PoleCat Skrevet 9. april 2004 Rapporter Del Skrevet 9. april 2004 Katta kjeder seg og lager cs-design til....... ingen. team_suxxorz.jpg (165kb) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. april 2004 Rapporter Del Skrevet 9. april 2004 Katta kjeder seg og lager cs-design til....... ingen. team_suxxorz.jpg (165kb) Det er bare onde menn som lar et slikt talent gå til spille... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. april 2004 Rapporter Del Skrevet 9. april 2004 (endret) "One game, no life." Bra slagord Anyhoo, hvorfor så stygg font på overskriftene? Herr. UFC? Og du skjønner at det å ha meg som "expert" på en liste over cs-clanmedlemmer er en fornærmelse? Endret 9. april 2004 av HalTan Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. april 2004 Rapporter Del Skrevet 9. april 2004 Anyhoo, hvorfor så stygg font på overskriftene? Herr. UFC? Hm. Hadde håpet det ikke ble oppdaget. Og du skjønner at det å ha meg som "expert" på en liste over cs-clanmedlemmer er en fornærmelse? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 9. april 2004 Rapporter Del Skrevet 9. april 2004 Kult innhold og design Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april 2004 Du lager pener sider for moro skyld enn jeg klarer med alle mine krefter fokusert på pent design... Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 9. april 2004 Rapporter Del Skrevet 9. april 2004 PC..... STOP IT!! STOP IT!!! Aaaaaaaaargh.... *snufs* så j*************************vlig fett!! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. april 2004 Rapporter Del Skrevet 9. april 2004 Velvel. For første gang siden forrige helg har jeg åpna PhotoShop i den hensikt å gjøre annet enn å modifisere pene damer.. Fargene er knæsje og det hele er tidsfordriv, ikke noe firma som heter det der osv (tror jeg). Jackson&Spears Kommentarer..? De jeg har spurt hittil har så varierte meninger der den ene liker det den andre ikke liker osv, så jeg må ha flere synspunkter.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april 2004 Gadd ikke høre på forslaget mitt? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. april 2004 Rapporter Del Skrevet 9. april 2004 Gadd ikke høre på forslaget mitt? Skal teste det senere.. Ble jo litt opptatt da du blotta deg selv på MSN WebCam vet du.. Åsså ser jeg CSI, men alt dette vet du jo.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 10. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. april 2004 *kremte veldig høyt og påpeke at webcamen var satt opp for dama* Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. april 2004 Rapporter Del Skrevet 10. april 2004 De ikonene i footer has to go. Ellers bør avsnittene med tekst få større avstand mellom hverandre. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 10. april 2004 Rapporter Del Skrevet 10. april 2004 Til alle som kan CSS... (se nederst) Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 10. april 2004 Rapporter Del Skrevet 10. april 2004 Til alle som kan CSS... (se nederst) testa position:absolute;???? Lenke til kommentar
Knebba Skrevet 10. april 2004 Rapporter Del Skrevet 10. april 2004 (endret) nydelig side der marvil typisk amerikansk firma-navn ! Endret 10. april 2004 av kennteh Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. april 2004 Rapporter Del Skrevet 10. april 2004 (endret) nydelig side der marvil typisk amerikansk firma-navn ! Heh takk. Det er litt pittlearbeid som må til enda, og navnet skulle være så amerikansk som mulig.. Det jeg har lyst til å prøve på er å lage en 2-kolonners CSS side. Der nyhetsfeltet er satt til 200px (for eksempel) og hovedfeltet er satt til "resten". Med variabel bredde lissom. Noen tips på åssen jeg kan løse det..? Endret 10. april 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Knebba Skrevet 10. april 2004 Rapporter Del Skrevet 10. april 2004 bare bruke % ? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. april 2004 Rapporter Del Skrevet 10. april 2004 bare bruke % ? Joa, men den ene kolonnen (nyheter) må settes med px, så da aner jeg ikke åssen verdi den andre kolonnen (hoved) skal ha.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå