Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser det har blitt fikset nå, men du skal vel ikke ha all tekst som bilder? Autogenerert HTML av photoshop?

Spørmål 1.: Nei, men jeg er ikke noe flink å kode, prøvde å vanlig tekst på første forsøk

 

Spørsmål 2.: Ja, men fikset litt på med Dreamweaver

Lenke til kommentar

Heisann

 

Har holdt på med en html-editor og den begynner å bli ferdig, men før jeg avslutter vil jeg høre hva dere "proffer" synes om en slik editor. Det er en "lite" versjon av Dreamwarer :p Hva synes dere? Noe spesielt jeg bør ha med? Lager den "brukbar" kode?

 

Link: http://home.no/jonas1/html.zip

 

btw, hvis noen vil bruke denne, men trenger flere tags, så er det bare å legge til i txt-filen :)

Lenke til kommentar
Heisann

 

Har holdt på med en html-editor og den begynner å bli ferdig, men før jeg avslutter vil jeg høre hva dere "proffer" synes om en slik editor. Det er en "lite" versjon av Dreamwarer :p Hva synes dere? Noe spesielt jeg bør ha med? Lager den "brukbar" kode?

 

Link: http://home.no/jonas1/html.zip

 

btw, hvis noen vil bruke denne, men trenger flere tags, så er det bare å legge til i txt-filen :)

Vel, den klikket hos meg med en gang jeg skulle viske vekk en tag jeg skrev... Sett inn litt syntax highlighting, og bare drit i WYSIWYG-funksjonaliteten. Den gjør bare alt feil.

Lenke til kommentar
Vel, den klikket hos meg med en gang jeg skulle viske vekk en tag jeg skrev... Sett inn litt syntax highlighting, og bare drit i WYSIWYG-funksjonaliteten. Den gjør bare alt feil.

for det finnes _ingen_ notepads med syntax highlighting på markedet :roll:

 

Skal ta og titte på den til uka og skrive ned noen tanker jeg. Glemmer jeg det så send en PM og mas på meg ;)

Lenke til kommentar
Heisann

 

Har holdt på med en html-editor og den begynner å bli ferdig, men før jeg avslutter vil jeg høre hva dere "proffer" synes om en slik editor. Det er en "lite" versjon av Dreamwarer :p Hva synes dere? Noe spesielt jeg bør ha med? Lager den "brukbar" kode?

 

Link: http://home.no/jonas1/html.zip

 

btw, hvis noen vil bruke denne, men trenger flere tags, så er det bare å legge til i txt-filen :)

Vel, den klikket hos meg med en gang jeg skulle viske vekk en tag jeg skrev... Sett inn litt syntax highlighting, og bare drit i WYSIWYG-funksjonaliteten. Den gjør bare alt feil.

Hvordan feilmelding fikk du? WYSIWYG-funksjonaliteten? Dette er rent kode-program! Jeg har ikke sjans til å lage noe WYSIWYG-program. Og hva mener du med syntax highlighting?

 

Edit: det med erroren ser jeg nå...

 

Edit: erroren er fiksa, takk for at du sa ifra :)

Endret av Jonas
Lenke til kommentar
Hvordan feilmelding fikk du? WYSIWYG-funksjonaliteten? Dette er rent kode-program! Jeg har ikke sjans til å lage noe WYSIWYG-program. Og hva mener du med syntax highlighting?

Vel... Du har ihvertfall muligheter for code-view og å sette inn HTML-elementer uten å kunne noe kode, så det har bittelitt WYSIWYG-funksjonalitet.

 

Syntax highlighting er å farge koden slik at det er lettere å skille deler av koden fra hverandre. eksempel

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...