Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Elkjøp hjernevasker sine selgere for å lure gamle damer til å kjøpe 32" widescreen og elektrisk dorullholder når de egenltig bare skal ha en pakke batterier.

Tenkte jeg skulle være den ene som faktisk vet hva jeg snakker om der - hvis ingen redder meg ut av dette med tips om en bedre deltids da...

Lenke til kommentar

Skal du ha deltidsjobb enden? May I anbefale bakeri? It's very godt betalt, and you har allerede the look for en slik jobb...

 

Elkjøp ja... Flinke folk de :roll: Å kjøpe PC der er like lurt som å levere VISA-kortet ditt hos Hadeland Glassverk og slippe løs en sirkuselefant med løpetid inn og si at du betaler regninga...

 

Vel vel, aldri så galt at det ikke er godt for noe. Jeg fikk nemlig en 19" skjerm, selv om det var 17" som fulgte med pakka. Like greit :thumbup:

Lenke til kommentar

j_thumbsUp.jpg

 

Sant det HalTan - har jo elkjøp looken inne, men det er ikke akurat drømmejobben...

 

Sigge - tar et år med deltid. Skal ta et ekstra fordypningsfag på skolen siden jeg ikke har vært i forelesninger eller på eksamen i det jeg hadde dette året :) Bakeri er ikke veldig relevant for valgt karriære, og jeg liker å sove litt lenger enn det ;)

 

edit: *stolt*

Endret av enden
Lenke til kommentar

Ojeeeeej!!! slik vil jeg og ha!! :D (de er geniale på vorspiel btw.. ingenting underholder som en ilder som akkurat fant en pose med pils..)

 

edit>

 

og nei.. prater ikke om PoleCat nå, men kan tenke meg han og kan bli underholdende om han finner en pose med pils på vorspiel... :lol:

Endret av cfenzo
Lenke til kommentar
DINA?

Hm, ja. Det var sånn Stopp Volden minnekonsert, og russen ble bedt om å møte. Mye "hip" musikk som Dina og Carpe Diem og Vegard Short Cut som konfransier, men jeg følte jeg støtta en god sak..

 

Dessuten;

Dina er strøøøøøøøøøøøøøøøøken.. :yes::dribble: De som ikke syns det, kan heller gå til enden på MSN, så kan han heller finne noen av sine "pene" damer og sende. Hu var vertfall det fra den avstanden jeg sto på..

Lenke til kommentar
De som ikke syns det, kan heller gå til enden på MSN, så kan han heller finne noen av sine "pene" damer og sende. Hu var vertfall det fra den avstanden jeg sto på..

*kremet* Du mener at jeg skal sende ut et bilde på 8,5MB til hver person i MSN lista mi (det er mange)

 

Øivind Dahle har faktisk bilder av henne med bar stump på et bilde i en av testene sine :)

Endret av enden
Lenke til kommentar

Jepp ilder er tingen HalTan... :yes:

 

Du får lese ilderguiden min når jeg får samlet alle løse tråder og får opp en ny side. :thumbup:

 

----

 

Marva

Dina? Det er ho som er helt rå på rim det, er det ikke? Ser vel i grunn ganske normalt ut ho vel? Marve, selv du ser vel normal ut hvis man holder god avstand? :p

 

----

 

Samtlige

Noen som har link til en side hvor man gir gamle gulaktige bilder nytt liv? Altså gi fargeløse bilder farger? Vet det går an, men at det tar litt tid...

Endret av Sigmoideus
Lenke til kommentar
Marva

Dina? Det er ho som er helt rå på rim det, er det ikke? Ser vel i grunn ganske normalt ut ho vel? Marve, selv du ser vel normal ut hvis man holder god avstand? :p

Driter i synginga, innpakninga er strøken.. :laugh:

 

@enden; For å si det på en annen måte; Hu var ikke verdt ventetida på 8.5MB. Finner flottere damer på 10secs på nettet..;)

Lenke til kommentar
Kjapt og dumt eksempel, men regner med at det var noe ala dette du mente

http://disabused.com/lek/navnListeMedBilde.html (dumme IE som viser alternativt bilde når det ikke er definert noen kilde. Løses ved å bruke en gjennomsiktig gif på 1*1px ;) )

 

posisjoneringen tar du bare via CSS vettu, da de to elementene ikke har noen direkte tilknytning til hverandre

Bugger jo i Opera, som enzo sa... Du vet ikke hvorfor det er sånn vel? Så kunne jeg fiksa på det.

 

Har et spørsmål ang. css i samme slengen: Er det mulig å bruke både eksternt og internt stilsett? Eller går alt skeis da?? :p

 

Edit: Fant svaret; alt går rett til h... :grin::cool:

Endret av Jibril2k
Lenke til kommentar

Det er den dama ja. Har en 27MP bilde av henne. Kan zoome inn visse detaljer rimelig bra for å si det sånn ;) (sbakker om nøkkelen hun har rundt halsen)

 

Går fint å bruke internt og eksternt om hverandre. eksterne er lavest i rang, og overstyres av interne (embedded), som igjen overstyres av de rett i koden (inline)

 

Når det gjelder det lille skriptet mitt (som på ingen måte er perfekt, men bare noe jeg slang sammen for å demonstrere) i opera så kunne jeg sikkert funnet ut av det, men nekter plent å installere opera på maskinen min. Har dessuten en mistanke om at opera er like god på javascript som IE er på CSS :roll: Det er mye rart som ikke virker i Opera av en eller annen merkelig grunn

Endret av enden
Lenke til kommentar

Hmm... Har aldri hat problemer med javascript i opera jeg... Men det spørs kanskje hvordan man identifiserer Opera? Hvem vet... Men det er i hvertfall litt buggy det skriptet ditt ;) Men det får gå... Når "kunden" ønsker at det skal være sånn, så får man nesten innfri ønskene på best mulig måte :) Kan kanskje lage noe litt annerledes da, med bilde i liste med navn under, og mouseover på navn/bilder... Får se hva som blir best :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...