Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Argh... Irriterende at alt fra stw er nede... vurdere å ringe dere 24timer help line... Men den er sikkert nede den også ;)

Edit: Nice HalTan, nice! :)

Vel, jeg tviler det hjelper å ringe dem.. Er den nede, så er den nede.. Åssen refusjon snakker vi om når det gjelder STW..? Hos dem jeg bruker får vi dobbelt så mye ny tid som den tiden de var nede.. :) Og så har dem IRC-support så det tar kort tid å få informasjon om driften osv.. :thumbup:

BTW; Jeg er offisielt russ :w00t: Litt skadd at jeg klarte å sovne i baksetet på en bil slik at jeg ikke klarte å komme meg inn på utestedet før de lukka dørene.. :cool:

Men uansett; Some wet 14issess coming right up.. :devil:

Lenke til kommentar
Vel, jeg tviler det hjelper å ringe dem.. Er den nede, så er den nede.. Åssen refusjon snakker vi om når det gjelder STW..? Hos dem jeg bruker får vi dobbelt så mye ny tid som den tiden de var nede.. :) Og så har dem IRC-support så det tar kort tid å få informasjon om driften osv.. :thumbup:

om serveren har en nedetid på mer enn så og så mange % i løpet av en mnd slipper du å betale for den måneden, men hvordan en sjekker hvor stor nedetiden har vært eller hvor stor denne prosenten må være vet jeg ikke. sidene til stw er jo nede så det er vel bare å vente.

Lenke til kommentar

Nå er jo i hvertfall alt oppe...

Vi garanterer at din website har en oppetid på 99.3% Dersom vi mot formodning ikke skulle klare det betaler du ingenting for den aktuelle måneden (ved beregning av oppetid beregnes gjennomsnittet av samtlige dager fra den første til den siste dagen i måneden). De siste 3 årene har vi hatt en oppetid på 99,9%

Det vil da si at hvis nedetiden i går gjorde at april hadde en oppetid på under 99,3%, betaler man ingenting for april neste år! :w00t: Det vil da si at jeg ikke skal betale for mer enn 9 mnd hvis oppetiden var under 99,3%... Det hadde vært digg! :grin:

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor lenge STW var nede? Var de nede i mer enn fem timer, kan vi få igjen for denne måneden.

Jeg sjekka først kl. 23.00. Da var den nede. Sjekka også før jeg gikk å la meg, kl 03.30, da var den også nede. Så det er på hengende håret. Kanskje noen kan bekrefte tidligere/senere tidspunkt også?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...