Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hehehehe... fylleposter du enden? nei fysj a meg... :p

 

 

fy f*** er jo så bra vær om dagen da..

Orker jo ikke å sitte inne å leke... eller.. jo? :p

 

Marvin: er ikke du russ? wtf gjør du på forumet da? :ermm:

Matteheldag i morgen.. Har ca 5 kapitler igjen å lære meg. Det er nå jeg skulle ønske jeg hadde gjort noe i timene før i år..:realmad:

Lenke til kommentar

Det eksisterer ikke bevis for at jeg fylleposter, annet enn denne, bare spør Mavva (som fortsatt ikke har kommet opp med bevis).

Men ikke spam HalTan style bare for å mobbe meg - det er like mye spam som det jeg beskyldes for (fortsatt uten bevis) :)

 

Hmm, slants må jeg sette meg inn i når jeg er ferdig med denne )(/&%¤%&/((/&%¤%&/( markedsføringseksamenen :mad:

Endret av enden
Lenke til kommentar

Min kjøre lille ende;

 

Det finnes to (minst) ting som kan være fellende i en sak;

- Beviser

- Vitner

 

Nu har det seg slik at det finnes en del vitner på at du fylleposta i cafèen, og at dette er sterkere enn noe annet bevis, siden de alle vil fortelle den samme historien. I en slik sak finnes det bare en måte å bevise noe på, og det er et Screenshot, siden det kom en moderator og ødela det som var av beviser. Men et screenshot tar ca 10 minutter å fabrikere i et billederedigeringsprogram, og er derfor ikke spesielt troverdig. Derfor blir det sterkeste kortet i denne sammenhengen vitner, noe det finnes en del av. Når du i tillegg sender PM til folk om at de ikke skal si noe (ja, den finnes det faktisk krafitge beviser på, gitt), så går saken din snart a dundas. Greit nok at _JEG_ ikke har beviser (det sitter et par barnehagekompiser med noen screenshots), men jeg klarer meg med vitnene og mine egne observasjoner. I tillegg finnes det en finfin MSN-logg der du tapte så det sang. Men det blir ofte slik når man allierer seg med småunger..

 

Vi får ta en ny diskusjon en gang, enden. For nå ligger du under 2 - 1 totalt, noe som jeg ville følt krenkende om jeg hadde sittet i din posisjon.

Skal vi si Onsdag ettermiddag ? Du kan finne tema..

Lenke til kommentar
Har gjort det jeg skulle tidligere i år, da.

Vant en bærbar PC på mattekonkurranse i går, vett !  :fun:

dette blir veldig OT. Men må bare nevne: en dude jeg kjenner vant en samsung sgh-700, en annen vant et digicam og en tredje vant mp3-spiller i den konkurransen. :O

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Har gjort det jeg skulle tidligere i år, da.

Vant en bærbar PC på mattekonkurranse i går, vett !  :fun:

dette blir veldig OT. Men må bare nevne: en dude jeg kjenner vant en samsung sgh-700, en annen vant et digicam og en tredje vant mp3-spiller i den konkurransen. :O

Førstemann kunne velge hva han ville, nestemann hva han ville av det som var igjen osv. osv. Mange som tok billige kameraer og mp3spillere i stedet for flyreise tur/retur til mange kule steder i Europa :ermm::omg:

 

edit: konkurransen var 'albertkonkurransen', som på 'ordre' fra norsk næringsliv og universiteter ble satt i gang. Målet var at flere skulle lære seg en del grunnleggende matte som trengtes på universitetene. Mer info på http://realfagskolen.no/ .

Endret av Zethyr
Lenke til kommentar

<ot>

Abel konkurransen ja... Gadd ikke å være med på den en gang... Ei i klassen min var med, og kom best ut av alle elevene på Nordstrand VGS... Og jeg går GK! :omg: hun er sinnsyk i matte... her om dagen fikk hun 2MX boka fordi hun holdt på å kjede vettet av seg når vi holdt på med tangenter og sånn (som for øvrig er gørr kjedelig!)... Sånn folk irriterer meg egentlig, men kan liksom ikke være sur heller, da hun er en veldig god venn :p

</ot>

 

Noen som vet hvorfor ikke <pre> funker ordentlig i IE? bygger opp en side i pure css, og har no pre greier i menyen, men det funker jo f*** meg ikke ordentlig i IE! :realmad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...