Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

usj, *skru av dhtml støtte*

 

edit; skulle ikke være noe stort problem å blokke det. Nettleser "parser" kode i dokumentet. Nettleser kommer over floating div kode. Nettleser ignorere kodeblokk og viser et lite ikon ala det man gjør med pop-ups idag

Endret av enden
Lenke til kommentar
Hva er vitsen med pop-ups, det er jo bare irriterende, og ikke engang bestemoren min trykker på dem jo!

Holde seg til vanlig banner-reklame! :yes:

En ting du må huske på;

Dem er ute etter å tjene penger, og hadde det ikke vært noen som hadde trykt på pop-upsen, ja da hadde dem ikke funnes.. Så vi kan jo klandre "oss selv"..;) Det koster en del for firmaene å ha pop-up-reklame på f.x Dagbladet, og det betyr, iflg logisk økonomitenkning, at dem tjener mer på å ha dem der..

 

Men er rimelig sikker på at det kommer en måte å fjerne dem også på..

Har sett disse flytende greiene, og dæven dem er irriterende som F43N..

Lenke til kommentar

<falske forhåpninger modus>

Toolshed: det begynner jo å bli lenge siden siste advarsel, så kanskje vi tar det som et tegn på at du har skjerpet deg, og fjerner noen prosent

</falske forhåpninger modus>

 

Men jeg håper noen skaffer meg en link til denne reklamen, for jeg vil tite nærmere på dette (når jeg er ferdig med å jobbe 13 timer om dagen...)

Endret av enden
Lenke til kommentar
Men jeg håper noen skaffer meg en link til denne reklamen, for jeg vil tite nærmere på dette (når jeg er ferdig med å jobbe 13 timer om dagen...)

Virker nesten som du synes 13 timers arbeidsdag er veldig mye. :blink:

Menmen, gled deg til lønningsdag du heller, i stedet for å klage. :love:

 

Sånn alligavel så har jeg endelig klart å ta steget fra Windows-server til Unix, regner med at jeg flytter over i løpet av dagen. :)

Lenke til kommentar

Det er mye når man ikke får betalt for det, og konstant stresser for å rekke tidsfrister man ikke har mulighet til å klare...

Men la oss regne litt på det:

 

13 timer jobb

+ 8 timer søvn

+ 1 time mat

+ 1/2 time personlig hygiene

+ 1/2 time reise til og fra jobb

+ 2 timer kvalitetstid med dama

+ 2 timer kvalitetstid med PC-en

+ 1 time til testing hver dag

=

-4 timer fritid i døgnet

 

Gratulerer med *nix, men det var ikke noe lite steg akurat. De fleste hopper da virkelig innom linux før de prøver seg på unix :):sleep:

Endret av enden
Lenke til kommentar

Vel, det er JOBB da jeg driver met et kommersielt utviklngsprosjekt i forbindelse med hovedoppgaven. Alt er reelt med jobbe bortsett fra det faktum at jeg får karakter på rapporten som blir innlevert. Det som utvikles kommer til å bli tatt i bruk, og bedriften kommer til å tjene penger på det. Jeg jobber full stilling (+overtid). Ergo velger jeg å kalle det jobb. Du vet jo uansett at det er skole, og at den betalte jobben min handler om ost foreløpig :blush:

Lenke til kommentar

/me hater *ettelleranna*!

 

Fikk vite at vi skal ha fri fra skulen i dag, og så får eg vite litt seinare på kvelden (i går altså) at eg må på varetelling! ÆÆÆÆÆÆSJ! Det er _så_ kjedelig å telle hundretusen blyanter og viskelær og sånn... huff huff...

Vel vel - det er betalt iallefall :p

 

Håper eg blir ferdig til i kveld ivertfall :w00t:

 

edit

 

Fri i 3 uker nå..

 

Hater deg, hater deg, hater deg ooooog hater deg!

Endret av arve87
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...