Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt flaut å spørre om...Men jeg holder på å kjøpe meg Domene uten Hotell... hva skriver jeg her :blush: :

Skriv inn navneservere for domene uten webhotell.

DNS 0:

DNS 1:

Siden du kjøper et domene uten å få hosteplass, så må du hoste det selv. Du må da sette hvilke DNS-servere som skal styre domenet ditt. F.eks bør den DNS-serveren være den som sier at www.dittdomene.com = ip.til.din.hosting.maskin og at MX preferesansen til ditt domenet ditt må være IPen til mailserveren som skal motta mail for domenet ditt.

Du kan godt sette opp en DNS-server selv om du har en boks til det, som er online 24/7. Helst Linux og BIND. Du kan også kjøpe DNS-tjenester hos mange leverandører, låne av en kompis osv. Finst også noen som tilbyr gratis DNS-tjenester:

http://www.zoneedit.com

er ganske bra. Du velger da IP til ditt domene osv, så setter du inn ZoneEdit sine DNS-servere i DNS 0 og 1 (primary og secondary).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Har satt meg i selene og begynt å designe igjen. Det var godt for både kropp og sjel...

Bare så dere vet det liksom.

tbs.jpg

Forslag til rammeverk der den grå firkanten er?

Ja, jeg vet at det er smålig påbegynt, men fortsatt en begynnelse.

Lenke til kommentar

Kan si mer og jeg veit du :)

Likte ikke bordern, tror det er fargene og mønstret i den, det passer ikke med resten.

Header synes jeg ble litt mørk og dyster..... skrekkfilm cover? bra laget, men noe dyster. Den skrifta ute til høyre synes jeg er tøff :)

og hva betyr den andressen som aldri jeg kommer til å huske? :D

Lenke til kommentar
1.

syntes ikke det passet med hvit bakgrunn i tekst feltet og den teksten helt til høyre...

2.

kanskje prøve å få siden til å gå helt ned til bunn.. :) bare for å se hvordan det blir.

1. Nei, alle har sin smak...

2. Hva mener du? Går ikke innholdsramma helt ned til bunnen av dokumentet med deg? :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...