Dunestar Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 (endret) *børste støv av SmartFTP* Sikkert skammelig mye feil. Endret 7. april 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 En ulv i fåreklær. Til å være første gang, tror jeg det skal være noenlunde. Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Og vi klapper for dunis! klapp klapp klapp Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 (endret) Likte den veldig godt! s0et header! Og vi klapper for dunis! klapp klapp klapp Du å den klappinga di Endret 7. april 2004 av SirIce Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 SirIce jepp.... selv om det er ulogisk.... Hvor har EF blitt av? Noen som kan hjelpe meg med DENNE Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Hvor har EF blitt av? Ferietur på Grønland elns.. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Gjør han research til sia? Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Og vi klapper for dunis! klapp klapp klapp Du å den klappinga di er i klappe humør idag Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Noen andre som sitter med kanin-nettverk på TG? Zethyr: where art thou? Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Noen andre som sitter med kanin-nettverk på TG? Zethyr: where art thou? ikke frist sånn, ønske seg bort på TG..... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 SirIce jepp.... selv om det er ulogisk.... Hvor har EF blitt av? Noen som kan hjelpe meg med DENNE margin-left:auto; margin-right:auto; Worth a try Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 @Dunis: Det var på tide. Så må du jo selvfølelig få menyen i en liste, og bruke css-rollovers. Men det er slik som kommer etterhvert. En liten filleting der, så validerer den strict as well. @Svendsen: EF er på ferie i Storbritania, kommer hjem om en uke elns. @Svendsen2: Den til Loomy _skal_ funke! #container { width: 750px; margin-left: auto; margin-right: auto; color: #666; } ^^ fra en av mine koder. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) Yey!! endelig har Seat 2 Row 55 fått internett! Jeg sov bort det meste av den første natta, siden det ikke var nett her.... Edit: noen som vet om jeg kan få penger tilbake når jeg betaler for noe jeg ikke får (gbit Internett) ?? Endret 8. april 2004 av Zethyr Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 @PoleCat: For meg funker det ikke. føle seg massete kode: <style type="text/css"> <!-- html, body { margin-top:0px; background-color: #AA9393; } #picholder { width: 850px; margin-left:auto; margin-right:auto; } --> </style> Zethyr: Dere har vel detta på deling? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 ^^ fra en av mine koder. Psst! Teksten under "rølpeberget" i header er uleselig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå