Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

haha, vi fikk til. Rappa en autorun.exe som tar URL som innparameter fra CD-en i en av Deitel lærebøkene :p

Denne åpner tom. default broeser :)

 

edit; må se å få fjernet den les/tenk greia fra siggen...

Makro som det heter på fint i Access..;)

 

Pøh, Opera s0x. Done deal, fædi med den diskusjonen.

Du har mye å lære lille venn. autostart.inf kjører bare ignag skikkelige win32 applikasjoner, så er det opp til de å åpne en nettleser og peke de i riktig retning. Vet hvordan jeg gjør det nå, men fikk det ikke helt til :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da var hovedoppgaven levert. For de som har lyst til å bla gjennom ca 64 sider med rapport (240 siden totalt) har jeg, med litt hjelp av polert som vanlig, laget en liten side. Meningen med siden er at den ligger på den medfølgende CD-en, og bruker det autostart scriptet jeg maste om - derfor det enkle designet. Innholdet på nettversjonen er strippet litt da jeg tipper bedriften blir litt vill og gal hvis jeg offentliggjør kildekoden :p

 

Rapporten har forøvrig litt teori ang. brukervenlighet på web ;)

Lenke til kommentar

Lese den når jeg får litt mindre å gjøre :)

Så greit ut..

 

Et css spml;

background-image: url("stil/til/fil/header.jpg");

Virker det kun med en skikkelig url bare? får ikke til når jeg tester på egen maskin. (orker ikke intallere webserver bare for å få et design oppe å går..)

Lenke til kommentar

skal virke lokalt det. Bare det elementet som har bakgrunn er stort nok til å vise den ;)

 

Ang å lese den - personlig sovnet jeg etter 40 sider da jeg skulle lese korektur. Legger til at det var ganske sent, etter en enda tidligere start og etter en lang periode med sove --> jobbe --> sove dager

Endret av enden
Lenke til kommentar

sliter, men googler også.. så vi får se om jeg finner ut av det..

 

burde absolutt ha lest til eksamen i steden men... argh.. er så slapp i varmen.

 

edit: height burde kanskje settes til no annet enn 0 ja.. :blush:

Endret av phanti
Lenke til kommentar

enten er det bare sentrert for IE og ikke opera, eller så er det sentrert for opera, men ikke IE.. utrolig morsomt dette her altså :devil:

 

edit: sorry for pes.. må få ut litt aggresjon innimellom bare.. :ermm:

 

så heller ikke linken til satyrium, som hjalp litt.

Endret av phanti
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...