PoleCat Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Men nå tar jeg kvelden folks! Tydeligvis på tide! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Men nå tar jeg kvelden folks! Tydeligvis på tide! For noen ja.. Selv blir det vel 4 timer til ellerno.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Hva skjer 'a? Alle andre sitter og spiller, det er ikke noe for lille snille pc. Veldig fristet til å bestille skjermen nå , men tror jeg drøyer til over helgen. Lenke til kommentar
PT Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Bestill nå, så pakkes den forhåpentligvis på mandag, og du har den hjemme noen få dager senere Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Bestill nå, så pakkes den forhåpentligvis på mandag, og du har den hjemme noen få dager senere Men er ikke 100% sikker enda... Lenke til kommentar
PT Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Bestill nå, så pakkes den forhåpentligvis på mandag, og du har den hjemme noen få dager senere Men er ikke 100% sikker enda... Hvilke skjermer står det mellom? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Hvilke skjermer står det mellom? Den eller ingen.... Lenke til kommentar
PT Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Da går du for "Den" (hvilken er det? © PT ) Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Da går du for "Den" (hvilken er det? © PT ) Samsung Syncmaster 173T (aka testvinner @ LCD testen) Den er sweeeeet (© tj), har jeg forstått. Lenke til kommentar
PT Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) Fikk mektig lyst på den jeg også, men akkurat nå så strekker ikke pengene til. Du SKAL kjøpe den skjermen EDIT: Men nå tror jeg at jeg turer... Lykke til til de som skal på date i dag Endret 14. februar 2004 av PT Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Hva skjer 'a? Alle andre sitter og spiller, det er ikke noe for lille snille pc. Veldig fristet til å bestille skjermen nå , men tror jeg drøyer til over helgen. Jeg leker med Auto-Polandia og ser Friends.. Må snu døgnet litt, skal på LAN søndag kveld.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Hvordan funka den nye avataren © HalTan? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Hvordan funka den nye avataren © HalTan? Hehe den er digg, men jeg er lissom så vant til den gamle din lissom. Liker den.. Minner meg om deg lissom.. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) PoleCat: skal du vente til 19" testen er ute du og før du skal kjøpe skjerm ell? det vet jeg at jeg skal vaffal... hehehe.. avataren ja.. søt den... btw.. © cfenzo? hehehe.. Endret 14. februar 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) PoleCat: skal du vente til 19" testen er ute du og før du skal kjøpe skjerm ell? Selv om jeg kanskje brude gå for en 19", synes jeg rett og slett det blir for stort. Så det blir nok en 17" på meg om det blir i det hele tatt. EDIT: Da var avataren tilbake, og alle kan fortsette å leve livet som normalt. Endret 14. februar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 EDIT: Da var avataren tilbake, og alle kan fortsette å leve livet som normalt. Digg.. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Dere preiker så fort her at det er umulig å holde følge. Sist gang jeg så var vi på side 23... Nå er dere pinadø på 37? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Dere preiker så fort her at det er umulig å holde følge. Sist gang jeg så var vi på side 23... Nå er dere pinadø på 37? Her går det unna ser du! Aktiviteten i "den vanlige" delen, har heller ikke gått ned, det må jo synes å være bra. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Jodajoda.. Er det noe servering her nattestid..? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Jodajoda.. Er det noe servering her nattestid..? Hva ønsker herren servert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå