Jesper Karsrud Skrevet 30. april 2004 Rapporter Del Skrevet 30. april 2004 Jaja, da var jeg ferdig med alle prøver før eksamen... Så da må jeg slappe av litt før jeg stikker på fest i kveld.... Så det blir nok ikke noe designing/joding på meg i dag tror jeg... Men men... få jo se da Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 30. april 2004 Rapporter Del Skrevet 30. april 2004 Happy 1. Mai alle sammen! ah..blir en fin kveld Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 30. april 2004 Rapporter Del Skrevet 30. april 2004 (endret) @penzo; Takk takk.. Grattis btw.. Aho, fikk 4 måneders gratis shellkonto pga de greiene med at FBI raida ISPen og tok med seg serverene.. Edit; Nachspiel her på forumet i natt, da eller..? Endret 30. april 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 30. april 2004 Rapporter Del Skrevet 30. april 2004 Blir vel det ja Jeg får se når jeg kommer hjem... Kommer nok til å sitte en god stund utover natta etter at jeg kommer hjem Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. april 2004 Fylleposter slåes hardt ned på Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 30. april 2004 Rapporter Del Skrevet 30. april 2004 Fylleposter slåes hardt ned på Nå er det vel strengt tatt bare HalTan og Marvil man faktisk kan se ikke er helt ved sine fulle fem ved å lese postene deres når de har hatt seg en kule. Synes det begynner å bli litt vel lite webrelatert her nå, men who am I to talk... *dyttepåenden* Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 30. april 2004 Rapporter Del Skrevet 30. april 2004 hehehe.. nachspiel @ wds... digg det! Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. april 2004 *dytte tilbake på ildermannen* Stetter strek Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 30. april 2004 Rapporter Del Skrevet 30. april 2004 (endret) Fylleposter slåes hardt ned på But still, HalTan is with us..? Do we see a line of a famous thing called differential treatment..? HAY! Det er da vitterlig ikke mulig å se om jeg har hatt meg ei kule..? Ikke min feil at mor ommøblerer knappene på tastaturet når jeg går ut.. Endret 30. april 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 30. april 2004 Rapporter Del Skrevet 30. april 2004 Ett lite PS spørsmål. Hva er forskjellen på Gaussian og Uniform noise? Ser det blir litt forskjell, men jeg skjønner liksom ikke forskjellen...? Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 30. april 2004 Rapporter Del Skrevet 30. april 2004 Igår rev jeg ned plakaten på pc-rommet! Måtte bare få det ut.... Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 30. april 2004 Rapporter Del Skrevet 30. april 2004 Guess what, folkens? Tha Ilder har fallt i en dyp forelskelse! I hva? For mitt nye navneforslag til porteføljen min! Noen med formeninger om Brainchild.nu? Eller har jeg forslag på papiret som Mindtrip, Perspective, Blueprint, Reflection, Designdevision og Daydreaming. Noen kommentarer? *dikte sang om at ilderen er i forelskelse* Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 30. april 2004 Rapporter Del Skrevet 30. april 2004 Noen med formeninger om Brainchild.nu? Ja, om du velger noe annet kan du bare ha det så godt! Bare se for dere DEN logoen! @ brainchild.nu! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 30. april 2004 Rapporter Del Skrevet 30. april 2004 Det er konge navn!! Brainchild... Det navnet klinger liksom Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 30. april 2004 Rapporter Del Skrevet 30. april 2004 Times New Roman og Comic sans MS - og alt som liknar - er skrifttypar du bør halde deg unna i alle tilfelle. igår kom det opp en plakat på datarommet på skolen der det var tre fonter som var "gode å bruke" dette var da times, comic og arial(heldigvis en siste redning i slutten) Da vet du hva du har å gjøre: Riv den ned! Den plakaten Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 30. april 2004 Rapporter Del Skrevet 30. april 2004 Heng opp en ny plakat der du skriver opp Trebuchet MS, Futura Lt, Verdana og Arial istedenfor... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) Nachspiel på gang..? Har funnet ut et par ting i kveld; - en helflaske sprit inneholder for lite - å sove på utesteder betyr utkasting - det er kaldt ute.. Endret 1. mai 2004 av Marvil Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 1. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2004 Hehehehe... Var du hjemme allerede 03:28 ????? neineinei.. btw... biffmiddag er bra nachspiel... Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 1. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2004 Genialt, Dave Shea har gjort det igjen! Her er en glimrende artikkel om hvorfor og hvordan webstandarder skal følges: http://www.mezzoblue.com/archives/2004/04/30/a_roadmap_to/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå