Arve Systad Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) Noen som har sett Google logoen i dag? Har vært ute og spist med dama nå, får holde det. Er ikke akkurat den mest romantiske av meg. /me fikk ikkje engang møtt teh one i dag, ho måtte verra heime og passe unger elns... Vel vel, er en ny dag i morra Ekte menn drikker øl Ekte menn drikker sprit. Endret 14. februar 2004 av arve87 Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) joa, øl er godt det og, men noen ganger tyr man til det finere i livet. Øl smaker uansett best fra fat, og det har jeg ikke akurat for øyeblikket. Skal jeg ut å drikke så mister jeg mulighetten til å slærve med dere + at jeg sansynligvis må krabbe på de stakkars beina mine... Menne, hva skal jeg gjøre idag? Må ha inspirasjon (eller et spark der bak) Arve: Drittunger drikker sprit. Menn nyter raffinert alkoho Hvem er denne Teh One?l Endret 14. februar 2004 av enden Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Arve: Drittunger drikker sprit. Menn nyter raffinert alkohoHvem er denne Teh One?l sant, sprit er _egentlig_ ikkje godt i det heile tatt... Kaldt øl er nam. Teh one er ei i klassen min faktisk Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) ei i klassen din med unger?? Barnerumper har da ikke unger? edit; duh, søsken Endret 14. februar 2004 av enden Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Ekte menn drikker sprit. Og ender opp slik og slik? [full arve warning] Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) HAHAHAHAHAHAHAHAHA *ruller seg rundt på gulvet med vinglasset sitt* For de av dere som er gamle nok til å høre dette ( ) så anbefaler jeg Montecillo Crianza 1982 Den var yummy, men koster endel lapper da. Ganske fruktig av seg Endret 14. februar 2004 av enden Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 ei i klassen din med unger??Barnerumper har da ikke unger? edit; duh, søsken Ikkje alltid vi er like raske? Slutt å drikk, enden! PC: Sikker på at du har *kremt* hatt en lignande situasjon engang.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 PC: Sikker på at du har *kremt* hatt en lignande situasjon engang.. Hvilken nyttårsaften for 45 dager siden? Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Slutt å drikk, enden! Drikker ikke, nyter. Er tre cm ned i første glasset etter 30 min. Da pleier vel di å se bunnen i spritflaska (etter bildene å dømme ) Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 ahh, åpnet en flaske fruktig rød jeg, for å kose meg forran pc'n helt alene i kveld. Gjett om det var godt a Ekte menn drikker øl Ekte menn drikker 96%!!! © så det så! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Slutt å drikk, enden! Drikker ikke, nyter. Er tre cm ned i første glasset etter 30 min. Da pleier vel di å se bunnen i spritflaska (etter bildene å dømme ) Haha. Trikset er å kunne blande, og hva som passer sammen.. arve87; Hvor mye sprit har du oppi et glass med brus/sprit..? Og hvor mye tror du det skal være (according to norwegian rules..) ? Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Ekte menn drikker 96%!!! © så det så! Trengte vel egentlig ikke se i profilen din for å finne ut hvor gammel du er Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 ahh, åpnet en flaske fruktig rød jeg, for å kose meg forran pc'n helt alene i kveld. Gjett om det var godt a Ekte menn drikker øl Ekte menn drikker 96%!!! © så det så! Nei det gjør dem ikke.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 @ Marvil: Serveren din er nede. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Ekte menn venter til de er 18 eller mer, eller så holder de kjeft om deres ulovlige aktiviteter. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 @ Marvil: Serveren din er nede. Ja jeg vet.. EasyISP har div trøbbel.. Kommer ikke på IRC en gang (siden shell-serveren er på samma).. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Slutt å drikk, enden! Drikker ikke, nyter. Er tre cm ned i første glasset etter 30 min. Da pleier vel di å se bunnen i spritflaska (etter bildene å dømme ) *kremt* ja faktisk... :oops: Tømte 3,5dl (eller er det 3,3) vodka og fikk en del av andre på rundt 25 min. trur eg ... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Ekte menn venter til de er 18 eller mer, eller så holder de kjeft om deres ulovlige aktiviteter. det er også en idé... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Ekte menn drikker 96%!!! © så det så! Trengte vel egentlig ikke se i profilen din for å finne ut hvor gammel du er © Marvil Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Slutt å drikk, enden! Drikker ikke, nyter. Er tre cm ned i første glasset etter 30 min. Da pleier vel di å se bunnen i spritflaska (etter bildene å dømme ) Haha. Trikset er å kunne blande, og hva som passer sammen.. arve87; Hvor mye sprit har du oppi et glass med brus/sprit..? Og hvor mye tror du det skal være (according to norwegian rules..) ? Det skal sikkert vere ganske lite, men /me gikk lei av å blande... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå