enden Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mai 2004 ingen problemer her, men så har jeg writer proffessional da Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 13. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2004 ingen problemer her, men så har jeg writer proffessional da Det har jeg og... Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 13. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2004 - Helst ikke mysql May I ask why ?? Vel, kanskje fordi mysql ikke er så flink til å håndtere binære data? Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 13. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2004 - Helst ikke mysql May I ask why ?? Vel, kanskje fordi mysql ikke er så flink til å håndtere binære data? Og den dagen databasen går til h.... eller er nede. Kjipt. DENNE bruker jeg, og er godtfornøyd med den. Du kan laste opp bildene i zip fil og den pakker ut for deg. er vel og en coppermine men den har jeg ikke testa Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 13. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2004 Ja, gallery er veldig enkelt å ta i bruk.. Ganske funksjonellt også egentlig.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 13. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2004 Nice sigg, SirIce... Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 13. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2004 Noen som vet hvor det ble av den compo-tråden til enden eller? Vet ikke helt hva man bruker denne webkafeen til så jeg bare prøver meg fram litt jeg:.. Fint vær i dag... (i oslo området i hvertfall) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2004 *skrive artikler* I kveld kommer 2 nye artikler opp.. Får vel nesten få opp links delen også... Vil forresten anbefale opera 7.50 veldig sterkt - den er genial! Alt blei så masse ryddigare og enklare liksom.. Så trur eg den tolker CSS ganske så riktig no også, så da er det ikkje lenger noken argument mot å bruke opera foran mozilla Har vurdert å betale for den, til og med.. prinsipiellt... Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 13. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2004 Holder meg til firefox.. Trenger rett og slett ikke noe mer dill-dall. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2004 Holder meg til firefox.. Trenger rett og slett ikke noe mer dill-dall. poenget er at nye opera er alt anna enn dill-dall... Skru av overflødige verktøylinjer, og du sitter igjen med ei pittelita, smal og behagelig adresselinje samt en side-tab bar.... Rask og krever lite var den også... Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) Noen som vet hvor det ble av den compo-tråden til enden eller? Vet ikke helt hva man bruker denne webkafeen til så jeg bare prøver meg fram litt jeg:.. Fint vær i dag... (i oslo området i hvertfall) Webrelaterte ting her, men litt friere tøyler, men spam er fortsatt spam compotråden ligger et sted på side 1-3, men jeg har ikke hatt tid til å kjøre igang noe i det siste. Har stort sett vært hovedoppgave, sove, hovedoppgave, sove, eksamen, eksamen, eksamen, sove, sjonglere Endret 13. mai 2004 av enden Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 13. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2004 ...Opera mangler fortsatt de geniale Web Developer og Adblock extenionene hvis jeg ikke tar helt feil. Dessuten, hvorfor skal man skifte til Opera hvis man må skru av masse greier for å få det til å "likne" på Firefox? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2004 Dessuten, hvorfor skal man skifte til Opera hvis man må skru av masse greier for å få det til å "likne" på Firefox? Man må alltid (eg må iallefall) konfigurere en slik type program til å fungere nøyaktig slik kver individuell person vil ha det Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mai 2004 men skal vi ta dette vidre i en ff vs opera tråd i programvare..? Lenke til kommentar
phanti Skrevet 13. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2004 Hmm. Testa Gallery demoen på sida dems, og fikk plutselig 1km lang scroll horisontalt.. Opera 7.23 var det med.. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 13. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2004 så da er det ikkje lenger noken argument mot å bruke opera foran mozilla #1: Større funksjonalitet i Firefox, og du behøver bare å laste ned akkurat det du trenger *I love 'em plugins* #2: Open Source (GPL) #3: Man slipper å betale for å slippe reklame Jeg er student, og gidder ikke legge penger i noe jeg får gratis Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mai 2004 da setter vi strek for den diskusjonen her i kafeen. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 13. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2004 PS: noen som har noen gode RSS kilder til meg?? gjerne fra masse blogs om wds og programmering Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 13. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2004 Gratulasjoner til dagbaldet. Siden deres er så optimalisert for IE at teksten flyter over bildet i FireFox Sendt dem en fin liten mail, jeg ... Og jeg har fått svar Neste versjon av siden skal dette være fikset PS: Alltid gøy å mobbe folk med selvmotsigende artikler... De anbefaler andre browsere enn IE, men støtter dem ikke Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 13. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2004 Fikk du vite _når_ neste versjon kommer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå