Knebba Skrevet 11. april 2004 Rapporter Del Skrevet 11. april 2004 (endret) hehe... på min side fucker alle andre browsere seg, bare opera som er snill og grei nei, fortsatt litt sort farge igjen i bunnen der ;) Endret 11. april 2004 av kennteh Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 11. april 2004 Rapporter Del Skrevet 11. april 2004 Ja men nå ligger den ikke i toppen eller helt til venstre.... men off og se film Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 11. april 2004 Rapporter Del Skrevet 11. april 2004 hehe... på min side fucker alle andre browsere seg, bare opera som er snill og grei nei, fortsatt litt sort farge igjen i bunnen der ;) Men dette skjer jo da kun i Opera.. Dvs: Opera er teit! Lenke til kommentar
Knebba Skrevet 11. april 2004 Rapporter Del Skrevet 11. april 2004 opera is our friend!! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 11. april 2004 Rapporter Del Skrevet 11. april 2004 (endret) opera is our friend!! Nei, Firefox er vår venn. Funker finfint i alle andre browsere, så jeg gir skylda på Opera. End of story Edit: Men det har egentlig ingenting å si siden det ikke finnes noen tables på siden lenger Endret 11. april 2004 av SirIce Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. april 2004 COMPO LAUNCEH Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 11. april 2004 Rapporter Del Skrevet 11. april 2004 (endret) Hehe, nice enden..... Eneste er at det er en morsom film på TV ikvell Menmen, får bytte mellom TVen og Dataen(står rett ved siden av hverandre så ) Skulle hatt denne på fredag kveld, da var det ingenting på tv *gleder seg* Endret 11. april 2004 av DanielP Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 11. april 2004 Rapporter Del Skrevet 11. april 2004 Eneste er at det er en morsom film på TV ikvell Menmen, får bytte mellom TVen og Dataen(står rett ved siden av hverandre så ) Skulle hatt denne på fredag kveld, da var det ingenting på tv *gleder seg* What is on the telly? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. april 2004 Rapporter Del Skrevet 11. april 2004 Uff, og jeg som skal på jobb i natt/morgen. Tror jeg står over denne runden. Lenke til kommentar
PT Skrevet 11. april 2004 Rapporter Del Skrevet 11. april 2004 Uff, og jeg som skal på jobb i natt/morgen. Tror jeg står over denne runden. Da kan jo kanskje jeg vinne Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 11. april 2004 Rapporter Del Skrevet 11. april 2004 Eneste er at det er en morsom film på TV ikvell Menmen, får bytte mellom TVen og Dataen(står rett ved siden av hverandre så ) Skulle hatt denne på fredag kveld, da var det ingenting på tv *gleder seg* What is on the telly? SPY HARD.... Ikke den beste filmen, men jeg elsker Leslie Nielsen filmer, han eier Lenke til kommentar
PT Skrevet 11. april 2004 Rapporter Del Skrevet 11. april 2004 SPY HARD.... Ikke den beste filmen, men jeg elsker Leslie Nielsen filmer, han eier Ta den opp på video/dvd/ettelerannet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. april 2004 Rapporter Del Skrevet 11. april 2004 Er det noe jeg ikke har fått med meg? Har reglene plutselig blitt mildere angående denne tråden? Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. april 2004 (endret) nei, setter strek nuh PT..? Endret 11. april 2004 av enden Lenke til kommentar
PT Skrevet 11. april 2004 Rapporter Del Skrevet 11. april 2004 Jørgen sier: kom med streken din i webkafeen Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 11. april 2004 Rapporter Del Skrevet 11. april 2004 (endret) har et lite prob. når jeg bruker magic wand og deleter noe rundt noe i PS så blir det hakkete kanter, hva gjør jeg for å få dem bort? spør om det her siden det var et lite spørsmål... takk takk Endret 11. april 2004 av $k$ Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. april 2004 (endret) Enden utnytter oss for å få seg et respektabelt design på fundingsrud.net, gratis Det har jeg polert til Fleksnes foreslo arngren, og jeg må si jeg ble litt fristet, men siden dette er lynrunde... Endret 11. april 2004 av enden Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. april 2004 Rapporter Del Skrevet 11. april 2004 Hold deg langt unna magic wand... men om skaden allerede er skjedd: lag selection objektet/layeret/dingsen/whatever (hold inne ctrl og trykk på layeret) og gå inn i channels. opprett en ny og fyll markeringen. Deselect og blur med gaussainblur. Lite blur fører til større nøyaktighet. Men FOR lite gir ikke mye effekt i det hele tatt. Uansett. Etter du har blurra det går du inn i Images -> Adjustments -> levels. Justèr de to ytre pilene inn til du finner en fin fasong uten jaggies, du kan også gå opp og ned med alle 3 pilene for mer grovjustering. Når det er gjort har du fasongen perfekt, og kan bygge det du vil på den, om du absolutt må applikere (er det et norsk ord? ) den på et allerde eksisterene grafisk objekt, kan du f.eks laste formen inn som selection igjen (ctrl+d, you know the drill) og tilpasse den (f.eks select -> modify -> contract -> 1px, for så å invertere den (ctrl + shift + i, om jeg husker rett). Se velger du layeret med hakkekantene og trykker elegant på delete-tasten. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. april 2004 Rapporter Del Skrevet 11. april 2004 masse kos.. *sette bokmerke* Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. april 2004 worship.gif Selv jeg skjønte den, og bare spør polert hvor vanskelig det er å forklare meg PS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå