Marvil Skrevet 12. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2004 Wee. Sitter på jobb nu og surfer via mobilen.. Dæven det koster. Har brukt ca 12 kroner på noen minutter nu.. Har Opera uten bilder for å slippe litt.. Ser på Eurovison, tenkte jeg skulle gå steike en Grandis snart og smelle igang en film.. Sory enden, jeg kjeda meg bare litt så jeg spæmma litt.. Kommer sikkert igjen senere i natt.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 12. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2004 Hehe, godt å se at ikke jeg er den eneste som driver og loker på forumet i natt... men jeg må vel ta kvelden snart, hvis jeg skal greie å komme meg opp i morgen Men men... jeg kjeder meg, sitter og prater med folk på msn, og sitter og diskuterer Kill Bill Vol. 2 med hun jeg så den sammen med i dag Vurderer å fyre opp Photoshop snart, men jeg er ikke sikker på m jeg greier å gjøre noe veldig konstruktivt for øyeblikket... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2004 *spæmme mere* Seff skulle Telenarr få problemer med GPRS nettet i natt, så jeg fikk ikke surfa så mye.. Men en ting; Fant en tom eske på kjøkkenet som det hadde vært et WLAN-kort i og tok å søkte etter tilgjengelige trådløse nettverk her i resepsjonen.. Får tak i et "SMC" med elendig dekning.. Men uansett får jeg ikke kommet på nettet.. Har satt på å motta alt automatisk (IP/DNS osv).. Får høre med sjefen hvor senderen står, evt åssen konfig man må ha, men han er etter tidligere erfaringer svært sparsommelig med slikt.. Finnes det non måte å finne ut all info man må ha for å kunne få koble til nettet..? IP, DNS osv osv..? 14 minutter til, så er jeg ferdig.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2004 http://www.jorgis.com/v4/ Er langt ifra ferdig. Sorry, mister - men den der synest eg var god nok til å begynne på nytt... Ingen sammenheng noken plass, stygge farger som passa dårlig sammen... Ka gjorde brua i header der? Prøv på nytt, sorry... Lenke til kommentar
phanti Skrevet 13. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2004 Da er det greit å fastsette en høyde som da blir den maksimale størrelsen på siden. Lol... jeg overså at han ikke hadde noen 'height' tag i css'en Da er det måske ikke så rart at det ikke fungerte ordentlig Nei, har ingen height tag. Det jeg veldig gjerne skulle fått til (om mulig), er at banneren ligger i bunnen av vinduet, og at det er heis i mellom.. hva gjør jeg med heights verdien da? Er virkelig helt lost her... Skal nevne den som finner løsningen på sida når den er mer ferdig Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 13. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2004 http://www.dagbladet.no/dinside/2004/05/13/398239.html Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mai 2004 Gratulasjoner til dagbaldet. Siden deres er så optimalisert for IE at teksten flyter over bildet i FireFox Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 13. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2004 Gratulasjoner til dagbaldet. Siden deres er så optimalisert for IE at teksten flyter over bildet i FireFox Sendt dem en fin liten mail, jeg Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 13. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2004 Endelig, sier jeg! Lenke til kommentar
phanti Skrevet 13. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2004 Hva er det som er så bra med FireFox egentlig? Vanskelig å legge til den musebevegelses støtta opera har? Er den jeg digger så sinnsykt. Fant ut i stad at jeg kan trykke ctrl-z dersom jeg lukker et vindu jeg ikke skulle lukka Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mai 2004 musbevegelser er en plugin som du legger til enkelt fra en side. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 13. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2004 Siden FireFox er OpenSource, har det blitt utviklet et par hundre addons, som alle bare kan laste ned og som automatisk blir tatt i bruk. Men jeg tror allikevel at jeg skal laste ned Opera når siden kommer opp, siden jeg vil ha RSS støtte. Da kommer nok Opera og FireFox til å kjøre omtrent like mye på PC'n. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 13. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) Sikker på at det ikke finnes en RSS add-on til Firefox? EDIT: http://texturizer.net/firefox/extensions/#rssreaderpanel Endret 13. mai 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 13. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) Vet ikke, men nå laster jeg ned Opera 7.50, og det har blitt et bedre GUI også. Nå vil jeg antakeligvis bruke begge browserne like mye; som du vet, ALT FOR NORGE ! edit: thx for link Endret 13. mai 2004 av Zethyr Lenke til kommentar
PT Skrevet 13. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) Men jeg tror allikevel at jeg skal laste ned Opera når siden kommer opp Heldig som du er, så kan du laste den ned her EDIT: Straks EDIT2: Nå kan du laste ned Er det noen som vet om et greit PHP-galleri uten alt for mye duppeditter som man aldri har bruk for? Krav (mer eller mindre..): - Mulighet for å legge til en kommentar eller to til hvert bilde - Ikke nødvendigvis automatisk mekking av thumbnails, men det gjør meg ingenting - Helst ikke mysql - Admindel så enkel og grei at selv fattern kan klare det - Greit å tilpasse til eget design Tror det var det... Endret 13. mai 2004 av PT Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 13. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2004 - Helst ikke mysql May I ask why ?? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 13. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2004 Slippe å betale for webhotell? Lenke til kommentar
PT Skrevet 13. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2004 - Helst ikke mysql May I ask why ?? Blah, blah, blah Ok da, hvis du insisterer Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 13. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2004 Nå nettopp kom jeg på noe jeg synes er fryktelig irriterende med Firefox (dens eneste svakhet), nemlig håndtering av pdf-filer. Hos meg bruker Firefox veldig lang tid på å hente og vise filen i forhold til hva IE klarer. Mens pdf-filen laster låser alle andre surfevinduer seg, slik at maskinen holder på å henge seg. Er det slik hos dere og? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 13. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2004 Har ikke hatt problemer med pdf før i går når jeg prøvde å åpne en bussrute - den dukket ikke opp i det hele tatt. Måtte ty til IE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå