Lars :) Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 .tk-domene er helt uten webhotell, det bare videresender. og der har ildern også stått opp? Når vi andre har vert på jobb i tre timer Uansett, er da virkelig ikkje alltid .tk klarer å redirecte heller .TK kjører bare frames f.eks: <html> <head> <title>HJ-L</title> <meta name="description" content="*noe*"> <meta name="keywords" content="*noe*"> </head> <frameset rows="*,1" framespacing="0" border="0" frameborder="NO"> <frame src="*adressetilsiden*" name="dot_tk_frame_content" scrolling="auto" noresize> </frameset> <noframes> <body> </body> </noframes> </html> Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 masse rart uansett så klarer av og til .tk domenet å bruke _forferdelig_lang_tid_ på å redirecte. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Noen som husker en side der man kan sjekke om domener er ledig? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Fant endelig linken til 7 grunner for å velge PHP over ASP Read! Webmonkeys sammenlikning av ServerSide Scriptspråk... Les, og les hele... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Greit da fortsetter jeg å bruke home.no domenet mitt jeg Får se om det kommer opp no der snart. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Noen som husker en side der man kan sjekke om domener er ledig? domeneshop.no og godaddy.com ? enhver seriøs domene-registrar skal tilby dette.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Noen som husker en side der man kan sjekke om domener er ledig? http://www.activeisp.com http://www.activeisp.no http://www.activeisp.co.uk Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Java (IE) eller Flash. PirkPirk: JavaScript blabla.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 enhver seriøs domene-registrar skal tilby dette.. Klar over dette, men jeg er så slapp at jeg ikke gidder og sjekke på ServeTheWorld Takk forresten Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Noen som husker en side der man kan sjekke om domener er ledig? Ledie Domener.. Sjekk hvem du må kverke for å få tak i ditt domene, som er opptatt.. Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Ingen compo denne helgen eller? Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 Et lite spørsmål; er det stress å få til en roll-over på bilder hvor det første fader over til det andre? Det innebærer å bruke et bilde for hver tilstand i fadingen med javascript. For å endre fra svart til grått anbefales 6 bilder minimum for å gi et gjevnt inntrykk. Du må og tenke på preloading og et par andre ting. Har gjort det en gang før, men tror den siden gikk ad unas under en liten sletting over nettverk. Uansett kan det gjøres med javascript 1.1 godkjent kode, så det bør virke i andre browsere og (uten at jeg kan huske om jeg testet dette i annet enn IE) Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 .tk-domene er helt uten webhotell, det bare videresender. og der har ildern også stått opp? Når vi andre har vert på jobb i tre timer Uansett, er da virkelig ikkje alltid .tk klarer å redirecte heller uhm, ilder står opp leeeeng før deg resten av uka, så jeg skjønner ikke helt problemet her Unner stakkaren en fri morgen jeg Forresten, lest testen min enda polert *mase gjennom andre kanaler enn MSN* <-- multimedia me Lenke til kommentar
PT Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) enden: Unner pållert fri en morgen i uken jeg også (men det er bare fordi han lager så godt smør ) 2: Vi har sklidd litt for mye ut i det siste Endret 17. april 2004 av PT Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 (endret) slettet grunnet siste edit hos PizzaTryne Endret 17. april 2004 av enden Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) OK dummt spm. På forsiden på siden min skal det bare være en bakgrunns farge og et bilde. Men hvordan får jeg det bildet til å være på midten av siden? Har leite igjennom noen tutorials men fannt ikke no EDIT: kansje litt dårlig forklart men Endret 17. april 2004 av kaiern Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Sjekk koden på denne siden. Samma tingen. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) Takker og bukker Marevil. Skal ta å se på den EDIT: Her er siden min. Men jeg får enda ikke bilde i midten Hva skal jeg gjøre? EDIT2: fiksa linken Endret 17. april 2004 av kaiern Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 EDIT: Her er siden min. Men jeg får enda ikke bilde i midten Hva skal jeg gjøre? Det er fordi stilarket det refereres til i HTML-filen, ikke finnes ved den angitte plasseringen. (http://www.home.no/kaierncs/kaiern.css). Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) Ok. Jeg er_ikke_veldig flink på dette her, kan du forklare nærmere hvordan jeg få fiksa det? EDIT: her er css fila Endret 17. april 2004 av kaiern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå