Marvil Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Tømte 3,5dl (eller er det 3,3) vodka og fikk en del av andre på rundt 25 min. trur eg ... For your information; Max 4cl sprit per drink.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Tømte 3,5dl (eller er det 3,3) vodka og fikk en del av andre på rundt 25 min. trur eg ... For your information; Max 4cl sprit per drink.. Says who? DU? skal vi gi oss med denna diskusjonen kanskje? :oops: Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Max 4cl sprit per drink.. ..om man har 48 timer til rådighet ja. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 For your information; Max 4cl sprit per drink.. Says who? DU? skal vi gi oss med denna diskusjonen kanskje? :oops: Says det norske regelverket.. Trust me, I know (jobber jo med det).. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) Max 4cl sprit per drink.. ..om man har 48 timer til rådighet ja. Det er faktisk slik.. F.x i en Fjellbekk er det; 2cl vodka 2cl aquavit 2cl lime juice resten sitronbrus Annet eksempel; Om noen vil ha en dobbel whisky i Norge må man; kjøpe det i to glass (4cl pr glass), blande dem når du kommer til bordet ditt.. Endret 14. februar 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 For your information; Max 4cl sprit per drink.. Says who? DU? skal vi gi oss med denna diskusjonen kanskje? :oops: Says det norske regelverket.. Trust me, I know (jobber jo med det).. bah, drittlovverk Uansett, skal prøve å holde meg meir eller mindre edru ei stund framover Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) Kjipt å handle Long Island Iced Tea her i landet... Fem sorter sprit fordelt på fire cl Endret 14. februar 2004 av enden Lenke til kommentar
sparks Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 too much spam, can't keep up! Jaja, dere får ha en hyggelig lørdag Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Kjipt å handle Long Island Iced Tea her i landet... Fem sorter sprit fordelt på fire cl Hehe.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Menne, hva skal jeg gjøre idag? Må ha inspirasjon (eller et spark der bak) Ingen som tok utfordringen? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Uansett, skal prøve å holde meg meir eller mindre edru ei stund framover Enig! men en ting må jeg si: har aldri vært så full at jeg har måttet på do og spy! klarer å kontrollere meg, i motsetning til andre her... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Menne, hva skal jeg gjøre idag? Må ha inspirasjon (eller et spark der bak) Ingen som tok utfordringen? Inspirasjon til ka då? Herregud mann, du sitter der å drikker Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Må jo ha noe å finne på. Drikkingen min kan sammenlignes med colaflaskene på bordet til halvparten av de som leser dette innlegget, bare at jeg ikke må så mye på do som de Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) Må jo ha noe å finne på. Drikkingen min kan sammenlignes med colaflaskene på bordet til halvparten av de som leser dette innlegget, bare at jeg ikke må så mye på do som de hihi, har berre ei flaske cola @ bordet mitt nuh Vel, du kan jo besøke http://polecat.demoted.org/inspiration/ og rote litt rundt i tutorials og fine sider, og prøve å få til noke kult i PS :w00t: 4000 innlegg! No har eg flest innlegg i WDS også! Endret 14. februar 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Må jo ha noe å finne på. Drikkingen min kan sammenlignes med colaflaskene på bordet til halvparten av de som leser dette innlegget, bare at jeg ikke må så mye på do som de Du kan lage ditt bidrag til PixelStreet.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 ps n00b in teh house. Kan som tidligere poengtert ikke tegne en rett strek om jeg så hadde en pistol mot tinningen min. Lurer på om jeg skal ha det i signaturen min framover... Har jo egentlig mye å gjøre på disabused.com men eier ikke tiltakslyst... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 ps n00b in teh house. Kan som tidligere poengtert ikke tegne en rett strek om jeg så hadde en pistol mot tinningen min. Lurer på om jeg skal ha det i signaturen min framover...Har jo egentlig mye å gjøre på disabused.com men eier ikke tiltakslyst... Veldig få klarer å tegne en strek med pistol mot skallen. Øvelse gjør mester ffs! Les og lær! Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 vil ikke! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 vil ikke! Kunne blitt morsomt å se hva du fikk til i ps, etter at du har latt den vinen gå til hodet på deg. Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) fortsatt på første glass, selv om det begynner å bli tomt. Ingen fare med koordinasjonen min så langt. Lager uansett styggere ting edru enn dere designere ville gjort sørpe fulle Endret 14. februar 2004 av enden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå