enden Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 Ehm, de fleste som kommer inn på en side som ikke har forventet språk titter øverst og forventer å finne et flagg som passer bedre til språket sitt. Så splash er ikke nødvendig for to språk Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) Ikke så vanvittig-ekstremt-ut-av-ingenting-LYST. EDIT: Hoveren altså. Skjønte du mente hoveren Kan jo se hva jeg kan gjøre vettu Kanskje gjøre den oransj/gule fargen litt mørkere? Edit: Tja, enden, det får komme i nyere versjon av siden orker rett og slett ikke å gjøre for mye forandringer på den nå... Endret 14. april 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Grattulerer med dagen sigge!!!! @PoleCat: hadde det ikke vært for at jeg ikke har no root-mappe atm, så kunne jeg hjulpet deg med den liste-tingen... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Splahen var fin den, men gjorde ikke mye nytte for seg... på sida di går det fint om folk går inn uten preload på bildene... (Hint: mystery meat navigation på sida?? (var det det det het??)) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Ikke så vanvittig-ekstremt-ut-av-ingenting-LYST. EDIT: Hoveren altså. Skjønte du mente hoveren Kan jo se hva jeg kan gjøre vettu Kanskje gjøre den oransj/gule fargen litt mørkere? Edit: Tja, enden, det får komme i nyere versjon av siden orker rett og slett ikke å gjøre for mye forandringer på den nå... Sorry jibril, men sida di ser litt uferdig ut igrunn, alt er så flatt liksom.. Og så rett-fra-tutorial-uten-å-lykkast-heilt liksom... *lese til gymprøve samt spise litt* Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 OT, men trenger litt hjelp.. Skal søke skole (høyere utdanning) og lurer på om jeg har oversett noen viktige ting.. Skal gå på noe media, kanskje med litt IT.. Noen som har tips..? (3 årig bachelor) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Reklame på westerdals? Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) Noen som har tips..? (3 årig bachelor) Når begynte man egentlig å ga på skole for å bli ungkar egentlig? Det er vel bare å samle mest mulig info, og ikke minst inntrykk, om forskjellige skoler og se hva som passer akkurat deg. Er ikke alltid at en kjempeskole som får masse skryt, passer akkurat deg. Prøv å danne deg et grunnlag på hver av skolene, og tenkt deg hvilken av disse grunnlagene du vil bygge utdannelsen din på videre. Tenk litt på miljø og slikt også, ikke bare på selve utdannelsen. Spør og grav masse til de som er infofanter på de forskjellige skolene, det vil du sikkert bli glad for ved senere anledninger. Var det noen gode råd på et emne jeg egentlig ikke har noe grunnlag å uttale meg på? Endret 14. april 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 PS. Går ikke søknadsfristen ut i morgen? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 PS. Går ikke søknadsfristen ut i morgen? Hm jo. Fristen er 15. så regner med jeg har til 23.59 i morgen kveld.. Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Hehe, snakk om å vente til siste minutt Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Hehe, snakk om å vente til siste minutt Pøh. Søknadsfristen på nett er fredag 16. april kl 14:00:00 norsk tid, for å få med alle tidssoner. 38 timer 36 minutter og 15 sekunder igjen. Fram til 1. juli kan man endre rekkefølgen på sine studier, men ikke legge inn nye. Det holder.. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Teknologi-studiene (sivilingeniør) som går over 5 år på ntnu (mastergrad) er noe å sikle etter. Har blant annet "datateknikk". Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Søkte på div. medie utdanninger jeg. Har 5 stk på lista.. Den datateknologi er ikke helt min greie, og ligger over mitt karaktersnitt. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Har noen lyst til å fortelle meg hvorfor fargen på rutene A og B er samma farge..? Lenke til kommentar
TiMMi- Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Teknologi-studiene (sivilingeniør) som går over 5 år på ntnu (mastergrad) er noe å sikle etter. Har blant annet "datateknikk". [OT] Jeg har søkt på 4 siv.ing-studier på NTNU, med datateknikk på førsteplass. Ikke noen tilfeldigvis som har gått der og som har noe å si om skolen, miljøet, ol? [/OT] Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Har noen lyst til å fortelle meg hvorfor fargen på rutene A og B er samma farge..? Fordi han som laget bildet visste hva han ville, og har studert lenge på hvordan mennesker oppfatter gråtoner? Hjernen vår er bare ikke så smart som vi tror... Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 PS. Går ikke søknadsfristen ut i morgen? Hm jo. Fristen er 15. så regner med jeg har til 23.59 i morgen kveld.. Husk at hvis du snailmailer det, så skal brevet vært stemplet hos Posten senest 15. april. La min søknad i postkassen i sted! Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) søkt på forkurs på dataingeniør på hio jeg... og nith.. + div fag jeg mangler for studiekompetanse på bjørknes... så får man se.. og ja.. må være stempla i dag, så må ligge i postkassa før den blir tømt, om man ikke har slik smart stempler som en del firmaer har... Endret 15. april 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Misunner dere som skal ta høy utdannelse som sivil ingeniør osv. Jeg kom HVERTFALL ikke inn på NTNU. Mangler studie kompetanse også... Lykke til folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå