Marvil Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Jodajoda.. Er det noe servering her nattestid..? Hva ønsker herren servert? En cafe au lait, en sjokoladedonut og en Bache XO cognac.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 *hrmpf hvor ble det av kelner'n..?* Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 *hrmpf hvor ble det av kelner'n..?* Sorry, meit. Driver og laster over en del *kremt* koselige-filmer her nå, så jeg glemte meg litt ut. Vi har btw servering her 24/7. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 *hrmpf hvor ble det av kelner'n..?* Sorry, meit. Driver og laster over en del *kremt* koselige-filmer her nå, så jeg glemte meg litt ut. Vi har btw servering her 24/7. Haha najs.. Det tok så lang tid så jeg fant knekkebrød med bringebærsyltetøy på squeezyflaske.. *finne på noe å gjøre på* Pixel Art, ja kanskje litt.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Kjedet meg; ompa likte den ikke. (like anyone cares) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Kjedet meg; ompa likte den ikke. (like anyone cares) Når begynte vi å høre på småungene..? Jeg syns den var pen.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Når begynte vi å høre på småungene..? Like...never! De har vel ikke like utviklede synskjertler () som oss godt voksne. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Når begynte vi å høre på småungene..? Like...never! De har vel ikke like utviklede synskjertler () som oss godt voksne. Exactly.. Hvem/hva bestemmer hvem som får den..? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Hvem/hva bestemmer hvem som får den..? Hehe, tror ikke akkurat den blir satt til live. Sikkert ikke så veldig imponerende å ha en demoted.org sotw award på siden sin... Som sagt, kjeder meg på en lørdags-morgen. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Hvem/hva bestemmer hvem som får den..? Hehe, tror ikke akkurat den blir satt til live. Sikkert ikke så veldig imponerende å ha en demoted.org sotw award på siden sin... Som sagt, kjeder meg på en lørdags-morgen. Tja.. Alt blir det du gjør det til selv.. Må finne noe å gjøre på.. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Hehe, tror ikke akkurat den blir satt til live. Sikkert ikke så veldig imponerende å ha en demoted.org sotw award på siden sin... Hadde likt å ha en, når jeg får ferdig et design til sida mi.... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 /me synest PC / Demoted.org bør få seg en logo, som gjerne kan brukast på den award tingen No sitter /me @ jobb, og har fått i oppgave å defragmentere en PC og litt sånn... Virker å bli en stille dag, gått 20 min uten at noken enang har parkert uttafor... Det er behagelig, så kan /me sitte på forumet all day long... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 no har her vert fem kunder, det er 1,5 time sida vi opna... Rolig dag, og ingen aktivitet her på WDS... kjedelig Sitter i tillegg på en _mørk_ skjerm (brightness og sånn står på fullt), og har ikkje photoshop tilgjengelig :\ Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Masse folk som kjøper bensin her nå! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Masse folk som kjøper bensin her nå! wow! no er her et par tre kunder til, håper dei kommer seg ut ASAP i dag er eg ikkje i humør til å ha stor omsetning.... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Well.. Jeg sitter her helt alene nå faktisk. Bare meg in dah house. Sitter og eter dundersalt! Dere får ha en fin valentinsdag hele gjengen, da! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Well.. Jeg sitter her helt alene nå faktisk. Bare meg in dah house. Sitter og eter dundersalt! Dere får ha en fin valentinsdag hele gjengen, da! sitter her også aleine, og spiser sjokoladekjeks. Der kom det en dude inn døra, han var stygg.. bah, berre 1,25 time igjen å arbeide nuh! Ha en fin dag du også! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Haha.. Kom en hel haug med gamle rare svenske menn plutselig.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) Jeg er... zamzam... trøøøtt Var like før jeg rørte i kaffen med Wacom-pennen min :| Avatar? Hvilken avatar? (©) HalTan?, Whiskey, Tango, Foxtrot over? ) Endret 14. februar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 No var det en her og kjøpte fire digre kasser med dopapir, som til sammen blei 960kr elns en time igjen å jobbe + å telle opp kassen... Så har eg FRII! FRIIIII! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå