Zethyr Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Sirice: behold samme stil på siden som med vanlig skrift samme hvilken størrelse man velger. Jeg synes liten skrift passet best, men fargen var for stygg... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Er det bare meg, eller er det litt for mange prioriterte emner i web-design. Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 Er det bare meg, eller er det litt for mange prioriterte emner i web-design. enig... Skal se på de som er lite aktive, og muligens fjerne en eller to. Er ingen av de inaktive så kan jeg alltids stenge webkafeen Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Er det bare meg, eller er det litt for mange prioriterte emner i web-design. enig... Skal se på de som er lite aktive, og muligens fjerne en eller to. Er ingen av de inaktive så kan jeg alltids stenge webkafeen Den programmer-greia er jo ferdig da.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Den programmer-greia er jo ferdig da.. Tenkte nøyaktig det samme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Skal se på de som er lite aktive, og muligens fjerne en eller to. Er ingen av de inaktive så kan jeg alltids stenge webkafeen Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Skal se på de som er lite aktive, og muligens fjerne en eller to. Er ingen av de inaktive så kan jeg alltids stenge webkafeen Du så ikke -smileyen (ironi-smileyen over alle ironi-smileyer) ? Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Hmmm... Jeg tenker på å starte en blog bugger ikke hos meg, Opera (7.23) btw, tatt bildet selv? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Har sett i css'en på noen sider at de har f.eks denne typen css koding: margin: 10px 15px 10px 15px; Det jeg lurte på var da hvilken av dem som er top, left, right, bottom? Ikke vits i å åpne nye tråd bare for å spørre om det Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 top - right - bottom - left Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Jeg finner det litt rart at de ikke har top - bottom - left - right Glemmer det nesten HVER bidige gang Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Starter på toppen og følger klokka. Logisk spør du meg. Vanlig praksis det Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Mhm, når du sier det sånn så Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 TRouBLe Top - Right- Bottom - Left Den brukte jeg for å lære meg det ; ) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 TRouBLe Top - Right- Bottom - Left Den brukte jeg for å lære meg det ; ) Kanskje på tide å lære seg klokka..? Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 TRouBLe Top - Right- Bottom - Left Den brukte jeg for å lære meg det ; ) Kanskje på tide å lære seg klokka..? Haha, Ja Kommer heller aldri på den. Så jeg bare prøver meg litt med forskjellige paddinger når jeg gjør dette. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Noen som vet om en side (utenom hotdesign) som forteller hvorfor tables ikke skal brukes til layout? Har store problemer med å få overtalt en kompis som ikke så fordelene ved å se på argumentene til hotdesign.. HintHint, Arve skrive? Endret 28. april 2004 av SirIce Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 hmm.. ingen larve her.. men: - What Every Web Site Owner Should Know About Standards: A Web Standards Primer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå