Suppelars2k Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) Enden har elkjøpselgerstemme EDIT: Æsk, det var oivind_dahle sin stemme ja. Endret 25. april 2004 av HalTan Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 Ser at ingen av dere har gitt karakter enda Skal snakke på neste video jeg. Da blir kvaliteten way bedre Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Noen som vet hvor lenge STW var nede? Var de nede i mer enn fem timer, kan vi få igjen for denne måneden. Jeg sjekka først kl. 23.00. Da var den nede. Sjekka også før jeg gikk å la meg, kl 03.30, da var den også nede. Så det er på hengende håret. Kanskje noen kan bekrefte tidligere/senere tidspunkt også? er det opp til oss å bevise at stw var nede?? er ikke det noe de gjør oss oppmerksom på? jeg regner med det. kan jo ikke sitte å til en hver tid logge om siden din er oppe.. Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) Er det bare meg eller er det litt treigt med Compoer i det siste?? EDIT: Treigt generelt på forumet eller? Endret 26. april 2004 av DanielP Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Itavisen artikkel.. Jaja, kan jo bli bra om de store dropped JPG-filene.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 Lei av disse retssakene nå. Bare tulle hele opplegget... DanielP: nærmer seg innlevering av hovedoppgaven og jeg har vært litt opptatt med skjermtestingen, så jeg styrer litt mindre med compoen nå Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) nei, Go for PNG, sier jeg... Edit: Fin bruk av store og små bokstaver. Lar det stå ukorrektert, så man kan bruke det som et eksempel til skrekk og advarsel... Endret 26. april 2004 av Toolshed Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Hvordan legger man til index.htm hos STW i CP slik at den blir oppfattet som index.html? Jeg husker ikke men mener det har vært nevnt her før. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Hvordan legger man til index.htm hos STW i CP slik at den blir oppfattet som index.html? Jeg husker ikke men mener det har vært nevnt her før. May I ask why? Om du bare har index.htm, vil den bli hentet allikevel. Men; Web-options på domenet, deretter "directory indexes". Her legger du f.eks til index.htm index.html index.php alt etter hvordan du vil ha det. Prioritert fra venstre. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Hmmms, satt og tenkte litt i dag og så på flashy sider... Er det bare jeg som er lei av design med fire dimensjoner, neonlys og innebygget mikrobølgeovn? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 hva er i veien med '.html' ?? Det er jo akkurat det samme Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) Hmmms, satt og tenkte litt i dag og så på flashy sider... Er det bare jeg som er lei av design med fire dimensjoner, neonlys og innebygget mikrobølgeovn? Me², så lenge de ikke er totalt stilrene edit: Mikrobølgeovn var en artig betegnelse på de flash-tingene som prøver å drepe deg innimellom... Endret 26. april 2004 av Zethyr Lenke til kommentar
Klette Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Hmmms, satt og tenkte litt i dag og så på flashy sider... Er det bare jeg som er lei av design med fire dimensjoner, neonlys og innebygget mikrobølgeovn? Enkelt, rent - det er smooth det Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Argh, endelig har eg internet igjen.. Har bytta ISP, fra tiscali - til enivest. Så i løpet av kort tid skal eg få gjort litt meir med teh pink sait. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Er det bare jeg som er lei av design med fire dimensjoner, neonlys og innebygget mikrobølgeovn? Sign me on that list! Så la oss alle produsere flere enkle, stilrene, akre sider! - - - Fan! Espressivo.com, .org og .net er tatt. Bare .name, .biz, .cc, .nu og .as igjen. Dessuten er det registrert varemerke. Noen som kan hjelpe? Har tenkt på følgende: DesignMisjonen (desmis.com), Animoso, Apassionata, Frekvens, DunestART. Hmm ... Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Hvordan legger man til index.htm hos STW i CP slik at den blir oppfattet som index.html? Jeg husker ikke men mener det har vært nevnt her før. May I ask why? Om du bare har index.htm, vil den bli hentet allikevel. Men; Web-options på domenet, deretter "directory indexes". Her legger du f.eks til index.htm index.html index.php alt etter hvordan du vil ha det. Prioritert fra venstre. jepp det funka med index.htm, men fant ut hvorfor det ikke gjorde det stor I er ikke tingen. Skal sies at jeg spurte på vegne av en kamerat som er ny på dette. Og jeg var litt blind når jeg så kjapt over... hehe men takk. Men over til en annen ting. Fant for litt siden ut at fieldset så fint ut på skjemaer, helt til jeg ble Opera bruker. Hvorfor vises det ikke likt i IE og Opera? Er det en IE tag? bilde: Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Er det bare jeg som er lei av design med fire dimensjoner, neonlys og innebygget mikrobølgeovn? Sign me on that list! Så la oss alle produsere flere enkle, stilrene, akre sider! - - - Fan! Espressivo.com, .org og .net er tatt. Bare .name, .biz, .cc, .nu og .as igjen. Dessuten er det registrert varemerke. Noen som kan hjelpe? Har tenkt på følgende: DesignMisjonen (desmis.com), Animoso, Apassionata, Frekvens, DunestART. Hmm ... DunestART.com *ta seg en lur, og tenke litt på en ny idè* ..blir aldri, aldri fornøyd med teh absentvoid.com :\ Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 DunestART.com Men det er liksom bare dere som skjønner hvorfor det heter det, da. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 DunestART.com Men det er liksom bare dere som skjønner hvorfor det heter det, da. ville gått for noe engelsk i alle fall, (altså ikke DesignMisjonen), men på den andre siden ikke velg et domene som halvparten ikke klarer å uttale, eller forstår meningen med Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 ville gått for noe engelsk i alle fall, (altså ikke DesignMisjonen), men på den andre siden ikke velg et domene som halvparten ikke klarer å uttale, eller forstår meningen med Som misinterpreted.net? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå