Dunestar Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Misa elsker store, gode headere. Pene, rene headere. *like headerene på sirice.com* Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 Store headere er ikke pent - det tar for mye oppmerksomhet fra innholdet... Men SirIce sine var helt ok i størrelsen i forhold til siden Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 (endret) enden har ikke peiling på hva han snakker om. *sette seg godt til rette å designe en stor header* Endret 7. april 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Store headere er ikke pent - det tar for mye oppmerksomhet fra innholdet... Du har egentlig rett.. Er ikke noe behagelig å lese f.eks en artikkel om regular expressions når siden har en header med høyde på 300px. Men jeg syns ikke at det er noe galt med en stor header på en personlig hjemmeside, HVIS den passer inn Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 enden har ikke peiling på hva han snakker om. Bruker jeg betydningen rett om jeg nå sier; W0RD!!! Liker du ikke min heller..? Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 SirIce: Ha det som nå, det er spennende.... jeg har det sånn random header. btw PHP står for Hypertext Preprocessor Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 btw PHP står for Hypertext Preprocessor Ja, gjør jo det, men for de som ikke vet hva PHP er, er det like greitt å skrive det slik. Syns jeg da... Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 btw PHP står for Hypertext Preprocessor Ja, gjør jo det, men for de som ikke vet hva PHP er, er det like greitt å skrive det slik. Syns jeg da... Ja det er jo greti å lære om vike plikt fra venstre og her i norge..... eller? Vranglære er den beste lære, for da blir det slik en dag skal ikke være ekkel jeg Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Er ikke det ulogisk da? Nei, holde meg til HPP. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Er ikke det ulogisk da? Nei, holde meg til HPP. YOU DA CAT! (samme slo meg) Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 MAvva - fått dilla på rødt i det siste? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Er ikke det ulogisk da? Nei, holde meg til HPP. Er ikke sikker på hvorfor de gjorde det slik.. Kanskje det hørtes "kulere" ut? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 MAvva - fått dilla på rødt i det siste? Tja. Folk leser jo ikke det som står med svart lenger............................ Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 (endret) Er ikke det ulogisk da? Nei, holde meg til HPP. Pre Hypertext Processor kanskje? BTW, er godt i gang og har mange gode idèer til teh upper v.X.0 Endret 7. april 2004 av arve87 Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Det heter PHP siden det første navnet var Personal HomePage(s). Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Nå har jeg droppet tables på siden min. *Stolt* Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Nå har jeg droppet tables på siden min.*Stolt* klapp klapp klapp Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Endelig ferdig med mitt første div-baserte design! Kristians verden! *enda mer stolt enn SirIce* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå