cfenzo Skrevet 29. april 2004 Rapporter Del Skrevet 29. april 2004 veeel.. blir vel en "floating div" av noe slag da tenker jeg... good ol' DHTML... Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. april 2004 (endret) usj, *skru av dhtml støtte* edit; skulle ikke være noe stort problem å blokke det. Nettleser "parser" kode i dokumentet. Nettleser kommer over floating div kode. Nettleser ignorere kodeblokk og viser et lite ikon ala det man gjør med pop-ups idag Endret 29. april 2004 av enden Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. april 2004 Rapporter Del Skrevet 29. april 2004 Hva er vitsen med pop-ups, det er jo bare irriterende, og ikke engang bestemoren min trykker på dem jo!Holde seg til vanlig banner-reklame! En ting du må huske på; Dem er ute etter å tjene penger, og hadde det ikke vært noen som hadde trykt på pop-upsen, ja da hadde dem ikke funnes.. Så vi kan jo klandre "oss selv".. Det koster en del for firmaene å ha pop-up-reklame på f.x Dagbladet, og det betyr, iflg logisk økonomitenkning, at dem tjener mer på å ha dem der.. Men er rimelig sikker på at det kommer en måte å fjerne dem også på.. Har sett disse flytende greiene, og dæven dem er irriterende som F43N.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. april 2004 Har du link til eksempel mavva? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. april 2004 Rapporter Del Skrevet 29. april 2004 Har du link til eksempel mavva? Mener å huske at det var en plass på EbaumsWorld.com.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. april 2004 Fant en masse vanlige popups, men ikke noe revolusjonerende (brukte virgin IE) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. april 2004 Rapporter Del Skrevet 29. april 2004 Fant en masse vanlige popups, men ikke noe revolusjonerende (brukte virgin IE) Ja de fant jeg også, men jeg mener seriøst å huske ting som har gått over skjermen som jeg ikke kunne få vekk.. Mulig at det var noe annet, though. Evt på en annen side.. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 29. april 2004 Rapporter Del Skrevet 29. april 2004 (endret) Gratulerer med ny avatar, arve87! Enden: Har du lyst på noen av mine 70% warning? Får jeg lov til å selge det via bruktmarked.no? Endret 29. april 2004 av Toolshed Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 29. april 2004 Rapporter Del Skrevet 29. april 2004 Jeg har sett endel reklame som flyter over annet innhold på sidene, men det var flash-baserte greier. Kan ikke helt huske hvor, men det er på diverse gamer-sider o.l. Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. april 2004 (endret) <falske forhåpninger modus> Toolshed: det begynner jo å bli lenge siden siste advarsel, så kanskje vi tar det som et tegn på at du har skjerpet deg, og fjerner noen prosent </falske forhåpninger modus> Men jeg håper noen skaffer meg en link til denne reklamen, for jeg vil tite nærmere på dette (når jeg er ferdig med å jobbe 13 timer om dagen...) Endret 30. april 2004 av enden Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 30. april 2004 Rapporter Del Skrevet 30. april 2004 Men jeg håper noen skaffer meg en link til denne reklamen, for jeg vil tite nærmere på dette (når jeg er ferdig med å jobbe 13 timer om dagen...) Virker nesten som du synes 13 timers arbeidsdag er veldig mye. Menmen, gled deg til lønningsdag du heller, i stedet for å klage. Sånn alligavel så har jeg endelig klart å ta steget fra Windows-server til Unix, regner med at jeg flytter over i løpet av dagen. Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. april 2004 (endret) Det er mye når man ikke får betalt for det, og konstant stresser for å rekke tidsfrister man ikke har mulighet til å klare... Men la oss regne litt på det: 13 timer jobb + 8 timer søvn + 1 time mat + 1/2 time personlig hygiene + 1/2 time reise til og fra jobb + 2 timer kvalitetstid med dama + 2 timer kvalitetstid med PC-en + 1 time til testing hver dag = -4 timer fritid i døgnet Gratulerer med *nix, men det var ikke noe lite steg akurat. De fleste hopper da virkelig innom linux før de prøver seg på unix Endret 30. april 2004 av enden Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 30. april 2004 Rapporter Del Skrevet 30. april 2004 (endret) Ikke betalt? Wtf? EDIT: Webhotellene mine dumma. Endret 30. april 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 30. april 2004 Rapporter Del Skrevet 30. april 2004 Ikke betalt? Wtf? EDIT: Webhotellene mine dumma. kanskje litt virklighets fjernt for deg.... men skole ? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 30. april 2004 Rapporter Del Skrevet 30. april 2004 men skole ? 13 timer jobb Noen blander ordene her, og det er ikke meg. I dag skal jeg sitte foran skjermen og designe/kode/whatever HELE dagen/kvelden/natten! Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. april 2004 Vel, det er JOBB da jeg driver met et kommersielt utviklngsprosjekt i forbindelse med hovedoppgaven. Alt er reelt med jobbe bortsett fra det faktum at jeg får karakter på rapporten som blir innlevert. Det som utvikles kommer til å bli tatt i bruk, og bedriften kommer til å tjene penger på det. Jeg jobber full stilling (+overtid). Ergo velger jeg å kalle det jobb. Du vet jo uansett at det er skole, og at den betalte jobben min handler om ost foreløpig Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 30. april 2004 Rapporter Del Skrevet 30. april 2004 PoleCat: Jeg jobber på skolen, men klart det er ikke en jobb i den forstand. Får vi se noe fint imorra da? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 30. april 2004 Rapporter Del Skrevet 30. april 2004 I dag skal jeg sitte foran skjermen og designe/kode/whatever HELE dagen/kvelden/natten! Natt til 1. Mai.. Fri i 3 uker nå.. Ahoooooooooooooooooooooooooooooo.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. april 2004 Rapporter Del Skrevet 30. april 2004 (endret) /me hater *ettelleranna*! Fikk vite at vi skal ha fri fra skulen i dag, og så får eg vite litt seinare på kvelden (i går altså) at eg må på varetelling! ÆÆÆÆÆÆSJ! Det er _så_ kjedelig å telle hundretusen blyanter og viskelær og sånn... huff huff... Vel vel - det er betalt iallefall Håper eg blir ferdig til i kveld ivertfall edit Fri i 3 uker nå.. Hater deg, hater deg, hater deg ooooog hater deg! Endret 30. april 2004 av arve87 Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 30. april 2004 Rapporter Del Skrevet 30. april 2004 (endret) Lykke til Marvin! NYT russetia.. den er DIGG!!!! btw... fikk MEGET på årsoppgaven min... Det magasinet jeg drev med for en stund tilbake... (meget, fra en høyskolelektor (sensor)... ) *JUBLE* Endret 30. april 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå