Elyas Machera Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Hehe. Enden stengte en tråd som var laget av en moderator Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Hehe.Enden stengte en tråd som var laget av en moderator Driter i om det er kongen sjæl som lager en tråd - bryter den retningslinjene så er det byby Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Hehe.Enden stengte en tråd som var laget av en moderator Driter i om det er kongen sjæl som lager en tråd - bryter den retningslinjene så er det byby bra innstilning... hva må til for unntak? bare nyskjerrig..... bl0wjåbb? Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Unntak finnes ikke Er du usikker så post det og rapporter det. La det gå klart fram at du er trådstarter og at du ikke er sikker på dette Nok OT - send PM for mer info Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Hva skjer med GFX.no..? Det lurer jeg også på, det og programmer... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Trenger hjelp/link til å lage bortoverliste MED bullets. Alle guruene er offline. Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 trodde jeg skulle klare den, men neida, var litt mer vrien enn jeg trodde.. vis du vil gjøre det på den vanskelige måten kan du jo legge en i hver div, eventuelt lage et eget bilde med bullet.. Men vent heller på svar fra guruene de har sikkert bedre løsninger Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 hmm, har jeg aldri vært borti før Er på vei til senga, så du må nesten vente på en av de sertifiserte guruene (er bare wannabe guru selv) Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Trenger hjelp/link til å lage bortoverliste MED bullets. Alle guruene er offline. Hva er det du mener egentlig? Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Horisontal meny med bullets mellom, men for å få det semantisk riktig vil han ha det i en ul tipper jeg Uansett har han tatt kvelden, så vi får ikke vite det før imorgen formidag Damn, kommer meg aldri i seng når dama ikke er hjemme... Endret 13. april 2004 av enden Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Om jeg forstår det rett.. En horisontal liste? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Om jeg forstår det rett.. En horisontal liste? korrekt. Han vil ha ei horisontal liste, <ul> - med bullets imellom... Skal vel gå an vel, funker det ikkje med: ul { display: inline; list-style-type: circle; } li { display: inline; } ?? Kanskje du må lage en background image som bullet, og gjøre det med float: left; og sette litt padding på li .. i så fall veit eg åssn det kan gjørast, men orker ikkje forklare bedre nuh... Iallefall, la <li> få display: block; samt en bakgrunn, litt padding, og teksten seff.. så skal det gå an [/dårligeforklaringer] Endret 13. april 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 får vel prøve meg jeg da.. om du legger til display: inline; i css filen, altså under ul/li så må du også definere bulleten kan anbefale en titt her: http://css.maxdesign.com.au/listamatic/ Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 tror han slet med at bulleten ikke vistes med float: left istad. Spurte meg om det i alle fall. Hadde korekt syntax (vel, list-style-item på li riktignok. Vet ikke om han fikk det til med ul i stedet) Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Alt nevnt over er allerede prøvd, uten at det gjorde noe fra eller til. Smidt: Den linken har jeg sett på, men de fjerner jo bulleten i andre steg. *vente til magghau kommer online* Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Detta er OT som pokkern, men EF, Siggi, Sigimoideus har BURSDAG.. Her har vi et bilde fra en tidligere feiring; Sagt det før, men; Grattis..!!!! Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) Glad i kake må man være Føler meg i det kreative hjørnet om dagen, og det er ikke umulig at det blir en nytt design på Sigmoideussiden om ikke lenge. Nå som jeg absolutt bør endre på? Tenkte egentlig å starte på ny, men bruke de samme fargene... PS. hvis det var noen som lurte på bildet, så er det tatt av Marvil i 2001, og ikke av meg... Endret 14. april 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Grattis med dagen!!!! :party: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå