Zethyr Skrevet 13. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2004 Kommer vel som en del av feiringen av år 3000 tenker jeg... Hvis flere av dere sender noen mailer med klager på hvordan siden ser ut i FireFox, kanskje det blir fremskyndet litt... de sendte hvertfall svar rimelig fort Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 13. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2004 Begynner å lure på om det er noe galt med pcen min. Jeg får ALDRI opp good-tutorials.com! får den opp hoss venner,men ikke hjemme. Kan noen være så snill å prøve og se om de kommer inn får å se om det er noe galt med pcen min eller om jeg rett og slett bare har uflaks. Lenke til kommentar
PT Skrevet 13. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2004 Begynner å lure på om det er noe galt med pcen min.Jeg får ALDRI opp good-tutorials.com! får den opp hoss venner,men ikke hjemme. Kan noen være så snill å prøve og se om de kommer inn får å se om det er noe galt med pcen min eller om jeg rett og slett bare har uflaks. Kommer ikke opp hos meg heller Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 13. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2004 Kanskje det har noe med telenor å gjøre??? At enten serveren til good-tutorials.com har blocka telenor IP'er, eller omvendt Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 13. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2004 Kanskje det har noe med telenor å gjøre??? At enten serveren til good-tutorials.com har blocka telenor IP'er, eller omvendt betyr det at du kommr inn eller? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 13. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2004 Nope... glemte å skrive det Kommer ikke inn... men jeg blir bedt om å laste ned noe greier da... Vet ikke om dere blir bedt om det jeg.. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 13. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2004 Funker nå.. her veffal Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 13. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2004 Funker ikke her. Sitter på telenor-linje. Lenke til kommentar
PT Skrevet 13. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2004 Vi får sende klagemail til telenor Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2004 To nye artikler oppe! Kritikk? Slakt? Debug? http://www.absentvoid.com/index.php?section=tutorials Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 13. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2004 Må være år og dag siden forrige gang jeg skrev noe her inne. Men sitter og lurer på om det er noen gode forslag til hva mitt eget domene skulle hete. Et litt finurlig og morsomt navn, for jeg har i grunn tenkt å skape min egen lille verden med artikler på hvordan jeg ser på ting. Et skrått blikk på samfunnet a la Otto Jespersen på en måte. Det vil selvsagt bli rom for både ilderne og personlige ting også, men mest av alt et sted hvor folk kan ha det morro med mine tekster. Om domenenavnet blir på engelsk eller norsk spiller ingen trille, selv om norsk passer bedre fordi siden blir på norsk. Så kom med forslag, sitter sikkert noen glupe skaller der ute... Greit, jeg skulle kanskje klart å funnet på noe selv, men... Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 14. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2004 Vil bare opplyse om en glimrende artikkel på dagbladet.no i uhm.. går? - Pensjonér Internet Explorer Lenke til kommentar
huf Skrevet 14. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2004 Vil bare opplyse om en glimrende artikkel på dagbladet.no i uhm.. går? - Pensjonér Internet Explorer Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 14. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2004 Vil bare opplyse om en glimrende artikkel på dagbladet.no i uhm.. går? - Pensjonér Internet Explorer Vil bare si at det er en fordel å lese tidligere innlegg, så slipper vi denne «spammen» din, enzo. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 14. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2004 w000000t??? *ikke skjønne* Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mai 2004 Vært oppe tidligere, hvorpå vi konkluderte at dagbladet driet seg ut, for siden deres er optimalisert for IE Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 14. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2004 [hint]Noen som har sett i "brukere som har fødselsdag"-feltet i bunnen av forsiden i dag? [/hint] Lenke til kommentar
phanti Skrevet 14. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2004 så det til morgenen; Grats!! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 14. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2004 </endspam> (grattis btw) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå