Dunestar Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Har lysst på noe norsk eller multispråklig. Lenke til kommentar
Klette Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 http://www.wunderland.com/WTS/Alison/lexop.../coolwords.html Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 www.jeghardomenesomersåogtsiumuligåstave.com Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 ville gått for noe engelsk i alle fall, (altså ikke DesignMisjonen), men på den andre siden ikke velg et domene som halvparten ikke klarer å uttale, eller forstår meningen med Som misinterpreted.net? var ikke ment som et sleivspark til deg. klarer å uttale det, men på stående fot vet jeg ikke hve det betyr. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 ville gått for noe engelsk i alle fall, (altså ikke DesignMisjonen), men på den andre siden ikke velg et domene som halvparten ikke klarer å uttale, eller forstår meningen med Som misinterpreted.net? var ikke ment som et sleivspark til deg. klarer å uttale det, men på stående fot vet jeg ikke hve det betyr. misinterpreted = feiltolka, misoppfatta passa så godt i sammenhengen Lenke til kommentar
enden Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 Hmmms, satt og tenkte litt i dag og så på flashy sider... Er det bare jeg som er lei av design med fire dimensjoner, neonlys og innebygget mikrobølgeovn? May I present to you disabused.com It's in the name ild © er Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 [OT] Gjett hvem som har fått kink i nakken da! [/OT] Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Hei Bare et lite CSS spm. Hvordan midstiller jeg teksten i høyden i en div? Får det ikke til Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Skjønner ikke helt hva du mener...? Du mener vel ikke bruk av text-align: center;? For jeg kan ikke skjønne hva annet du kan mene Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) Hvordan midstiller jeg teksten i høyden i en div? Får det ikke til Er nokså sikker på at det ikke lar seg gjøre i IE. Iallefall ut i fra jeg har lest. Regner med du mener noe sånn: Midtstilt tekst Endret 26. april 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Slik ja PoleCat Og Jibril det er akkurat det jeg prøver Lenke til kommentar
PT Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) Slik ja PoleCatOg Jibril det er akkurat det jeg prøver Hvis det ikke funker å midstille tekst vertikalt i IE kan du vel alltids jukse litt. Sett en fin marg over og under teksten, så vil det vel kanskje se ut som den er midstillt. Nå vet ikke jeg hvordan oppsettet ditt er, men det funker muligens EDIT: @Dunestar: Animoso Endret 26. april 2004 av PT Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 JEg fiksa det. La til padding i topppen og tok bort på høyden til diven /me haxor (usj språk) Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Hva gjør dere når motivasjonen er på bånn? Hvordan få hjulene til å snurre, hvordan få hjernen til å virke igjen? Som dere sikkert skjønner sliter jeg big time med motivasjonen... Noen tips? Kan jo legge ved denne, sånn for moroskyld, kanskje du finner noen du kjenner Marvil? L I N K --> Enjoy! Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 (endret) Advarsel til link fra Sigge. Produktiviteten har falt til et lavmål de siste ti minuttene (..and counting) for hele gruppa på jobben... Endret 27. april 2004 av enden Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Hahaha! masse kule bilder! Eg skal få meg et eller anna sånt dyr.. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) Hmmm... Jeg tenker på å starte en blog Endret 27. april 2004 av SirIce Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 (endret) NICE cactus dude Ser at flere og flere satser på å kunne justere fontstorleik ved CSS, det viser jo at evolusjonen går sin gang Goody Endret 27. april 2004 av enden Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Hmmm... Jeg tenker på å starte en blog Bugger litt i opera, bunnen på header havner liksom litt under alt det andre, og er forskyvd litt mot høgre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå