flodhest Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 flodhest: ang. diskusjonen i tråden om fisken din (): hu er kanskje like om hjørnet skal vere med ho etter jobb i morra *glede seg* Way to go sier jeg bare! Be cool og vær deg selv, så ordner det seg Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 flodhest: hehe akkurat det er ikkje et problem.. kjenner ho ganske godt da såå.. PC: åssn timelønn har du?? HÆ? Pusling! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Dere er ALLE underbetalt! Litt forskjell på vilkårene da.. Jeg har bare sommerjobb der, ikke noe kontrakt osv.. Så 100 ++ holder for meg.. Kan vel nevne at jeg har 3 "stillinger" på hotellet; Nattevakt, servitør og bartender.. Link til Hotellet.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 hotellet hadde stygg side. /me er _alltmuligmann_ Står i kassen, rydder og stabler@lageret, stabler varer i butikken, rydder/vasker, lager plakater, ... alt... huff Lenke til kommentar
PT Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 hotellet hadde stygg side. /me er _alltmuligmann_ Står i kassen, rydder og stabler@lageret, stabler varer i butikken, rydder/vasker, lager plakater, ... alt... huff Så vidt jeg vet, så har man ikke lov til å stå i kassen før man er 18 hvis butikken selger alkohol, og de fleste butikker gjør jo det... Mulig jeg tar feil Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 hmm... ønske seg jobb! sliter litt med ny data uten jobb, og månedslønn på 1000! sjekke ledige avisruter Lenke til kommentar
PT Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 hmm... ønske seg jobb! sliter litt med ny data uten jobb, og månedslønn på 1000! sjekke ledige avisruter Å gå med avis må være den dølleste jobben man kan få ever! Man får jo riktignok kamferdrops av gamlingene ( ), men det er en drittjobb uansett! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) hotellet hadde stygg side. /me er _alltmuligmann_ Står i kassen, rydder og stabler@lageret, stabler varer i butikken, rydder/vasker, lager plakater, ... alt... huff Så vidt jeg vet, så har man ikke lov til å stå i kassen før man er 18 hvis butikken selger alkohol, og de fleste butikker gjør jo det... Mulig jeg tar feil butikker som selger kontorrekvisita selge røyk/alkohol?? Hørtest lite sansynlig ut Men vi selger kilopakker med sjokolade og sånn dah Endret 14. februar 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 http://www.heining.no/ <- De som har laget siden til hotellet... /me fikler i småbuggy illustrator. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 hotellet hadde stygg side. /me er _alltmuligmann_ Står i kassen, rydder og stabler@lageret, stabler varer i butikken, rydder/vasker, lager plakater, ... alt... huff Så vidt jeg vet, så har man ikke lov til å stå i kassen før man er 18 hvis butikken selger alkohol, og de fleste butikker gjør jo det... Mulig jeg tar feil Sist jeg sjekka solgte de ikke alkohol på KontorSpar Førde.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Sist jeg sjekka solgte de ikke alkohol på KontorSpar Førde.. Right... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 @arve87 og HalTan; JA dem har stygg side, derfor jeg posta URL.. Vurderer å spør om han vil ha ny side til sommern.. Kan jo like gjerne spe på litt ekstra mens jeg allerede sitter der.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 hmm... ønske seg jobb! sliter litt med ny data uten jobb, og månedslønn på 1000! sjekke ledige avisruter Å gå med avis må være den dølleste jobben man kan få ever! Man får jo riktignok kamferdrops av gamlingene ( ), men det er en drittjobb uansett! Ja visst er det kjedelig, men tar man en 1-1,5 timers rute så har man 2000 i uka! altså 8000 i måneden... blir jo ikke så mye, når man ikke går på lørdag og søndag, men hvsi man i tilleg tar morgenrute på søndager, så får man tillegg!!! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 hmm... ønske seg jobb! sliter litt med ny data uten jobb, og månedslønn på 1000! sjekke ledige avisruter Å gå med avis må være den dølleste jobben man kan få ever! Man får jo riktignok kamferdrops av gamlingene ( ), men det er en drittjobb uansett! Haha jeg hjalp søskenbarnet å gå avisruta i Stavanger for noen år siden.. Passlig kjedelig jobb ja, men vi fant på mye morro. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 LOL :p :p @ PT!! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) ÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!!!!!!! skjedde noe galt!!!! kom ikke opp at den ble sendt her Endret 14. februar 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
PT Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) @ Jibril2k sin dobbelpost EDIT: Trippelpost Endret 14. februar 2004 av PT Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) ÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!!!!!!! skjedde noe galt!!!! kom ikke opp at den ble sendt her Endret 14. februar 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Driver med Jibril2k..? Trippelpost..? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) jaja, sånn går det når man skal mobbe folk! forumet tar igjen! Men nå tar jeg kvelden folks! En ting ang. copyrights på ting: = © Jibril2k ?????? Endret 14. februar 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå