Knebba Skrevet 10. april 2004 Rapporter Del Skrevet 10. april 2004 tar kanskje skammelig feil nå... det er vel mulig å sette en kolonne med fast px, og en annen med % ?? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. april 2004 Rapporter Del Skrevet 10. april 2004 tar kanskje skammelig feil nå... det er vel mulig å sette en kolonne med fast px, og en annen med % ?? Ja det gjrø det, men jeg aner ikke helt hvordan.. Får tråle MSN lista mi etter noen guruer.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. april 2004 Rapporter Del Skrevet 10. april 2004 tar kanskje skammelig feil nå... det er vel mulig å sette en kolonne med fast px, og en annen med % ?? Det går fint an, men kan bli veldig tricky... Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 10. april 2004 Rapporter Del Skrevet 10. april 2004 (endret) Marvil: Posisjoner den kolonnen med fast bredde, og deretter ta margin-left: 200px; på den andre kolonnen. Akkurat som det er gjort i Glish' eksempel. Endret 10. april 2004 av satyrium Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 10. april 2004 Rapporter Del Skrevet 10. april 2004 Jeg skal som sagt ha meg nytt domene, hva tror dere om http://misinterpreted.org/ ? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 10. april 2004 Rapporter Del Skrevet 10. april 2004 Likte bedre www.incipientmadness.com jeg da, men misinterpreted var ikke ille det heller Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 10. april 2004 Rapporter Del Skrevet 10. april 2004 Mulig noen har spurt før. Men har ikke fått det med meg.... Hva som har skjedd med TJcombo og Fulu? Har ikke sett noen av dem i det siste.... + Hvor er GFX tråden? Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 10. april 2004 Rapporter Del Skrevet 10. april 2004 Prøver igjen jeg siden dere er i css mood H v a E r F e i l ? på forhånd takk, mener jeg har gjort som dere har sagt Lenke til kommentar
PT Skrevet 10. april 2004 Rapporter Del Skrevet 10. april 2004 Prøver igjen jeg siden dere er i css mood H v a E r F e i l ? på forhånd takk, mener jeg har gjort som dere har sagt Hvorfor vil ikke denne midtstilles? Den er da midtstillt... (Opera) Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 10. april 2004 Rapporter Del Skrevet 10. april 2004 PT: ok så det nå, men ikke i IE dessuten la jeg til html, body { margin: 0px; } uten at den vil legge seg i topppen..... Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 10. april 2004 Rapporter Del Skrevet 10. april 2004 Legg till padding-left: auto padding-right: auto og prøv da?? Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 10. april 2004 Rapporter Del Skrevet 10. april 2004 hehe, virker som div og css ikke liker Svendsen men kan vi ikke gjøre det lett da? om en kan lage en kode til meg med en div som midtstilles og legges helt i topp både i Opera og IE, slik at jeg får se hvordan det skulle være Det hadde vært et fint påske egg for meg Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. april 2004 Rapporter Del Skrevet 10. april 2004 (endret) PT: ok så det nå, men ikke i IE dessuten la jeg til html, body { margin: 0px; } uten at den vil legge seg i topppen..... prøv å legg til padding: 0; også For å midtstille, prøv dette: #holder { left: 50%; margin-left: -375px; position: absolute; } Edit: drit og, bytt ut doctypen med den for strict, som PC har brukt på eksempelet i posten under her Endret 10. april 2004 av arve87 Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. april 2004 Rapporter Del Skrevet 10. april 2004 Easter egg served! Lenke til kommentar
PT Skrevet 10. april 2004 Rapporter Del Skrevet 10. april 2004 + Hvor er GFX tråden? her kanskje? Fulu var visst "lost in code" som noen her sa Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 10. april 2004 Rapporter Del Skrevet 10. april 2004 Hmmm, webkafeen...jeg skal innrømme at jeg bare poster innlegg her for å få den inn på "Mine innlegg". Jeg tror at det kanskje vil dukke opp innlegg som jeg kan hjelpe/svare/tipse/etc på. Vi snakkes! Med vennlig hilsen Holger Ludvigsen Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. april 2004 Rapporter Del Skrevet 10. april 2004 Hmmm, webkafeen...jeg skal innrømme at jeg bare poster innlegg her for å få den inn på "Mine innlegg". Jeg tror at det kanskje vil dukke opp innlegg som jeg kan hjelpe/svare/tipse/etc på. Annonserte tråder kommer ikke under "Mine innlegg" Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 10. april 2004 Rapporter Del Skrevet 10. april 2004 Annonserte tråder kommer ikke under "Mine innlegg" Verdammt... Jeg la merke til det nå... Jeje Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. april 2004 Rapporter Del Skrevet 10. april 2004 (endret) /me skotter og ser DanielP, yoyo! Fremdeles sengeliggende? Hva slags syk var/er du? Endret 10. april 2004 av HalTan Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 10. april 2004 Rapporter Del Skrevet 10. april 2004 (endret) Litt flaut å spørre om...Men jeg holder på å kjøpe meg Domene uten Hotell... hva skriver jeg her : Skriv inn navneservere for domene uten webhotell. DNS 0: DNS 1: ?? EDIT: komann Jeg så at 4 stk var inne og såg posten.... A little help here people Endret 10. april 2004 av DanielP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå