Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm. Får se litt mer senere i dag. Tror ikke jeg skal på noe rent IT-studie.. enden går på bachelor i IT på NITH, btw..:)

En annen ting; Har hatt heldag i norsk, jeg bruker data og når jeg skulle skrive avsluttningen på artikkelen begynte jeg slik;

<div id="footer">

Er det et godt tegn..? :lol:

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
Hm. Får se litt mer senere i dag. Tror ikke jeg skal på noe rent IT-studie.. enden går på bachelor i IT på NITH, btw..:)

En annen ting; Har hatt heldag i norsk, jeg bruker data og når jeg skulle skrive avsluttningen på artikkelen begynte jeg slik;

<div id="footer">

:lol:

Ikkje bra, ikkje bra...

Skal begynne min neste stil med <h1>Tittel</h1>, og dele den inn i avsnitt; <p>. Semantiske stiler er bra! :w00t:

Lenke til kommentar

webfreak.no lar vente litt på seg, mye pga en #%¤"##!% kamerat som greide å slette backupen av "root" og "ps-images" som han tok vare på for meg mens jeg formaterte..

(han fant plutselig ut at han skulle formatere han og...)

Venter på noen folk jeg kjenner som er "litt" flinke med å restore formaterte disker.. så får man se åssen det går...

on the other hand..

Snubla over N-Gage sia til nokia i dag... og designet er jo egentlig driiit-stilig og laga med div/css også :thumbs: , MEN...

- sia validerer ikke.. :scared:

- nav-baren er borte i opera (ingen list der nei...) :scared:

så sendte følgende support-beskjed til webside-folka:

The site is impossible to navigate in opera (v.7.23 at least).

The content on the home-page is readable, but the positioning of some of the elements are wrong.

The navigation-area on the other hand is useless, the only link visible from the main-nav is "home", and that's it.

The "search, N-Gage worldwide, Developers, Press"-part is not horisontal, but vertical. (I assume that it's the same with main-nav too, but that it's links is hidden behind the content-part. )

Some subpages like search and support got it right, but "support" for instance is not reachable unless you know the url, as the link is not visible on the main-page.

The site (home) does not w3c validate, which is a pitty. (I haven't checked all the subpages, but I assume that a lot of them don't validate either.)

http://validator.w3.org/check?uri=http://w...com/en-R1/home/

What is realy bad with the main-page beeing impossible to navigate with opera, is that nokia on it's newer phones have an opera-browser integrated, so people with nokia phones cannot use their phones to browse this site..

I would suggest the following:

http://www.alistapart.com/articles/flashsatay/ << how to make flash integration w3c compliant

http://css.maxdesign.com.au/index.htm << list based navigation..

http://www.pixy.cz/blogg/clanky/cssnopreloadrollovers/ << rollover-links without the browser having to reload the images each time..

Also.. my country is Norway.. which is NOT listed in the Country/Region field of this form..

Just want to finish of with giving you cred for a good design, if it only could have been w3c compliant and browser friendly too... it would have been a REALY good site..

- Jens Anders Bakke

og ikke nok med det... :p

Måtte skru av javascript for å få sendt den #¤"#%#! beskjeden.. pga "Description contains illegal characters" .... OK? huh... ikke skjønne.. "illegal AMOUNT OF characters" ? ikke lov til å bruke bokstaver i det engelske alfabetet? eller? humm.. jaja..

edit>

DanielP: URL?

Endret av cfenzo
Lenke til kommentar

<div id="footer">

Haha...GEEK!

...forresten, er det noen adnre her (utenom meg) som har tenkt å studere jus? :hmm:

Lenke til kommentar

PiRANhA: nope.. ikke generell studiekompetanse her..

mangler engelsk, norsk ++ (velger å skylde på engelsk-lærer som ikke kunne norsk og lite engelsk + at jeg aldri har fått undervisning i gramatikk, noe som har gått ut over alle språk.. strøk i nynorks, og da stryker man og i norsk..)

Lenke til kommentar
PiRANhA: nope.. ikke generell studiekompetanse her..

mangler engelsk, norsk ++ (velger å skylde på engelsk-lærer som ikke kunne norsk og lite engelsk + at jeg aldri har fått undervisning i gramatikk, noe som har gått ut over alle språk.. strøk i nynorks, og da stryker man og i norsk..)

Wow! Hvor gammel er du? Hm, tar du et år på bjørknes da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...