Cucum(r) Skrevet 10. april 2004 Rapporter Del Skrevet 10. april 2004 (endret) Dette blir bare et skudd i blinde, men kanskje det er Gateway og IP ? Edit: OMG så tomt forumet er i det siste! Endret 10. april 2004 av SirIce Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. april 2004 Rapporter Del Skrevet 10. april 2004 Litt flaut å spørre om...Men jeg holder på å kjøpe meg Domene uten Hotell... hva skriver jeg her : Skriv inn navneservere for domene uten webhotell. DNS 0: DNS 1: Siden du kjøper et domene uten å få hosteplass, så må du hoste det selv. Du må da sette hvilke DNS-servere som skal styre domenet ditt. F.eks bør den DNS-serveren være den som sier at www.dittdomene.com = ip.til.din.hosting.maskin og at MX preferesansen til ditt domenet ditt må være IPen til mailserveren som skal motta mail for domenet ditt. Du kan godt sette opp en DNS-server selv om du har en boks til det, som er online 24/7. Helst Linux og BIND. Du kan også kjøpe DNS-tjenester hos mange leverandører, låne av en kompis osv. Finst også noen som tilbyr gratis DNS-tjenester: http://www.zoneedit.com er ganske bra. Du velger da IP til ditt domene osv, så setter du inn ZoneEdit sine DNS-servere i DNS 0 og 1 (primary og secondary). Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 10. april 2004 Rapporter Del Skrevet 10. april 2004 (endret) Ja vet.. Nesten litt trist.... Skjerpings folkens Må nerdan litt mer Kjeder meg her inne nesten helt alene...Bra å se at noen har like lite å gjøre på som meg EDIT: Nice svar marvil! Takk Endret 10. april 2004 av DanielP Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. april 2004 Rapporter Del Skrevet 10. april 2004 Jackson & Spears-idèen min har jeg nu koda og resultatet finner du; H E R Takk til PoleCat som er blitt ganske flink med CSS-koding.. Det er fremdeles grønt og knæsjed, er bare for å teste variable størrelser på kolonner i CSS og slikt.. Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 10. april 2004 Rapporter Del Skrevet 10. april 2004 Den var bra, eneste er at jeg er ikke noen fan av Variabel bredde, jeg er mer en fast bredde mann Hovedinnholdet ble for strukket, at det var for mye å lese på en linje... 1280x1024 Men ellers bra.... Mouseover?? Lenke til kommentar
PT Skrevet 10. april 2004 Rapporter Del Skrevet 10. april 2004 (endret) Edit: OMG så tomt forumet er i det siste! Påskeeee Does it ring a bell? Marve; Mouseover? *lete* Ingen mouseover! *frike ut* Endret 10. april 2004 av PT Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 10. april 2004 Rapporter Del Skrevet 10. april 2004 (endret) @PC: hmmm kjempe digg påske egg Takk til dere andre og som hjalp til men lurer litt på hva som er forskjellen på disse to doctypene? Endret 10. april 2004 av Svendsen Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. april 2004 Rapporter Del Skrevet 10. april 2004 @PC: hmmm kjempe digg påske egg Takk til dere andre og som hjalp til men lurer litt på hva som er forskjellen på disse to doctypene? http://www.w3schools.com/tags/tag_doctype.asp Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 10. april 2004 Rapporter Del Skrevet 10. april 2004 @arve: danke for å minne meg på å lage lapp med w3schools.com på og feste på vegg for så å: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. april 2004 Rapporter Del Skrevet 11. april 2004 Har satt meg i selene og begynt å designe igjen. Det var godt for både kropp og sjel... Bare så dere vet det liksom. Forslag til rammeverk der den grå firkanten er? Ja, jeg vet at det er smålig påbegynt, men fortsatt en begynnelse. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 11. april 2004 Rapporter Del Skrevet 11. april 2004 (endret) Jeg har laget et _mulig_ utkast til misinterpreted.net, og lurte på hva dere syns? .-. Link .-. EDIT: Er temporarily satt opp med tables, men de skal vekk hvis det blir tatt i bruk, bare slik at dere (les: epsilon) ikke skulle komme å kjefte Endret 11. april 2004 av SirIce Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 11. april 2004 Rapporter Del Skrevet 11. april 2004 jeg får side scrolling.... 19" 1280.... Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 11. april 2004 Rapporter Del Skrevet 11. april 2004 Kan si mer og jeg veit du Likte ikke bordern, tror det er fargene og mønstret i den, det passer ikke med resten. Header synes jeg ble litt mørk og dyster..... skrekkfilm cover? bra laget, men noe dyster. Den skrifta ute til høyre synes jeg er tøff og hva betyr den andressen som aldri jeg kommer til å huske? Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 11. april 2004 Rapporter Del Skrevet 11. april 2004 og hva betyr den andressen som aldri jeg kommer til å huske? Den betyr feiltolket.net hvis det var det du lurte på Lenke til kommentar
Knebba Skrevet 11. april 2004 Rapporter Del Skrevet 11. april 2004 syntes ikke det passet med hvit bakgrunn i tekst feltet og den teksten helt til høyre... kanskje prøve å få siden til å gå helt ned til bunn.. bare for å se hvordan det blir. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 11. april 2004 Rapporter Del Skrevet 11. april 2004 1.syntes ikke det passet med hvit bakgrunn i tekst feltet og den teksten helt til høyre... 2. kanskje prøve å få siden til å gå helt ned til bunn.. bare for å se hvordan det blir. 1. Nei, alle har sin smak... 2. Hva mener du? Går ikke innholdsramma helt ned til bunnen av dokumentet med deg? :S Lenke til kommentar
Knebba Skrevet 11. april 2004 Rapporter Del Skrevet 11. april 2004 den går nesten helt ned.. ca 5px igjen Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 11. april 2004 Rapporter Del Skrevet 11. april 2004 (endret) SirIce: går ikke helt ned i Opera, men gjør det i IE. Mye bedre border Endret 11. april 2004 av Svendsen Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 11. april 2004 Rapporter Del Skrevet 11. april 2004 (endret) Nå da? SirIce: går ikke helt ned i Opera, men gjør det i IE. Mye bedre border Gjør det i Mozilla 1.6 og Firefox også... DAMN YOU OPERA!! Endret 11. april 2004 av SirIce Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå