Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og der var misinterpreted.net oppe

Det hvite feltet kræsjer litt med resten, men ellers ser det (med et halvt øye på siden :p ) bra ut :)

Ja, mange som sier det, men er ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre med det :blush:

Får bare være slik inntil videre tror jeg, siden utseende ikke er den delen det har blitt brukt mest tid på.

Hvis jeg kjenner meg selv rett, så begynner jeg nok på et nytt design før jeg er helt ferdig på dette.. Har store problemer med å gjøre et prosjekt ferdig.. :hmm:

Lenke til kommentar

Liker iallefall idèen veldig godt, men utførelsen får du nok ikkje full score på. Prøv ivertfall å ha med basic stuff som mouseover på menyen og litt sånt ;)

Dessuten blei det litt for lite sammenheng mellom innholdsdelen og header, var liksom et stort skille der på en måte....

Keep up the good work!

* arbeide på pink.absentvoid.com *

Lenke til kommentar
Liker iallefall idèen veldig godt, men utførelsen får du nok ikkje full score på. Prøv ivertfall å ha med basic stuff som mouseover på menyen og litt sånt ;)

Dessuten blei det litt for lite sammenheng mellom innholdsdelen og header, var liksom et stort skille der på en måte....

Keep up the good work!

* arbeide på pink.absentvoid.com *

Ja, mouseover er en av de tingene jeg faktisk har _GLEMT_, så det kommer etterhvert (litt opptatt for tiden :( )

Ang. skille mellom header og content-delen, noen som har noen idèer til det? :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Noen som har peiling på hvor mye penger det er å tjene i å ha reklamebannere på en internett-side?

Kommer ikke an på annet enn antall besøkende (hvor popoulær siden din er) og om du treffer med målrettet reklame det. :yes:

For en vanlig hjemmeside: HELT UNØDVENDIG!

Snakker om å tjene litt gryn til fotball-laget.

Lenke til kommentar
Noen som har peiling på hvor mye penger det er å tjene i å ha reklamebannere på en internett-side?

Kommer ikke an på annet enn antall besøkende (hvor popoulær siden din er) og om du treffer med målrettet reklame det. :yes:

For en vanlig hjemmeside: HELT UNØDVENDIG!

Snakker om å tjene litt gryn til fotball-laget.

Da tror jeg heller det vil lønne seg å inngå en avtale med lokale sponsorer (butikker o.l.) som betaler en fast sum eller lignende.

Vil vedde ganske mye på at det vil bli mer lønnsomt. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...