Dunestar Skrevet 21. april 2004 Rapporter Del Skrevet 21. april 2004 The online osv..." <- er ikke siden norsk? Jo, sida skal være på norsk. Men det fannt jeg først ut etter at jeg hadde dilla litt med den. Jeg skal forandre det til neste oppdatering. Kjempefine idèer, enden og HalTan! Tusen hjertelig takk! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. april 2004 Rapporter Del Skrevet 21. april 2004 hmmm... må nok si meg enig, men det er en god start...'sida er ikke kul, men stilen kan være kul... HELoO KItTY KEKEKEKEK!!!!!111one!!!¤ ^____^ Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 21. april 2004 Rapporter Del Skrevet 21. april 2004 hmmm... må nok si meg enig, men det er en god start...'sida er ikke kul, men stilen kan være kul... HELoO KItTY KEKEKEKEK!!!!!111one!!!¤ ^____^ Høh? Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. april 2004 Bare hæltis som bygger seg opp på snart_gi_advarsel_for_idiotinnlegg måleren min Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 21. april 2004 Rapporter Del Skrevet 21. april 2004 My guess would be 14iss language..? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 21. april 2004 Rapporter Del Skrevet 21. april 2004 Og der var misinterpreted.net oppe Lenke til kommentar
PT Skrevet 21. april 2004 Rapporter Del Skrevet 21. april 2004 Og der var misinterpreted.net oppe Det hvite feltet kræsjer litt med resten, men ellers ser det (med et halvt øye på siden ) bra ut Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 21. april 2004 Rapporter Del Skrevet 21. april 2004 (endret) flytte teksten på venstre side litt opp?? legge til padding på 404'n din?? Eller utrolig tøft !! Endret 21. april 2004 av Zethyr Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 21. april 2004 Rapporter Del Skrevet 21. april 2004 Og der var misinterpreted.net oppe Det hvite feltet kræsjer litt med resten, men ellers ser det (med et halvt øye på siden ) bra ut Ja, mange som sier det, men er ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre med det Får bare være slik inntil videre tror jeg, siden utseende ikke er den delen det har blitt brukt mest tid på. Hvis jeg kjenner meg selv rett, så begynner jeg nok på et nytt design før jeg er helt ferdig på dette.. Har store problemer med å gjøre et prosjekt ferdig.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. april 2004 Rapporter Del Skrevet 21. april 2004 Liker iallefall idèen veldig godt, men utførelsen får du nok ikkje full score på. Prøv ivertfall å ha med basic stuff som mouseover på menyen og litt sånt Dessuten blei det litt for lite sammenheng mellom innholdsdelen og header, var liksom et stort skille der på en måte.... Keep up the good work! * arbeide på pink.absentvoid.com * Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 21. april 2004 Rapporter Del Skrevet 21. april 2004 Liker iallefall idèen veldig godt, men utførelsen får du nok ikkje full score på. Prøv ivertfall å ha med basic stuff som mouseover på menyen og litt sånt Dessuten blei det litt for lite sammenheng mellom innholdsdelen og header, var liksom et stort skille der på en måte.... Keep up the good work! * arbeide på pink.absentvoid.com * Ja, mouseover er en av de tingene jeg faktisk har _GLEMT_, så det kommer etterhvert (litt opptatt for tiden ) Ang. skille mellom header og content-delen, noen som har noen idèer til det? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 21. april 2004 Rapporter Del Skrevet 21. april 2004 Mulig at dette blir dårlig forklart, men ok. Hvis jeg skal lage et design i photoshop, hvordan får jeg da siden til å strekke seg ettersom jeg skriver ting og tang, uten at det blir stygt? Håper noen skjønnte dette Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 21. april 2004 Rapporter Del Skrevet 21. april 2004 Mulig at dette blir dårlig forklart, men ok.Hvis jeg skal lage et design i photoshop, hvordan får jeg da siden til å strekke seg ettersom jeg skriver ting og tang, uten at det blir stygt? Håper noen skjønnte dette Jepp, forstod deg. Tips: les og les og kom tilbake Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 21. april 2004 Rapporter Del Skrevet 21. april 2004 Hvis jeg skal lage et design i photoshop, hvordan får jeg da siden til å strekke seg ettersom jeg skriver ting og tang, uten at det blir stygt? Du må ha en gjennomgående bakgrunn på det som skal strekke seg. Et mønster eller en fast farge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. april 2004 Rapporter Del Skrevet 21. april 2004 Noen som har peiling på hvor mye penger det er å tjene i å ha reklamebannere på en internett-side? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 21. april 2004 Rapporter Del Skrevet 21. april 2004 Noen som har peiling på hvor mye penger det er å tjene i å ha reklamebannere på en internett-side? Kommer ikke an på annet enn antall besøkende (hvor popoulær siden din er) og om du treffer med målrettet reklame det. For en vanlig hjemmeside: HELT UNØDVENDIG! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. april 2004 Rapporter Del Skrevet 21. april 2004 Noen som har peiling på hvor mye penger det er å tjene i å ha reklamebannere på en internett-side? Kommer ikke an på annet enn antall besøkende (hvor popoulær siden din er) og om du treffer med målrettet reklame det. For en vanlig hjemmeside: HELT UNØDVENDIG! Snakker om å tjene litt gryn til fotball-laget. Lenke til kommentar
PT Skrevet 21. april 2004 Rapporter Del Skrevet 21. april 2004 Snakker om å tjene litt gryn til fotball-laget. Her snakker vi ikke om gryn, men lommerusk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. april 2004 Rapporter Del Skrevet 21. april 2004 Snakker om å tjene litt gryn til fotball-laget. Her snakker vi ikke om gryn, men lommerusk Alle monner drar... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 21. april 2004 Rapporter Del Skrevet 21. april 2004 Noen som har peiling på hvor mye penger det er å tjene i å ha reklamebannere på en internett-side? Kommer ikke an på annet enn antall besøkende (hvor popoulær siden din er) og om du treffer med målrettet reklame det. For en vanlig hjemmeside: HELT UNØDVENDIG! Snakker om å tjene litt gryn til fotball-laget. Da tror jeg heller det vil lønne seg å inngå en avtale med lokale sponsorer (butikker o.l.) som betaler en fast sum eller lignende. Vil vedde ganske mye på at det vil bli mer lønnsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå