Cucum(r) Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Flere som liker denne filmen..? Link.. Veit ikke, har ISDN og gidder dermed ikke å laste ned 10mb Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Konge!! Var faktisk gøy også! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Ikke sant..? Kan vel putte ut linken til hel Noroff sitt student-"galleri".. Link.. Lenke til kommentar
[Jante] Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Tenkte på å søke noroff til høsten. Lenke til kommentar
enden Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 og nith.. Skal begynne min neste stil med <h1>Tittel</h1>, og dele den inn i avsnitt; <p>. Semantiske stiler er bra!Ingen som kan ta deg for å skrive oppgaver i xml. xml er ikke noe datagreier, men et universelt språk for å note informasjon Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 @Marve: Den splashen din var ganske tung. Brukte endel tid på å laste på mine foreldres maskin (P3 @ 450MHz og 1024/256 kbit). Unødvendig var den og, så hvis ikke du har flere undersider/språk du vil at den besøkende skal velge mellom er det bare å skrote den eller lagre den som eyecandy. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 @Marve: Den splashen din var ganske tung. Brukte endel tid på å laste på mine foreldres maskin (P3 @ 450MHz og 1024/256 kbit). Unødvendig var den og, så hvis ikke du har flere undersider/språk du vil at den besøkende skal velge mellom er det bare å skrote den eller lagre den som eyecandy. Hm. Den var JPG med komprimering på 12, så om jeg skulle hatt den hadde den blitt GIF, men skal ikke bruke den. Vertfall ikke som Splash. Lenke til kommentar
enden Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 (endret) SirIce kommenterte noe om at jeg hadde litt vel mange innlegg pr dag. Synes ikke 15 (?) er så mye jeg. Bruker mye tid på dette forumet Er aktiv de fleste steder unntatt fjortiss heaven: gamer Endret 15. april 2004 av enden Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Ikke sant..? Kan vel putte ut linken til hel Noroff sitt student-"galleri".. Link.. For å være helt ærlig synes jeg det var skuffende lavt nivå på mye der. :| Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) For å være helt ærlig synes jeg det var skuffende lavt nivå på mye der. :| Hørte for noen år siden en av dem jeg studerte med kjente noen som studerte på avdelingen i Fredrikstad (mulig den er lagt ned nå, for Kanal 24 har lokalene sine der nå). Anyway, det var visst en del tull med studiene der, blant annet ukompente lærere, og en del annet rart. Mulig dette kun var det ene året, og at det var spesielt med avdelingen her, men ville sjekket litt med tidligere studenter før jeg kastet meg på et slikt studium. Koster det ikke en del å gå der og? EDIT, ble litt krøll i ordene der. Skriver fortere enn jeg tenker og da blir det krøll, men desto mer morsomt å lese, så jeg lar det være sånn Endret 15. april 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 80 høvdinger i året.. Får se om jeg kommer inn på noe av det jeg har søkt på.. Om ikke kan jeg vel alltids søke Noroff.. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Noroff.... Huff... Lenke til kommentar
enden Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 Noroff blir jo nærmest ledd av i bransjen da Skal du utdanne deg innen IT idag så er det minimum 3 årig bachelor som teller, Alt annet er sekretær eller etterutdanning. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 For å være helt ærlig synes jeg det var skuffende lavt nivå på mye der. :| Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 For å være helt ærlig synes jeg det var skuffende lavt nivå på mye der. :| http://off.noroff.no/Prosjekter/108_2.jpg[/img] http://off.noroff.no/Prosjekter/123_2.jpg[/img] http://off.noroff.no/Prosjekter/95_2.jpg[/img] Tenkte akkurat det samme når jeg så de eksemplene der Videoen det ble linket til var ganske fet da, men det var mye middelmådige greier i studentgalleriet.. Nåh.. Havner på NITH til høsten jeg da Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 ...er det bare naturvitenskapelige folk her? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 /me har lyst å gå 5 årig mastergradstudie @ NTNU - sivilingeniør innafor et eller anna tema Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 ...er det bare naturvitenskapelige folk her? /me har lyst å gå 5 årig mastergradstudie @ NTNU - sivilingeniør innafor et eller anna tema ...tydeligvis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå