Arve Systad Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Hmm, sikker på at han har runda PS og brukt en av ferdig-render greiene Eller..eller...så har han brukt FILMTRIKS! HAAAAAHHAHAH! Nei seriøst, igjen - Dødsbra arbeid. Karakter 7/6. Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Jeg begynner å takle 3d littegranne nå Sverd (wip) Fulgte en tutorial sånn ca halvveis og gjorde resten selv Aner ikke hvordan man rendrer noe ( ), så det får bli en annen gang... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Jeg begynner å takle 3d littegranne nå Sverd (wip) Fulgte en tutorial sånn ca halvveis og gjorde resten selv Aner ikke hvordan man rendrer noe ( ), så det får bli en annen gang... les hjelpefila til programmet du bruker, pleier å vere til hjelp Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Jeg begynner å takle 3d littegranne nå Sverd (wip) Fulgte en tutorial sånn ca halvveis og gjorde resten selv Aner ikke hvordan man rendrer noe ( ), så det får bli en annen gang... les hjelpefila til programmet du bruker, pleier å vere til hjelp Joda, men det er ikke så gøy Uansett så venter loppekassen på meg Får lese litt om rendring i morgen Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Vi snakkes gutta! Om du faktisk velger å trekke deg for alltid, håper jeg at vi "møtes" et sted senere, du har tilført dette forumet masse og vil iallefall av meg bli dypt savnet. Ønsker deg lykke til videre på ferden, og måtte det bli noe stort ut av talentet ditt. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Ikke stikk før du har lest PM'en din. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Vi snakkes gutta! Om du faktisk velger å trekke deg for alltid, håper jeg at vi "møtes" et sted senere, du har tilført dette forumet masse og vil iallefall av meg bli dypt savnet. Ønsker deg lykke til videre på ferden, og måtte det bli noe stort ut av talentet ditt. Takk takk, du også Polert Ikke stikk før du har lest PM'en din. Takk for støtten! Vi sees helt sikkert... Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 ... trist.. veldig trist.. Se PM om du dropper innom... *May teh force be with you wherever you will go* Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) Trist om du faktisk forlater forumet. Er nok en del som vil savne deg.... Sjå gjerne min PM også... Edit: Kor har forresten Mikka gjort av seg? Han er jo her aldri lenger... Dunestar er relativt lite aktiv han også for tida... Hmm... Endret 19. april 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Kor har forresten Mikka gjort av seg? Han er jo her aldri lenger... Dunestar er relativt lite aktiv han også for tida...Hmm... Mikka sitter i photoshop og fryder seg ved å manipulere bilder.. Veit ikke hvorfor Dunis er så lite tilstede, men jeg vil jo si at hele WDS-delen har blitt slappere siden vintern da. Kan jo ha noe med sesongene og gjøre, hvem vet? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Nei pokkern heller piranha, du får ikke lov til å reise.. Har ikke sendt noen PM til deg, men snakker nå litt med deg på MSN, håper det går fint.. Lykke til videre vertfall, vi snakkes nå, det er jeg sikker på .. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) føler at jeg har gått glipp av noe her..... MEn anyway, synd å miste de som er seriøse. Tenker da på sine innlegg, ikke mye ditt som kom derfra nei Edit: jeg fant det ut Endret 20. april 2004 av Svendsen Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Uhm.. noen andre her som plutselig har fått problemer med at opera ikke viser sider ordentlig som den før viste perfekt? Plutselig skjedd nå, sider som newgrounds.com og garageband.com blir helt f*cked.. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Uhm.. noen andre her som plutselig har fått problemer med at opera ikke viser sider ordentlig som den før viste perfekt?Plutselig skjedd nå, sider som newgrounds.com og garageband.com blir helt f*cked.. alt er som det skal hos meg, (Opera 7.23) Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Det jeg har og.. prøvde å reinstallere også, men nei... Kan du se om du ser www.garageband.com ordentlig? (tro meg, du vil skjønne det om du ser den feil..) Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Virker fint den... Opera 7.21 Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 http://predicted.net/hw/screen.jpg btw, hva er coldfusion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå