Sigmoideus Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) men er så langt> |<>| fra å få meg bra betalt jobb.. så mulig jeg jobber et år og tjener opp litt penger til utdannelse først.. Obs obs... Det er lett å si slikt nå, men når pengene strømmer inn på kontoen er det veldig vanskelig å kutte ut jobben for å ta utdanning. Tro meg, kjenner veldig mange som "bare skulle ta et jobbeår" og som fremdeles jobber. Skulle selv ta et jobbeår etter militæret, og klarte det, tok et år på skole, og ble ferdig, men endte med å gå tilbake til samme jobb igjen Men hvis du virkelig brenner for utdannelsen din så har du kanskje mot nok til å gå fra jobben etter et år også? Jeg kan vel ikke si at jeg angrer på at jeg tok et jobbeår, jeg slapp nemlig å ta studielån som mange andre måtte... Endret 15. april 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Og det værste blir når man ednelig har klart å utdanne seg til sivil ingeniør eller no og ikke får jobb... Det er vel litt kjipt! Så for dere som har jobb! ikke mist den! med mindre det er sånn kebab butikk jobb da... Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Og det værste blir når man ednelig har klart å utdanne seg til sivil ingeniør eller no og ikke får jobb... Det er vel litt kjipt!Så for dere som har jobb! ikke mist den! med mindre det er sånn kebab butikk jobb da... Hehe...men det er jo egentlig opp til deg selv å velge en utdanning som du senere i livet for bruk for og som ikke minst kan gi deg en jobb. Jeg er utrolig heldig sånn sett, jobb og skole Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Ang det bildet med de to like gråtonene: prøv å åpne det i paint og puss ut nærmere og næremere rute 'a' og 'b'... Jeg ble skremt når jeg bare hadde de to rutene igjen.. slik mener du ? sykt Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 ^^ Ja... jeg var litt ukonsentert og trodde det lå noe skript bak eller noe før jeg skjønte at det var et screenshot jeg hadde, og at slikt var umulig... Det er vanskelig å tro på slikt ass..... Der ser man hvorfor man må passe på fargevalget når man designer en side...!!! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) Hm. Får se litt mer senere i dag. Tror ikke jeg skal på noe rent IT-studie.. enden går på bachelor i IT på NITH, btw.. En annen ting; Har hatt heldag i norsk, jeg bruker data og når jeg skulle skrive avsluttningen på artikkelen begynte jeg slik; <div id="footer"> Er det et godt tegn..? 1. Haha...GEEK! 2. ...forresten, er det noen adnre her (utenom meg) som har tenkt å studere jus? 1. Pøh.. 2. Jo, min søster (kanskje).. Endret 15. april 2004 av Marvil Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Enzo: så ikke at du hadde skrevet, men kommer med url etter jobb ikveld. Må gå nå Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) tjcombo: Hva har skjedd med http://www.itpronet.org/? Den nye sida var bæsjestygg! Med den siden kan jeg tenke meg at du er out of the business? Eller? EDIT: Lenge siden jeg har sett deg, btw. Hyggelig! Endret 15. april 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 tjcombo: Hva har skjedd med http://www.itpronet.org/? Den nye sida var bæsjestygg! Med den siden kan jeg tenke meg at du er out of the business? Eller? Heh. Måtte skru lysstyrken på skjermen på bånn for å lese.. Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 hehe, du har rett, im out of business. Sluttet med webdesing, gjør litt innimellom though. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Sluttet med webdesing korfor?! Yet another man lost.... Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Det lå altfor lite penger i det... Dessuten ska man bli rik under dette temaet må man ha penger til å markedsføre seg selv... jeg har ikke råd til det mate... Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) hehe, du har rett, im out of business. Sluttet med webdesing, gjør litt innimellom though. Warum? *ikke skjønne en dritt* Jaja, men den sida går bedriften adundas på kort tid. Redesign av den sida kan være oppgave til compoen en gang. *tulle mer* EDIT: Er tamilallilance.com v2 underveis? Endret 15. april 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 OH NO!!!!!! TJ is out of teh webdesign business Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 kan jo håpe på at han kommer med et par flotte verk og viser oss en gang i blant likevel da, om han ikkje gjør det på proffesjonellt basis lenger... Og ka har så mr. tj tatt seg til da, om du har slutta med webdesign? Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 hehe, du har rett, im out of business. Sluttet med webdesing, gjør litt innimellom though. Warum? *ikke skjønne en dritt* Jaja, men den sida går bedriften adundas på kort tid. Redesign av den sida kan være oppgave til compoen en gang. *tulle mer* EDIT: Er tamilallilance.com v2 underveis? Tamilalliance 2 Må komme (TAv2) Der skal alt det jeg har klart å samle inn av webdesign kunnskaper bli løslatt Den som er nå er 2 år gammel med noen updates inne mellom, masse design messig jeg synes ser noob ut faktisk. 2 er underkonstruksjon ja, når den kommer vet jeg ikke desverre. ska hjem fra jobben nu. prates! Peaceout! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 TJ: Hva har du tenkt å gjøre om dagen da? Studerer du? Hva gjør du for living? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Lager Kung Fu filmer Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 TJ: Hva har du tenkt å gjøre om dagen da? Studerer du? Hva gjør du for living? Jeg er jo utdannet teknisk tegner. Så jeg jobber som kunstruktør, illustratør og designer for et firma som heter Alfa Stål AS. JA jeg lager kungfu filmer også! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Flere som liker denne filmen..? Link.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå