PoleCat Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 ^^ fra en av mine koder. Psst! Teksten under "rølpeberget" i header er uleselig... Wattevvar. Bare en "lære meg å midtstille 3 kolonner med css"-side, som ikke skal brukes til noe som helst, bare litt greit å ha litt grafikk å jobbe med, om ikke kan det fort bli kjedelig for en som meg. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Noen som vet hvor FuLu har blitt av? Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 (endret) Lost in code? Endret 8. april 2004 av enden Lenke til kommentar
Knebba Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Lost in code? har skjedd med meg et par helger Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 Det er vel ikke snakk om en helg, snarere et par uker..? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Ærsj... mista internett igjen, men fikk det igjen nå To dager på TG uten internett... Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) To dager på TG uten internett... Mistet alle internett? ****************** Hvis du hadde tenkt deg nøye om så hadde du kommet på det at å poste adresser til warez (ja det var et par public der med snusk) fører til en fin ferie. Det har du sikkert ikke lyst på Selv om det er TG folkens, så er ikke retningslinjene opphevet enden ****************** Endret 8. april 2004 av enden Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Ærsj... mista internett igjen, men fikk det igjen nå To dager på TG uten internett... I blame Osama Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Alle mistet ikke nett, men nå har de byttet kabel og jeg har blitt lykelig! Lenke til kommentar
Knebba Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) har lyst til å være litt aktiv her i kaféen begynner med å legge ut en liten "fisk" jeg har laget i dag.... ingen er hjemme rundt her, så har ikke mye å dille med.. hva syntes dere? blobb blobb Endret 8. april 2004 av kennteh Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 beklager -Fargene var kjedelige -Oppsettet var kjedelig -Headeren var grusom -Øynene nede til venstre/høyre må vekk -Kulehullet virket litt tutorial. Beklager men var en ganske start over side. se litt her for litt inspirasjon Men lykke til videre, det kan bare gå en vei Lenke til kommentar
Knebba Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 kulehullet var bare noe drit jeg lagde av samme grunn til at jeg lagde siden, absolutt ingenting å gjøre... øynene var jeg meget i tvil om, så fint å få det på sitt rette noe som kan gjøres med header? jaja, får fortsette litt på den Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) For det første få på litt farger på siden.... Header: -Litt farger(?) -Annen font -En eller annen form for ramme rundt (?) -Glem de(n) svarte streken(e) -Hvis du absolutt må ha med ansiktene, prøv å gjør det litt mer blendet(Slik at de går mer inn i bakgrunnen) -Hvis du absolutt må ha ansiktene i kuler, prøv å få disse plassert litt tøft(jørr noe nytt) Dette var egentlig det jeg kom på for øyeblikket. EDIT: Siden: -Gjør noe litt annerledes med menyen/forandre den helt. -Legg en for for ramme rundt. -Annen farge på BG. -Farge generelt -Tror jeg hadde laget den smalere. -litt Lipsum, så det er lettere å bedømme siden Skriver mer om jeg kommer på mer Endret 8. april 2004 av DanielP Lenke til kommentar
Knebba Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) blobb blobb 2 nå er den forandre litt.. bedre? edit: link Endret 8. april 2004 av kennteh Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 blobb blobb 2 nå er den forandre litt.. bedre? Linken kanskje..? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 blobb blobb 2 nå er den forandre litt.. bedre? edit: link De småbildene (de runde) må langt, langt bort. Lenke til kommentar
Knebba Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 okei:) men er redd den blir litt for kjedelig(eller kjedeligere ?) da men kan prøve etterpå, skal se woodstock dvd nå Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 - Rosa heis? Seriøst? - Plasseringen av menyen så ut som en browser/CSS-feil - Trenger litt padding mellom heis og tekst - Og som PC nevnte; Rundingene med hodene inni MÅ vekk.. LANGT vekk Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 - Og som PC nevnte; Rundingene med hodene inni MÅ vekk.. LANGT vekk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå