haugsand Skrevet 15. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2004 Hva om dere lager dere en egen blogg, i stedet for å gjøre caféen mest mulig off topic? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 15. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2004 Hva synes dere jeg skal ta for å redesigne denne? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2004 Hva synes dere jeg skal ta for å redesigne denne? Blir jo strengt tatt alt etter kor bra resultat du får... blablabla lag en blogg Hmm, nei. Dessuten var min post delvis on topic, iallefall Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 15. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2004 Hva synes dere jeg skal ta for å redesigne denne? Den som allerede er der er jo ikke så aller verst. Funker i firefox og har til og med kontaktskjema. Forresten: Er 10 000 mye for denne siden? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2004 (endret) Vil jo igjen avhenge av kvaliteten på arbeidet... Du skal ikke gjøre det gratis, som veldedighet, da? Edit @ Jibril2k: Designet er jo i og for seg greit. Innholdet, derimot... Ikke mye å skryte av. Endret 15. mai 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 15. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2004 Ulempen er jo at det er laget i tabeller... kan jo strengt tatt bare gjøre om til at alt er i div/css... Og innholdet er heller ikke det beste i verden... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2004 Hva synes dere jeg skal ta for å redesigne denne? Den som allerede er der er jo ikke så aller verst. Funker i firefox og har til og med kontaktskjema. Forresten: Er 10 000 mye for denne siden? Ja. Med mindre du har gjort veldig masse kul server-side... Designet i seg sjøl er verdt knappe 400kr :\ Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 15. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2004 Hva om dere lager dere en egen blogg, i stedet for å gjøre caféen mest mulig off topic? /me likes the new Blogger Men hvis jeg skal lage meg en blogg skal jeg ikke bruke noe sånt ferdigstyr.. Mye mer morro å bygge alt selv. Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 15. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2004 Kjapt spørsmål; hvordan kan jeg få en border til å alltid ligge helt i bunn på en side? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2004 Kjapt spørsmål; hvordan kan jeg få en border til å alltid ligge helt i bunn på en side? Regner med det er noe annet enn border-bottom du skal ha..? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 15. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2004 Eksos: Du finner noe om dette på ALA. Går vel ut på at du må finne ut høyden på browser-vinduet med et slags javascript, også sette bottom: høyden; etterpå.. Syns jeg å huske ihvertfall. Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 15. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2004 Oh, da tror jeg at jeg skrinlegger det :-P Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2004 En ting jeg lurer på; Åssen får man flere lag med Stroke på en ting i PS..? Se på logoen til Kanal 24; Det kunne egentlig bare vært tallet 24 med strokes 4 ganger på.. Er det mulig..? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 15. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2004 (endret) Er vel bare å merge stroke-effekten? Også gjentar du stroken flere ganger. Endret 15. mai 2004 av SirIce Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2004 Marvil: Kan ikke gjøres i èn enkel operasjon. F.eks kan du legge på stroke på basen, merge dette ned til et tomt layer, legge på ny stroke, merge med tomt osv... Evt kan du også legge flere layer med strokes bak hverandre, der du endrer fontstørrelsen. Det går selvsagt an å lage custom strokes, men det er egentlig mer arbeid enn nødvendig, om du ikke skal bruke samme stroke på veldig mange objekter/tekst. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 15. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2004 Hva tror dere om noe sånt til en blogg? BloGG Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2004 Hva tror dere om noe sånt til en blogg? BloGG Mulig en ren bakgrunn hadde gjort seg bedre. Enn blågrå farge f.eks. Falt ikke helt i smak den bakgrunnen du har brukt nå. Ellers grei blogg-look. Lenke til kommentar
andesh Skrevet 15. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2004 (endret) Hva tror dere om noe sånt til en blogg?Blogg Hvordan ordner dere de bakgrunnene? Eller hvor henter dere de? har løst å prøve på et design med sånn type bakgrunn. edit: skriveleif Endret 15. mai 2004 av andesh Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 15. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2004 (endret) Hva tror dere om noe sånt til en blogg? BloGG Damn, likte den Opacity på bakgrunnen burde kanskje vært satt ned en smule, men ikke mye Andesh; Ligger en del "sånne" patterns på squidfingers Edit -- Ta en titt på denne siden her. :-D Endret 15. mai 2004 av Eksos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå