Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:no:

 

Rules:

 

THIS CONTEST IS OFFERED ONLY IN THE 50 STATES OF THE U.S., D.C., AND CANADA (EXCLUDING THE PROVINCE OF QUEBEC) AND IS INTENDED FOR PARTICIPATION BY LEGAL RESIDENTS OF THOSE AFOREMENTIONED AREAS ONLY. PLEASE DO NOT PROCEED IF YOU ARE NOT A LEGAL RESIDENT OF ONE OF THOSE AFOREMENTIONED AREAS. THIS CONTEST SHALL BE CONSTRUED AND GOVERNED ACCORDING TO THE LAWS OF THE U.S.

Lenke til kommentar
Tenkte denne var litt interessant for noen her. (Hvis den ikke har blitt postet før da ~~ )
THIS CONTEST IS OFFERED ONLY IN THE 50 STATES OF THE U.S., D.C., AND CANADA (EXCLUDING THE PROVINCE OF QUEBEC) AND IS INTENDED FOR PARTICIPATION BY LEGAL RESIDENTS OF THOSE AFOREMENTIONED AREAS ONLY. PLEASE DO NOT PROCEED IF YOU ARE NOT A LEGAL RESIDENT OF ONE OF THOSE AFOREMENTIONED AREAS. THIS CONTEST SHALL BE CONSTRUED AND GOVERNED ACCORDING TO THE LAWS OF THE U.S.

Bært!

 

Edit; MongoJibba. :mad:

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Mulig jeg har.. Om noen her mekker forslag så bruker jeg mitt kontaktnett til å finne en representativ person i USA som kan stå for ansiktet utad. Alt dette mot en skal vi si 25% av premien..?

 

Annen ting;

Fikk endelig satt pris på den Alt-attributten som brukes da jeg surfa via mobilen i natt med Opera med bilder avskrudd.. :)

Lenke til kommentar
Mulig jeg har.. Om noen her mekker forslag så bruker jeg mitt kontaktnett til å finne en representativ person i USA som kan stå for ansiktet utad. Alt dette mot en skal vi si 25% av premien..?

 

Annen ting;

Fikk endelig satt pris på den Alt-attributten som brukes da jeg surfa via mobilen i natt med Opera med bilder avskrudd.. :)

når du surfer med mobilen, åssn ser tabellsider ut i forhold til "skikkelige sider" ?

 

edit: enden, tre baller? du må opp i minst ti.. Skal du ha tre - må du bruke motorsager :p

 

edit2: grattis med seksi skjerm, enden.

Endret av arve87
Lenke til kommentar

@enden; Mange..:)

 

@arve; Det koster 2 kroner å refreshe en side, ikke pokkern om jeg da sitter og surfer på tabellsider og sammenligner dem med andre..:)

 

@enden igjen; Du vet hva jeg syns om det du sjonglerer med. (småen)

 

@enden enda en gang; grattis med skjerm.

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
@arve; Det koster 2 kroner å refreshe en side, ikke pokkern om jeg da sitter og surfer på tabellsider og sammenligner dem med andre..:)

Var berre i tilfelle du faktisk har reagert og/eller tenkt over det ;)

Heh nei har nok ikke det..Sjekker bare webcafèen et par ganger.. Men Telenarr driver vedlikehold på GPRSnettet på natten, så det er ikke mulig å surfe da.. Får surfa litt frem til 2, aner ikke når dem åpner igjen..

 

@siggi; Hva er nicket ditt (rett skrevet), du har skrevet det på to forskjellige måter (signatur og forumnavn).. :)

Lenke til kommentar
@siggi; Hva er nicket ditt (rett skrevet), du har skrevet det på to forskjellige måter (signatur og forumnavn).. :)

*hoster opp en hårball* Rette opp nå :blush:

 

For spesielt interesserte; Bolla er ikke lengre sykemeldt, men tilbake i full jobb med å grave i potteplantene...

Var det ikke kreft..?

 

Betyr det at han siste ikke blir overført til andre deler av landet..?

Lenke til kommentar

12: <div id="navcontainer">
 13: <ul id="navlist">
 14: <li><a href="?side=nyheter&PHPSESSID=ef9aebb87c51ad4e54a0d3a2398d3408">nyheter</a></li>
 15: <li><a href="?side=fotball&PHPSESSID=ef9aebb87c51ad4e54a0d3a2398d3408">fotball i dag</a></li>
 16: <li><a href="?side=mail&PHPSESSID=ef9aebb87c51ad4e54a0d3a2398d3408">mail</a></li>
 17: <li><a href="?side=forum&PHPSESSID=ef9aebb87c51ad4e54a0d3a2398d3408">forum</a></li>
 18: <li><a href="?side=medlemmer&PHPSESSID=ef9aebb87c51ad4e54a0d3a2398d3408">medlemmer</a></li>
 19: <li><a href="?side=chat&PHPSESSID=ef9aebb87c51ad4e54a0d3a2398d3408">chat</a></li>
 20: <li><a href="?side=linker&PHPSESSID=ef9aebb87c51ad4e54a0d3a2398d3408">linker</a></li>
 21: <li><a href="?side=konto&PHPSESSID=ef9aebb87c51ad4e54a0d3a2398d3408">din konto</a></li>
 22: <li><a href="?side=login&PHPSESSID=ef9aebb87c51ad4e54a0d3a2398d3408">logg inn</a></li>
 23: </ul>
 24: </div>

 

Dette er det w3 sin html validering sier jeg har, som er feil, men jeg har da ikke det i hele tatt på sida mi?! Hva skjer a?

 

Det her er det jeg faktisk har: !

<div id="navcontainer">
 <ul id="navlist">
 	<li><a href="?side=nyheter">nyheter</a></li>
 	<li><a href="?side=fotball">fotball i dag</a></li>
 	<li><a href="?side=mail">mail</a></li>
 	<li><a href="?side=forum">forum</a></li>
 	<li><a href="?side=medlemmer">medlemmer</a></li>
 	<li><a href="?side=chat">chat</a></li>
 	<li><a href="?side=linker">linker</a></li>
 	<li><a href="?side=konto">din konto</a></li>
 	<li><a href="?side=login">logg inn</a></li>
 </ul>
</div>

 

Hvorfor skjer det? Får jo ikke validert sida slik... :hmm:

 

Edit* Slå av session, så går det.. men jeg lurer alikevel på hvorfor valderinga snuser opp PHPSESSID og messer med html koden :cry:

Endret av phanti
Lenke til kommentar

<ot>

Hmm, sitter på jobb no, her er det gørrkjedelig. Har sprunge att og fram i tre timer no, uten å stoppe å tenke meg om i et sekund - før no.. ahhh, ingen kunder, kun meg, en PC i kassen, sjokoladekjeks, og stillhet :woot:

</ot>

 

Har såvidt begynt på nytt design til teh absence of void, og trur eg har en god idè iallefall.. :)

Er faktisk lei av det gamle allerede, kanskje litt tåpelig å gå lei så fort - meeen... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...