Roberto Skrevet 16. april 2004 Rapporter Del Skrevet 16. april 2004 Ja, det trodde jeg også... men siden lever jo i beste velgående ...send en mail du Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. april 2004 Rapporter Del Skrevet 16. april 2004 Ja, la oss gjøre det Men jeg lurte på en ting ang. ServeTheWorld... Har nå brukt 14GB av de 12GB'ene jeg har i transfer i mnd... Mister jeg da 2GB i mai?? Min hoppet fra 3,6GB til 200MB her en dag, deretter opp til 1,1GB igjen, og atm ligger den på 867MB, så jeg tror ikke du skal ta den grafen så altfor alvorlig. Det står også at jeg bruker 0,8MB av serverplassen, men er sikker på at jeg har filer til sammen opp mot 4-500MB liggende, så lurer på om telleverket er gått litt bananas jeg. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 16. april 2004 Rapporter Del Skrevet 16. april 2004 Ja, jeg har merka at det er noe galt med den måleren Den sier at jeg har brukt 0.49 MB av 2000, men jeg har filmer på tilsammen 550MB, pluss 70 MB med sanger, altså ikke 0,49MB Så kommer jo seff selve siden i tillegg... Men jeg har jo også IPB innstallert på serveren, og en gjestebok... Men men... er sikkert noe galt med H-Sphere på ServeTheWorld sine servere? Godt å høre at ikke jeg er den eneste som har dette "problemet" Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 16. april 2004 Rapporter Del Skrevet 16. april 2004 Ja, sånn kan det gå når man velger ServeTheWorld... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. april 2004 Rapporter Del Skrevet 16. april 2004 Ja, sånn kan det gå når man velger ServeTheWorld... mobber'u STW? /me har _ingen_problemer_ at all! Lenke til kommentar
enden Skrevet 16. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. april 2004 (endret) Det har jo kommet fram en del problemer i det siste da hos diverse brukere. Før var det bare lovord og ingen klager, så man må jo lure litt edit: ingen som reagerer på dette innlegget? Endret 16. april 2004 av enden Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. april 2004 Rapporter Del Skrevet 16. april 2004 Noe har skjedd med IE. Får ikke sett kildekoden på noen sider. Noen tips? Har det klikka? Lenke til kommentar
PT Skrevet 16. april 2004 Rapporter Del Skrevet 16. april 2004 Noe har skjedd med IE. Får ikke sett kildekoden på noen sider. Noen tips? Har det klikka? Prøv å tøm cachen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. april 2004 Rapporter Del Skrevet 16. april 2004 Noe har skjedd med IE. Får ikke sett kildekoden på noen sider. Noen tips? Har det klikka? Prøv å tøm cachen ? En ting til: trenger et nytt forum, ettersom XMB-boardet mitt har en tendens til å være enormt treigt. Vil ikke ha invision og helst ikke phpBB, men hva da? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 16. april 2004 Rapporter Del Skrevet 16. april 2004 Er det egentlig så veldig mange andre gratis da? Ikke som jeg kan komme på i hvertfall Lenke til kommentar
PT Skrevet 16. april 2004 Rapporter Del Skrevet 16. april 2004 En ting til: trenger et nytt forum, ettersom XMB-boardet mitt har en tendens til å være enormt treigt. Vil ikke ha invision og helst ikke phpBB, men hva da? Hvis du har god tid (veldig god tid?) så kan du vel vente på Ueland's Viking Board Ellers kan du kanskje prøve dette? Eller kanskje dette? Har ikke prøvd noen av disse to, men google var min venn Lenke til kommentar
enden Skrevet 16. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. april 2004 (endret) Jakob er en skøyer En riktig skøyergutt Konstruktivt gitt edit: hehe, linker du til mine to ører med allysen din nå da PizzaTryne Endret 16. april 2004 av enden Lenke til kommentar
PT Skrevet 16. april 2004 Rapporter Del Skrevet 16. april 2004 edit: hehe, linker du til mine to ører med allysen din nå da PizzaTryne Mulig jeg er treig nå, men hva er det som er spesielt med dine to ører? Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 16. april 2004 Rapporter Del Skrevet 16. april 2004 (endret) Endret 16. april 2004 av Volutpat Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. april 2004 Rapporter Del Skrevet 16. april 2004 Koster ikke vBulletin pæng? Lenke til kommentar
enden Skrevet 16. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. april 2004 edit: hehe, linker du til mine to ører med allysen din nå da PizzaTryne Mulig jeg er treig nå, men hva er det som er spesielt med dine to ører? som i two cents, som i linken din til min mening om linken din i Allysesaken Lenke til kommentar
PT Skrevet 16. april 2004 Rapporter Del Skrevet 16. april 2004 edit: hehe, linker du til mine to ører med allysen din nå da PizzaTryne Mulig jeg er treig nå, men hva er det som er spesielt med dine to ører? som i two cents, som i linken din til min mening om linken din i Allysesaken Sånn ja Trodde du snakket om de ørene du forhåpentligvis har på hodet Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 16. april 2004 Rapporter Del Skrevet 16. april 2004 (endret) Fant endelig linken til 7 grunner for å velge PHP over ASP Read! Endret 16. april 2004 av SirIce Lenke til kommentar
enden Skrevet 16. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. april 2004 Kan sikkert grave opp en som sier det motsatte. Det finnes argumenter for og mot begge, og den der tar jeg ikke serlig seriøst da den bare ser på den ene siden av saken. Er det ikke reflektert, og argumenterer begge sider så er det ikke seriøst. Basta Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 16. april 2004 Rapporter Del Skrevet 16. april 2004 (endret) Er det ikke reflektert, og argumenterer begge sider så er det ikke seriøst. Basta glem det alikevel... Endret 16. april 2004 av PiRANhA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå