Suppelars2k Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 (endret) Uleselig tekst... (1600x1200 på 21") Leselig tekst, 1600x1200, 43" plasma. Skjermen din er dobbelt så stor din asshat. (Selv om hjelpefilen du sendte meg, var til PS. ) BWAHAHAHHAHAHAHAHHA! Endret 18. april 2004 av HalTan Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 Uleselig tekst... (1600x1200 på 21") Leselig tekst, 1600x1200, 43" plasma. Skjermen din er dobbelt så stor din asshat. Har du sett hvordan en slik skjerm "deler" pixlene mellom hverandre. Ikke mye bra. Men fremdeles er den leselig. Anyhoo: Nå sier tilogmed arve at han kan lese den, og er det andre som ikke kan lese den nå, vil jeg anbefale ny skjerm eller en tur til optiker. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 Kan lese den NÅ, men kunne ikke da den var hvit. Eod. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 Kan du ikkje mekke den slik ?? PLIIIS! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 Kan du ikkje mekke den slik ?? PLIIIS! For liten fontsize syns jeg.. OT; Why Opera..? Reklamen var stygg og trekker øynene vekk fra siden. Lurer j*vli på hva folk hadde sagt om det var IE som hadde hatt reklame.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 Mte bedre. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 Marvil: med IE har man allerede betalt for å fjerne reklamen ved å bruke $$$ på windows.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 Marvil: med IE har man allerede betalt for å fjerne reklamen ved å bruke $$$ på windows.. Hm ja. Uansett, skal man ha noe annet hadde jeg vertfall valgt noe uten reklame (Mozilla f.x) Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 Har ad-blocker jeg, så jeg har bare en hvit firkant der alle andre har reklame... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 (endret) Ok. slakt i vei . Det er mitt aller første forsøk på å lage en header i PS, så hva tror dere? Litt kjedelig kansje. EDIT: beklager mente header. Ja jeg vet det ikke er så bra, men edet er første geng jeg prøver å lage nooe sånnt i PS, og det er samma saken med resten av siden Endret 18. april 2004 av kaiern Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 Logo? Header sier vi, en ikke så bra sådan.. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 Vel, det er jo ingen logo, da. Omrisset av personen er litt jaggete. Tydeligvis dratt litt i. Teksten blir litt blanding av mange tutorials. Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 (endret) Har ad-blocker jeg, så jeg har bare en hvit firkant der alle andre har reklame... EDIT: Sletter denne med hensyn til Jibril sin kommentar Endret 18. april 2004 av DanielP Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 (endret) Har ad-blocker jeg, så jeg har bare en hvit firkant der alle andre har reklame... ##en viss moderator, nevner ikke navn, reddet en viss rompe ved å fikle litt med dette innlegget PS. navnet nederst er forfalsket ## Hehe, passer meg ypperlig å ikke ha den Nå kommer sikkert en mod og stenger tråden fordi du begynner å snakke om ####... Endret 18. april 2004 av enden Lenke til kommentar
PT Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 (endret) ##samme moderator, samme opplegg ##Hehe, passer meg ypperlig å ikke ha den Det er vel ikke snillt Uansett så er den reklamen så utrolig diskrét at du ikke legger merke til den Endret 18. april 2004 av enden Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 @ Dunestar: det er ikke noe i det bilde som er dratt i, men forminsket litt EDIT: beklager mente header.Ja jeg vet det ikke er så bra, men edet er første geng jeg prøver å lage nooe sånnt i PS, og det er samma saken med resten av siden Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 Marvil: med IE har man allerede betalt for å fjerne reklamen ved å bruke $$$ på windows.. Hm ja. Uansett, skal man ha noe annet hadde jeg vertfall valgt noe uten reklame (Mozilla f.x) Nei, liker opera. Og den lille reklameflekken klarer ikkje stjele oppmerksomhet i det heile tatt... har _aldri_ tenkt over den faktisk... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 Kom til å tenke på en ting: finnes det en effektiv måte å speilvende html-kode på? Altså, speilvende tabeller og div'er osv. Hadde vært stilig Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 ja.. er faktisk en slik måte.. men nå husker jeg den ikke i hue.. og root er lost.. mener jeg brukte en slik en en gang 2 ganger for først å få scroll på venstre side og så snu resten riktig vei igjen.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 Kom til å tenke på en ting: finnes det en effektiv måte å speilvende html-kode på? Altså, speilvende tabeller og div'er osv. Hadde vært stilig Kopier inn i PS, Free Transform, Flip Horizontaly. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå