tjcombo Skrevet 23. april 2004 Rapporter Del Skrevet 23. april 2004 Fant noe som virker som en ganske bra side. Vertfall av det jeg har lest.. kirupa.com Han er også en tamiler akkurat som meg he he... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. april 2004 Rapporter Del Skrevet 23. april 2004 Dere tamiler er drevne. Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 23. april 2004 Rapporter Del Skrevet 23. april 2004 Dere tamiler er drevne. Egentlig ikke, han er den eneste Tamileren som jeg ser har klart seg godt. Sendte mail og skrøyt av ham Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. april 2004 Rapporter Del Skrevet 23. april 2004 Fant noe som virker som en ganske bra side. Vertfall av det jeg har lest.. kirupa.com Han er også en tamiler akkurat som meg he he... Heh, nice var den vertfall.. Noen som har noe genialt bed.øk stoff til meg..? Har heldag, trodde de hadde sperra nettet, men det hadde dem ikke.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. april 2004 Rapporter Del Skrevet 23. april 2004 Quick question; Åssen i h*elvette får jeg av slik at når jeg trykker Enter i Word hopper den 1.5/2 linjer ned..? Slik som i FrontPage.. Går når jeg holder Shift nede når jeg trykker Enter, men irriterende som f43n.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 23. april 2004 Rapporter Del Skrevet 23. april 2004 Er vel noe med formateringen av linjeskift... Kan sjekke Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. april 2004 Rapporter Del Skrevet 23. april 2004 Er vel noe med formateringen av linjeskift... Kan sjekke Fædi nu.. lol @ sikkerheten på skolen. Fikk leksjon på begynnelsen om at vi ikke hadde lov på Interenet, bruke privatområdet osv.. De nappa litt kabler i noen switcher osv. Men siden alle måtte lagre på lokaldisken på maskinen, var det jo bare å skrive \\maskinnavn\D$ for å få tak i alle sine oppgaver.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 23. april 2004 Rapporter Del Skrevet 23. april 2004 Jeg fant uansett ingenting Jeg sier også LOL @ sikkerthet på skolen... Hos oss napper de ikke ut kablene en gang... så hvis læreren snur seg, så er det bare å gå på nettet Men det gjør man ikke eller hva Har hatt heldags matte i dag, noe jeg ikke tror går så veldig bra... Uansett... Jeg skal ha en side med "endens remote rolloverscript", men med bildet låst i en posisjon, og på høyre side av teksten... er det mulig? Vet ikke en gang om dere skjønte det der Lenke til kommentar
enden Skrevet 23. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. april 2004 Noe ala en punktliste hvor hovring over listItem fører til at bulleten endrer seg? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 23. april 2004 Rapporter Del Skrevet 23. april 2004 Ehh... ja... La oss si: Jeg setter opp en liste med navn, og når jeg tar musen over navnet, skal det komme opp bilde av personen. Men bildet som skal endre seg etter personen, skal stå fastlåst i en posisjon på siden... Hvis det ble klarere nå? Lenke til kommentar
enden Skrevet 23. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. april 2004 jaja, visst Gi meg noen minutter bare Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 23. april 2004 Rapporter Del Skrevet 23. april 2004 Ok! Takk! Lenke til kommentar
enden Skrevet 23. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. april 2004 (endret) Kjapt og dumt eksempel, men regner med at det var noe ala dette du mente http://disabused.com/lek/navnListeMedBilde.html (dumme IE som viser alternativt bilde når det ikke er definert noen kilde. Løses ved å bruke en gjennomsiktig gif på 1*1px ) posisjoneringen tar du bare via CSS vettu, da de to elementene ikke har noen direkte tilknytning til hverandre Endret 23. april 2004 av enden Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 23. april 2004 Rapporter Del Skrevet 23. april 2004 Og det funker egentlig ikke i opera.. (så en banan og et eple etter at det hadde brukt lang tid på å loade litt, men andr egangen man dro musepekeren over lista skjedde det ingenting... Så en liten svart prikk der, though... men den var der hele tia..) Lenke til kommentar
enden Skrevet 23. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. april 2004 opera suger møkk. Glemte å teste den der, men la merke til at den banangifen bøgger litt. Er svinesulten og sitter med nesa kangt nedi Visual Studio så jeg orker ikke finne en bedre løsning selv Dessuten tror jeg på å peke i riktig retning, så kan folk vandre, og lære litt mer på egen hånd Lenke til kommentar
enden Skrevet 23. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. april 2004 (endret) Lite fart her idag... Lurer på om jeg skal søke stilling hos stw jeg. Så kan jeg sitte og ta imot supporthenvendelsene deres der PS, hva er MCP sertifiseringen igjen? Endret 23. april 2004 av enden Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. april 2004 Rapporter Del Skrevet 23. april 2004 Lite fart her idag... Lurer på om jeg skal søke stilling hos stw jeg. Så kan jeg sitte og ta imot supporthenvendelsene deres der Betyr det at jeg får billigere webhotel..? Skal på Dina +++ konsert nu.. (Noe MOT-arrangement, russeting) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. april 2004 Rapporter Del Skrevet 23. april 2004 (endret) DINA? Endret 23. april 2004 av HalTan Lenke til kommentar
PT Skrevet 23. april 2004 Rapporter Del Skrevet 23. april 2004 (endret) Skal på Dina +++ konsert nu.. WTF? enden: jeg vil også ha rabatt Endret 23. april 2004 av PT Lenke til kommentar
enden Skrevet 23. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. april 2004 (endret) Eller forresten - PC-tekniker på Elkjøp Skøyen Kvalifikasjoner/krav: Interesse for salg og våre produkter. Ha glimt i øyet og godt humør. Tåle til dels hektiske perioder. Være kundeorientert og høflig. Like å jobbe med mennesker. Over 18 år. Noe datakunnskaper. Vi legger stor vekt på fleksibilitet. Legg merke til det jeg tok meg friheten til å framheve Det værste er at jeg faktisk vurderer å søke da det er litt mer relevant enn ost, og jeg trenger en skikkelig deltidsjobb til høsten. Ikke mye spennende på aetat... Noen som har noe inside info til meg? Er veldig flink Endret 23. april 2004 av enden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå