Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Arve87: jeg så på den css-rollover tutorialen din, men jeg får det ikke til å funke... linken er der, men det kommer ikkeno bilde

 

http://home.no.net/harald2k/harald2k_v/

øverst i den lille hvite boksen til venstre skulle bilde kommet. Noen tips?

Du må linke i stylesheet relativt til stilarket, smarten ;)

 

bytt ut background: url(1.gif) no-repeat;

 

med background: url(../1.gif) no-repeat;

 

Og samme med 2ern ;)

Lenke til kommentar
huh?

Trenger vel ikke merge layers for 'copy' & 'paste' ? :ermm:

 

Mulig jeg ikke er logisk nok til å se hvorfor.. eller kanskje ikke?

Muuulig han mente "Copy merged". Ikke vet jeg.

Var iallefall en rar måte å si det på. :dontgetit:

 

Anyhow: Driver på å redesigner en bilside. Tenkte at til "fremvisning" av biler for salg, skulle jeg bruke et php-script av noe slag, slik at de som driver sjappa kan endre/legge inn litt selv, slik at de slipper å maile meg for hver lille endring. Finnes det noen ekle ferdiglagede sånne? (ikke svar SirIce, jeg orker ikke lære meg å gjøre det selv nå. :p) Infoen som skal med er navn, pris, kmstand, utstyr (kanksje litt til) + bilde, altså ikke så veldig avansert (vil jeg tro). Kikka litt rundt på hotscripts.com, men vet ikke helt hva jeg skal se etter. Noen forslag? :)

Lenke til kommentar
Anyhow: Driver på å redesigner en bilside. Tenkte at til "fremvisning" av biler for salg, skulle jeg bruke et php-script av noe slag, slik at de som driver sjappa kan endre/legge inn litt selv, slik at de slipper å maile meg for hver lille endring. Finnes det noen ekle ferdiglagede sånne? (ikke svar SirIce, jeg orker ikke lære meg å gjøre det selv nå. :p) Infoen som skal med er navn, pris, kmstand, utstyr (kanksje litt til) + bilde, altså ikke så veldig avansert (vil jeg tro). Kikka litt rundt på hotscripts.com, men vet ikke helt hva jeg skal se etter. Noen forslag? :)

Du bruker vel ikkje DW? Da kan du rimelig enkelt bygge slik ting i

asp, php, jsp eller coldfusion.

 

guides:

http://www.macromedia.com/support/dreamwea...lding_apps.html

http://www.webthang.co.uk/default.asp

 

eller ta kontakt på pm eller msn

 

Tar ikkje mange timene å lære seg.

Endret av kvikks
Lenke til kommentar
Anyhow: Driver på å redesigner en bilside. Tenkte at til "fremvisning" av biler for salg, skulle jeg bruke et php-script av noe slag, slik at de som driver sjappa kan endre/legge inn litt selv, slik at de slipper å maile meg for hver lille endring. Finnes det noen ekle ferdiglagede sånne? (ikke svar SirIce, jeg orker ikke lære meg å gjøre det selv nå. :p) Infoen som skal med er navn, pris, kmstand, utstyr (kanksje litt til) + bilde, altså ikke så veldig avansert (vil jeg tro). Kikka litt rundt på hotscripts.com, men vet ikke helt hva jeg skal se etter. Noen forslag? :)

det skal la seg gjøre, om det er støtte for mysql blir det enda lettere. kan sikkert hjelpe litt til med databasegreiene, men har ikke helt roen på hvordan bilder fungerer med mysql, men det andre skal nok gå fint. bare ta kontakt på pm eller msn :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...