Ueland Skrevet 10. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2004 nå klarte vi jo og spore av fra hovedspørsmålet mitt da Lenke til kommentar
enden Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mai 2004 Den datamodellen flere av dere klager over at er så stor er klippet fra SQL Server har du brukt noe spess program for å lage "utkastet" av strukturen? enden er blitt Prt Scr + paste i PhotoShop leet! 9 prt scr for å dekke hele greia. Så manuell plassering av hele dritten igjen i PS. Med ett unntak måtte jeg ta tabell for tabell... Orginalen er et view laget av SQL Server selv fikk du ikke svar nok? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2004 da omformulerer jeg spørsmålet mitt til om noen kjenner til et program som kan lage en organisert oversikt over tabeller fra MySQL Lenke til kommentar
PT Skrevet 10. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2004 Og så skifter jeg spor fra Ueland-sporet CSS: Hvordan hindre linjeskift etter <h*> ? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 10. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) mr. Ue: http://download.com.com/3000-2210-10276070.html?tag=lst-0-19 kan jo funke, men det ser litt "hjemmelagd" ut. EDIT: denne så litt proffere ut Endret 10. mai 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 10. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2004 Sikkert ikke alle som har fått med seg at Douglas Bowman har laget nytt design til Blogger. Siden er "selvfølgelig" laget med XHTML og CSS. (Han har også skrevet en oppsummering her om utviklingen) I tillegg har han fått med seg Dan Cederholm, Dan Rubin, Jeffrey Zeldman, Todd Dominey og Dave Shea til å lage nye templates (som ser fantastiske ut, min favoritt er Todd Domineys Scribe) som alle kan registrerte brukere hos Blogger kan bruke gratis. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2004 mr. Ue: http://download.com.com/3000-2210-10276070.html?tag=lst-0-19 kan jo funke, men det ser litt "hjemmelagd" ut. EDIT: denne så litt proffere ut Takker Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 10. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2004 Sikkert ikke alle som har fått med seg at Douglas Bowman har laget nytt design til Blogger. Siden er "selvfølgelig" laget med XHTML og CSS. (Han har også skrevet en oppsummering her om utviklingen) I tillegg har han fått med seg Dan Cederholm, Dan Rubin, Jeffrey Zeldman, Todd Dominey og Dave Shea til å lage nye templates (som ser fantastiske ut, min favoritt er Todd Domineys Scribe) som alle kan registrerte brukere hos Blogger kan bruke gratis. <dt> <strong>Welcome to the new Blogger.</strong> </dt> Fant dette i kilden. Er dette semantisk korrekt? Iom. at <dt> er "definition term" synes jeg det blir litt feil å bruke til å lage overskrift i en nyhetsboks... Lenke til kommentar
enden Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mai 2004 Og så skifter jeg spor fra Ueland-sporet CSS: Hvordan hindre linjeskift etter <h*> ? kan jo ta det her også, selv om det alt er løst på MSN. Sett float på h1 og bruke clear: none; Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2004 Noen som aner hvor man kan få tak i den fonten Volvo bruker overalt..? <-- Den.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 10. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2004 Har et lite problem... Jeg skal midtstille en side, har dette i body i CSS'en: html, body { background-color: #4B4B4B; /*ie fix*/ text-align: center; /*end ie fix*/ margin: 0 auto; } men den midtstiller seg ikke i Opera.. Skal ha et 50px stort mellomrom mellom toppen av nettleservinduet og header... Sånn som Marvil har på webstyle, så skjønner dere hva jeg mener hele css'en kan sees her: CSS Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) Noen som aner hvor man kan få tak i den fonten Volvo bruker overalt..? Ligna iallefall veldig på Parkenham: (selv om jeg måtte til med bittelitt tweaking...) EDIT: Valencia vant Primera Division i går, som dere sikkert driter i, men måtte bare få det ut. Endret 10. mai 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 10. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2004 Har et lite problem... Jeg skal midtstille en side, har dette i body i CSS'en: html, body { background-color: #4B4B4B; /*ie fix*/ text-align: center; /*end ie fix*/ margin: 0 auto; } men den midtstiller seg ikke i Opera.. Skal ha et 50px stort mellomrom mellom toppen av nettleservinduet og header... Sånn som Marvil har på webstyle, så skjønner dere hva jeg mener hele css'en kan sees her: CSS margin: 0 auto; må settes på det elementet som skal midtstilles, og ikke elementet utenfor. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 10. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2004 margin: 0 auto; må settes på det elementet som skal midtstilles, og ikke elementet utenfor. Men hvordan gjør jeg da med margin på toppen? margin-top: 50px; og margin: 0 auto; da? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 10. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2004 margin: 0 auto; må settes på det elementet som skal midtstilles, og ikke elementet utenfor. Men hvordan gjør jeg da med margin på toppen? margin-top: 50px; og margin: 0 auto; da? margin: top right bottom left F.eks margin: 50px auto 0px auto; Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 10. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2004 Ahh! Funka med måten jeg sa det også... men om css'en da validerer er en helt annen sak... *sjekke* Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 11. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2004 Valencia vant Primera Division i går, som dere sikkert driter i, men måtte bare få det ut. absolutt ikke ... fordi jeg holder med barca ! din fjøs ! Lenke til kommentar
PT Skrevet 11. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) Føler bare for å reklamere litt for bragdene jeg gjorde i går . *klikk*. Nyttig for dere som bruker CuteNews EDIT: Supah-versjonen av CN kan lastes ned her Endret 11. mai 2004 av PT Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 11. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) <mobbe target="enden"> http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=242742 </mobbe> måtte bare Endret 11. mai 2004 av harald_ Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 11. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) Første post på side 400!! Endret 11. mai 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå