Arve Systad Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 (endret) Hva mener dere egentlig med "polert"? PoleCat har fått en del forskjellige nicknames etter kvert; Polert , PC, Ilder('n), PoleCat, pålekatt osv.. Kjært barn har mange navn Endret 18. april 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 (endret) PoleCat = polert Edit: Arve kom før meg gitt Endret 18. april 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 *Tenke* Don't push it, though.. Polert; Pen, litt utydelig tekst kanskje.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 (endret) Funker dette som midlertidig placeholder/splash/whatever? Klarer ikke lese skriften på det grønne, og det heter continue. Gah. Dere har alle feilkaliberte skjermer eller feil brillestyrke. (nei, seriøst, kan gjøre teksten litt mørkere) EDIT: Done. Endret 18. april 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 Funker dette som midlertidig placeholder/splash/whatever? Klarer ikke lese skriften på det grønne, og det heter continue. Gah. Dere har alle feilkaliberte skjermer eller feil brillestyrke. (nei, seriøst, kan gjøre teksten litt mørkere) EDIT: Done. Fremdeles utydelig tekst Ka med å la teksten vere kvit, og sette opp opacity på outerglowen litt? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 Fremdeles utydelig tekst Ka med å la teksten vere kvit, og sette opp opacity på outerglowen litt? FFS! Teksten er hvit! Ikke min feil av min skjerm er så mye bedre en deres. Lar det bare være slik, for meg er den tydelig på alle skjermene på alle fem pc'ene her i huset (ja, jeg sjekka). Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 (endret) Uleselig tekst... (1600x1200 på 21") Endret 18. april 2004 av HalTan Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 Uleselig tekst... (1600x1200 på 21") Leselig tekst, 1600x1200, 43" plasma. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 Jeg skjønner ikke hva som er galt med skjermene til folka jeg... Jeg kan da se det helt fint Noe som tyder på at det bare er jeg og PC som har bra skjermer Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 Jeg skjønner ikke hva som er galt med skjermene til folka jeg... Jeg kan da se det helt fint Noe som tyder på at det bare er jeg og PC som har bra skjermer Kan fint lese teksten, men det er ikkje behagelig å lese teksten fordi det er for liten kontrast mellom den og bakgrunnen.. dumma Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 Synes det går fint å lese teksten også jeg.. dumma Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 (endret) HuHu Du har brukt "Create UltraCool splash"-funksjonen i PS flittig ser jeg Endret 18. april 2004 av SirIce Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 Refresh! Ok, nå var det jo enda enklere å lese Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 HuHu Du har brukt "Create UltraCool splash"-funksjonen i PS flittig ser jeg Åssn kunne du, PoleCat?! Trudde du var flink, og laga alt sjøl - men NEIDA! Her bruker vi ferdiggenererte splasher fra PS... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 Refresh! Ok, nå var det jo enda enklere å lese Men det er den siste oppdateringen for svaksynte jeg gjør. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 HuHu Du har brukt "Create UltraCool splash"-funksjonen i PS flittig ser jeg Åssn kunne du, PoleCat?! Trudde du var flink, og laga alt sjøl - men NEIDA! Her bruker vi ferdiggenererte splasher fra PS... Ja, men det tok sin tid før jeg fant den funksjonen. For de som lurer, ligger den under "Extra > Genreators > Simple > Splash > Greenish with cromespheres" Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 HuHu Du har brukt "Create UltraCool splash"-funksjonen i PS flittig ser jeg Åssn kunne du, PoleCat?! Trudde du var flink, og laga alt sjøl - men NEIDA! Her bruker vi ferdiggenererte splasher fra PS... Ja, men det tok sin tid før jeg fant den funksjonen. For de som lurer, ligger den under "Extra > Genreators > Simple > Splash > Greenish with cromespheres" Har du runda PS for å få den menyen fram, eller? Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 PC... den nye fargen... NEI!!!!! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 (endret) Har du runda PS for å få den menyen fram, eller? Du får den på tredje-siste level, der du skal bekjempe Slice Tool. Jeg sliter enda med siste level. Har btw begynt å lære meg Illustrator nå (mye takket være HalTan begynner ting nå å "ta form".) (Selv om hjelpefilen du sendte meg, var til PS. ) Utrolig digg å skalere logoer så mye en bare vil. EDIT: @ enzo: ze black? Endret 18. april 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå