Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kamikkaze råkket. Hvem sitt forslag var det?

 

litt ot, men er det noen av dere som bor på eller rundt St.Hanshaugen og har et bra digitalkamera? Trenger bilder til testen jeg holder på å skrive, og mine 1,3MP duger rett og slett ikke...

Bor du i Oslo? :scared: Anyways, stikk ned på FotoVideo ( http://www.fotovideo.no <- stygg side) og spør om du kan låne et kamera (si seff at du jobber for hardware.no osv. Kanskje de vil låne deg noe, mot en liten credit-fotnote? Butikken ligger nede ved komplett, i etasjen over digital impuls. Har god erfaring med de, hyggelige folk :)

 

Eventuellt kan du spørre på Komplett :p

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

Ut ifra "spesifikasjonene" på min by skulle man tro jeg kom fra en storby. Denne byen har norges største badeland, det største handlesenteret, den lengste gågata, skal snart (4. juni) få norges beste kino, en av landets best utbgyde kulturskoler, konkurransedyktig havn, flyplass i nærheten og god kommunikasjon i alle retninger med bil, båt, tog eller fly. Byen min er landets 9 (eller 8). største, og er en ivrig konkurrent til Drammen (fillebyen).

 

Byen min er Sandnes. :woot:

Lenke til kommentar

Tenkte jeg bare skulle slenge inn et par interesante artikler fra ala (alistapart.com)

 

- Web Accessibility and UK Law: Telling It Like It Is av Trenton Moss

Mye der som vi nok forhåpentlighvis kommer til å se i norge også, og det er jo en liten pekepinn på hvor det går fremover... heldighvis..

- Power To The People: Relative Font Size av Bojan Mihelac

Hvordan la folk velge fontstørrelse-sett på sia di, forklart enkelt og rett fram.... digg det.. :)

 

 

Vil oppfordre alle som driver med div/css og ikke allerede leser alistapart, til å gjøre det..

Det er MYE bra der, og det er en god flyt av nye artikler..

Endret av cfenzo
Lenke til kommentar

Dette er vel egentlig ikke webdesign, men men: Har endelig fått opp forum på vegiboys.com, men hver gang noen skal legge til en tråd, så må jeg godkjenne den. Noen som vet hvordand jeg kan få skrudd av det?

 

Sparks, vet du noe??

 

Edit: Glemte å si at det var Invision Power Board det var snakk om...

Endret av Jibril2k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...