Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, :woot: nice enden.....

Eneste er at det er en morsom film på TV ikvell :( Menmen, får bytte mellom TVen og Dataen(står rett ved siden av hverandre så :p )

Skulle hatt denne på fredag kveld, da var det ingenting på tv :no:

*gleder seg*

Endret av DanielP
Lenke til kommentar
Eneste er at det er en morsom film på TV ikvell :( Menmen, får bytte mellom TVen og Dataen(står rett ved siden av hverandre så :p )

Skulle hatt denne på fredag kveld, da var det ingenting på tv :no:

*gleder seg*

What is on the telly? :)

SPY HARD.... :woot:

Ikke den beste filmen, men jeg elsker Leslie Nielsen filmer, han eier :yes:

Lenke til kommentar

har et lite prob. når jeg bruker magic wand og deleter noe rundt noe i PS så blir det hakkete kanter, hva gjør jeg for å få dem bort?

spør om det her siden det var et lite spørsmål...

takk takk

Endret av $k$
Lenke til kommentar

Hold deg langt unna magic wand... men om skaden allerede er skjedd: lag selection objektet/layeret/dingsen/whatever (hold inne ctrl og trykk på layeret) og gå inn i channels. opprett en ny og fyll markeringen. Deselect og blur med gaussainblur. Lite blur fører til større nøyaktighet. Men FOR lite gir ikke mye effekt i det hele tatt. Uansett. Etter du har blurra det går du inn i Images -> Adjustments -> levels. Justèr de to ytre pilene inn til du finner en fin fasong uten jaggies, du kan også gå opp og ned med alle 3 pilene for mer grovjustering. Når det er gjort har du fasongen perfekt, og kan bygge det du vil på den, om du absolutt må applikere (er det et norsk ord? :shrug: ) den på et allerde eksisterene grafisk objekt, kan du f.eks laste formen inn som selection igjen (ctrl+d, you know the drill) og tilpasse den (f.eks select -> modify -> contract -> 1px, for så å invertere den (ctrl + shift + i, om jeg husker rett). Se velger du layeret med hakkekantene og trykker elegant på delete-tasten.

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...