Knebba Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) Loomy: det er ingen rosa heis........ det er bare oppsettet i Opera ah.. for en digg festival !! Endret 8. april 2004 av kennteh Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) ^^ Haha, ja faktisk @ marvil Endret 8. april 2004 av DanielP Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Loomy: det er ingen rosa heis........ Han mener scrollbaren Lenke til kommentar
Knebba Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 vet da det har hengt her en stund ;) det er oppsettet i opera som gjør det!! Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 hehe, oppned smilepyramide Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) *HOSTHARK* Endret 9. april 2004 av HalTan Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 Fått noe i halsen? Noen spesiell grunn til at du valgte å ikke bruke URL taggen for å gi linken din et beskrivende navn? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) Jørgen sier:pøh Jørgen sier: sover du? Jørgen sier: Nei, jæj sklul Jørgen sier: dumdidumdada Jørgen sier: spaaaaaam Jørgen sier: Har du på lyden? Jørgen sier: vekker jeg deg? Jørgen sier: ding dong Jørgen sier: hong kong Jørgen sier: utbrukt dong Jørgen sier: blaut tampong Jørgen sier: spaaaaaammmmm sov godt Hvem Jørgen er, kan vi overlate til fantasien.. ##ørtenhundre linjer med Jørgen sier:spaaaaaammmmm redigert vekk av moderator. Egentlig skulle du hatt en advarsel for dette innlegget, men siden jeg heter Jørgen så lar jeg det gå## Endret 9. april 2004 av enden Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) SÅ nødvendig å poste all den spammen her... EDIT: *knegg* Endret 9. april 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 aner eg en full ende? /me mekker Kontorspar sider nuh Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 Full, nei men kjedet meg ca kl 0400 inatt. LCD testing til 06:30 to dager på rad nuh Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Vi tester ikke skjermer i fylla, gjør vi vel? Skjermen sliter med dobbeltvisning og ekstrem ghosting, hold dere unna! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) Åja, folk tok den tonen.. Men at visse folk vekker meg når jeg sover med å spamme meg på MSN når jeg glemmer å skru av høytalerne, det er lissom oOK..?!? Pøh, pøh, pøh, pøh, pøh, pøh, pøh.. For å ikke lage dette helt OT; Finnes det noen websider der man kan selge design..? (Btw; Mesa fikk ikke no' warning, for de som lurte på det, og de som ville det.) Endret 9. april 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) Et design, flere design... Endret 9. april 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Knebba Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) kunne tenkt meg et slikt sted jeg og Marvil om jeg bare hadde fått solgt noe ! btw.. ny fisk blobb blobb 3 forbedring? Endret 9. april 2004 av kennteh Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 For å ikke lage dette helt OT; Finnes det noen websider der man kan selge design..? Tror TemplateMonster betaler for designs. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) btw.. ny fiskblobb blobb 3 forbedring? Padding my friend, padding EDIT: Og fremdeles den der rosa heisen Jada, vet det er opera sin skyld :-p Endret 9. april 2004 av Loomy Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Vi tester ikke skjermer i fylla, gjør vi vel? Skjermen sliter med dobbeltvisning og ekstrem ghosting, hold dere unna! To skjermer i en! *end of OT* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 And teh HalTan affiltate-button has been released Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå