Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har backup på det meste, ting som jeg har brent. Men noen få tinger hadde jeg bare backup på en stasjonær maskin. Som ble formatert 2 uke før dette skjedde. Trudde ikke at jeg hadde hastverk med å ta backup igjen. :p

 

Kan nu se det positive i det. :) får større HD! :roll:

Lenke til kommentar

aaaaargh!

 

Nå har jeg fått nok av grafiske designere som ikke kan å lage browser-vennlige sider, ikke vil dele psd-filer med meg, men skal ha meg til å integrere serverside-applikasjoner i deres table-design...

 

ting som "oj.. der var det et '2cm' stort mellomrom mellom linjene i firefox ja... humm.. "

"oj.. mouseover funka ikke.. ikke i noen browsere i det hele tatt..." (ok.. det funka i IE før, men etter at jeg hadde lagt til masse serverside og delt opp sia så ville det ikke funke.. og jeg greier ikke å se logikken i mye av oppsettet..)

 

Noen som har hørt om å bruke bakgrunnsbilde med border i _ene enden_ for å lage border på begge sider?

og... å bruke % på design er jo litt dumt da... Når bakgrunnsbildet som skal dekke hele bredden er i pixler...

 

nei.. usj.. *blioppgitt*

 

</frustration>

 

Noen som har blitt ramma av sasser enda?

 

Arve: åssen går det med nye absentvoid?

 

Noen som har prøvd seg på nye hw.no designet?

 

*tattaaa*

Lenke til kommentar

hehe cfenzo, slikt må vere irriterande jah..

 

Og nye absentvoid? hmm, kom meg såvidt i gang i går med noke eg vil fortsette på - men ikkje forvent insane grafikk eller noke slikt, vil prøve å få en litt "proff-look", samt sette brukervennlighet i største fokus. MEN, det er selfølgelig ikkje dermed sagt at den skal bli stygg ;)

 

i shall keep it simple, maan :woot:

Endret av arve87
Lenke til kommentar
PoleCat:

Var nettopp inne på pc.demoted.org , og menyen hopper nedover på sida når eg holder over et menyvalg. IE5 (sitter på skulen). Fiks.

Marvil har påpekt det tidligere ja. Men, er det mulig å ha to versjoner av IE installert om gangen, evt andre måter jeg kan teste sidene i IE5 uten å gjøre det på en annen maskin? Kunne vært greit sånn ellers også. :hmm:

 

Noen som har blitt ramma av sasser enda?

EF/Sigge kom gråtende til meg etter hjelp i går, men selv er jeg ikke blitt rammet (enda).

 

Noen som har prøvd seg på nye hw.no designet?

Prøvde men gav opp. Det ble for kjedelig. Heller konse om å få i sammen et design til mitt nye domene.

Endret av PoleCat
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Noen som har formeninger om hvor mye denne websiden er verdt? Satt å kranglet med en i klassen i dag og han mente at jeg "ødela" markedet fordi jeg lagde gratis websider til folk. Så, siden jeg linker til er et av hans "verk" som han selger for en rimelig dyr penge.

 

Nei, vi er ikke uvenner og jeg er ikke ute etter å sverte ham... :)

Lenke til kommentar

wh1te: Er det noen som kjøper slike sider? :dontgetit:

Gidder ikke gi så mye kritikk, men: mouseoveren ble litt på trynet. Hadde holdt

lenge med bare å forandre farge på fonta. Det bildet til høyre står mitt i løse lufta.

Det er sterilt, hvit, og typografien krasjer rimelig godt med ihvertfall min forståelse

for slikt. Lærer dere ikke typografi på Forus VGS? Konge logo, da, men det er vel

neppe Bjørn som skal ha æren for den? :ermm:

 

Tja. 300 kroner? Kodinga var heller ikke videre imponerede.

EDIT: Er du i klasse med Marius Venn? Dyktig mann.

Oi! Oppdaga har går på Randaberg VGS nå.

Endret av Dunestar
Lenke til kommentar
Noen som har formeninger om hvor mye denne websiden er verdt? Satt å kranglet med en i klassen i dag og han mente at jeg "ødela" markedet fordi jeg lagde gratis websider til folk. Så, siden jeg linker til er et av hans "verk" som han selger for en rimelig dyr penge.

 

Nei, vi er ikke uvenner og jeg er ikke ute etter å sverte ham... :)

Lite designmessig å skryte av;

- elementene på siden flyter løst rundt

- får ikkje inntrykk av at det er side for et byggefirma, uten å måtte lete.

- Scrollbar

 

Dette trenger man ikkje å designe engang på forhånd.

Design 50 kr

Koding: timespris (amatør 100 kr, proff 350 - 1000 kr)

 

Skjønner godt at den er gratis, ville aldri solgt noe slikt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
wh1te: Er det noen som kjøper slike sider? :dontgetit:

Gidder ikke gi så mye kritikk, men: mouseoveren ble litt på trynet. Hadde holdt

lenge med bare å forandre farge på fonta. Det bildet til høyre står mitt i løse lufta.

Det er sterilt, hvit, og typografien krasjer rimelig godt med ihvertfall min forståelse

for slikt. Lærer dere ikke typografi på Forus VGS? Konge logo, da, men det er vel

neppe Bjørn som skal ha æren for den? :ermm:

 

Tja. 300 kroner? Kodinga var heller ikke videre imponerede.

EDIT: Er du i klasse med Marius Venn? Dyktig mann.

Oi! Oppdaga har går på Randaberg VGS nå.

Ja, det er faktisk noen som kjøper slike (og verre) sider.

 

Vi har en superdyktig typografi-lærer på Forus, og Bjørn er faktisk en av de bedre i dette faget. Bjørn har ikke laget logoen, nei.

 

Gikk på skole med Marius Venn i fjor (jepp, dyktig gutt, 6-6-6 i mediefag), han er to år eldre (gikk ett år over though).

 

Skjønner godt at den er gratis, ville aldri solgt noe slikt.

 

Siden er ikke gratis, han skal/har solgt den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...