Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har prøvd søkefunksjonen på forumet, uten hell, og syns ikke det er vits å opprette en egen tråd for det;

Er det noen som har en link til en side som tok for seg mange gode eksempler på css rollovers, både horisontale og vertikale? Har også googla litt etter den, men finner bare mange andre guider, som ikke er så gode som jeg husker denne sida var. Er typ en spesiell side jeg ser etter, men som jeg ikke er kar om å finne igjen..

Lenke til kommentar
Har prøvd søkefunksjonen på forumet, uten hell, og syns ikke det er vits å opprette en egen tråd for det;

Er det noen som har en link til en side som tok for seg mange gode eksempler på css rollovers, både horisontale og vertikale? Har også googla litt etter den, men finner bare mange andre guider, som ikke er så gode som jeg husker denne sida var. Er typ en spesiell side jeg ser etter, men som jeg ikke er kar om å finne igjen..

http://www.alsacreations.com/articles/deroulant/cssmenu.htm

http://css.maxdesign.com.au/listamatic/

http://css.absentvoid.com/norsk/index.php

Lenke til kommentar
Har prøvd søkefunksjonen på forumet, uten hell, og syns ikke det er vits å opprette en egen tråd for det;

Er det noen som har en link til en side som tok for seg mange gode eksempler på css rollovers, både horisontale og vertikale? Har også googla litt etter den, men finner bare mange andre guider, som ikke er så gode som jeg husker denne sida var. Er typ en spesiell side jeg ser etter, men som jeg ikke er kar om å finne igjen..

Slik jeg har på min hjemmeside..? Om så, kan du jo se på koden der.. Om ikke, så har du vertfall besøkt den..;)

Lenke til kommentar

Vet jeg har sett det før, men det er jaggu ikke lett å søke bra hver gang... De treffene jeg har fått har ikke fungert...

 

Trenger en autostart på en CD som åpner en HTML side. Å bare linke til HTML siden i autostart.inf skaffer meg bare "not valid win32 app"...

 

Har og lekt meg litt med denne uten hell foreløpig. Noen som kan hjelpe?

 

 

edit; pokkers skrivefeil. Er rimelig stressa her... :p

Endret av enden
Lenke til kommentar

@enden: har løsning til deg på autostart og slikt.. skal zip'e ned og legge ut så du kan laste ned... se PM om 10 min ell.no ;)

 

(den utnytter et lite program som starter websia, funker nok ikke på mac og linux, men det funker på windows... I tillegg til å starte så viser den først også en "brukeravtale"/"terms and conditions" for bruk av cd'en som brukeren må trykke "ok" på.. )

Endret av cfenzo
Lenke til kommentar
Vet jeg har sett det før, men det er jaggu ikke lett å søke bra hver gang... De treffene jeg har fått har ikke fungert...

 

Trenger en autostart på en CD som åpner en HTML side. Å bare linke til HTML siden i autostart.inf skaffer meg bare "not valid win32 app"...

 

Har og lekt meg litt med denne uten hell foreløpig. Noen som kan hjelpe?

 

 

edit; pokkers skrivefeil. Er rimelig stressa her... :p

Med autostart kan du kjøre vanlige msdos-kommandoer, ikke sant? Da kan du skrive banen til IE (vet at den suger, men det er veldig få som ikke har den), og deretter link til html-fil som skal åpnes. Linker skal omsluttes av doble fnutter (").

 

EDIT: slik?

 

c:\program files\internet explorer\iexplore.exe "linktilhtmlfil"

Endret av jorgenindahouse
Lenke til kommentar
opera :fun:

Les/tenk gjennom innlegget ditt før du poster!

 

nuff said, enden :p

 

Men seriøst, noken som har peiling? Margin-top: lystrer ikkje i opera var altså problemet mitt. Det ser ut nøyaktig som det skal ellers. Og det er forresten et h2 element det gjelder. Margins funker som vanlig på alt anna...

Lenke til kommentar

haha, vi fikk til. Rappa en autorun.exe som tar URL som innparameter fra CD-en i en av Deitel lærebøkene :p

Denne åpner tom. default broeser :)

 

edit; må se å få fjernet den les/tenk greia fra siggen...

Endret av enden
Lenke til kommentar
haha, vi fikk til. Rappa en autorun.exe som tar URL som innparameter fra CD-en i en av Deitel lærebøkene :p

Denne åpner tom. default broeser :)

 

edit; må se å få fjernet den les/tenk greia fra siggen...

Makro som det heter på fint i Access..;)

 

Pøh, Opera s0x. Done deal, fædi med den diskusjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...