Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg for min del sitter på esso, og skal vel tilbringe mesteparten av min bevisste tid i helga på dette.

Nå ble jeg redd for at du var skikkelig bonderåner :wow:

 

Jobber fra 11-19 lørdag og søndag.. Men det blir da penger av det! :)
...men der redda du deg litt inn igjen :)

Hehe! :D

 

Alle rånerene henger da på Shell, som ligger 100 meter unna. Ingen som henger på Esso.. :(

 

:lol:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Nei, det er sant Mikka. Men ungdom generellt er råttent betalt. Selv om de godt kan være den beste og mest effektive arbeidskraften.

De kan være, men det er ofte et sjeldent fenomen.

Lenke til kommentar
70 spenn..

 

90 på søndager.

 

Det duger da..  :shrug:

Hoho *mimre gamle dager* :p

 

Nå har jeg 100 + 20 ellerno i helgene + 10 om det er natt (ja nattillegget er sucky, 100 per natt ekstra, eller 10 spenn timen..)

 

Menneh så erke jobben spes krevende da. Sitter fra 23-06.30 og ser film og TV, mens kl 5.30 (varierer når turistene skal ut) må jeg lage frokost til folkene (max 100). Det er faktisk ikke så gale som det høres ut. Man kjører en tralle med pålegg fra kjølen ut, koker egg i steikovnen, legger ut brød og litt annet. Ganske herlig når man hører på radio og spiser hotellfrokost imens man jobber.. :lol:

 

Jo, jeg må skrelle 10kg poteter, men det tar vel 20mins ellerno max siden maskinen tar det meste. Rekorden er 40kg poteter på 30mins ellerno. Da varre stress jah!

 

Menmen, får spise det jeg vil omtrent av de dem server til middag, det er digg, dessuten pleier folkene som jobber der å henge litt ut på natta..

 

Ville ikke bytta den jobben vekk, nei.. :thumbup:

 

Edit; Glemte å nevne at jobben slutter halv 8.. Da pleier VG å komme så da er det fint å ha kakaomaskin i resepsjonen..:p Det samma gjelder når det er pent vær ute.. Å sitte på terrassen utfor hotellet med avis, brus, kakao og mat hele natta. DET er naturopplevelse det..!

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...