Arve Systad Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 <-- klikkpå! (uten melis eller skriverier) EDIT: :lol: Smultering var det rette ordet ivertfall! Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 ohh, *dyttepå polert og kreve sjokoladeglasur* Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 ohh, *dyttepå polert og kreve sjokoladeglasur* Les/tenk gjennom innlegget ditt før du poster! Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 (endret) *dyttepå larve også* neida, skal holde kjeft nå Endret 5. april 2004 av enden Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 En ting jeg aldri har skjønt; På VG Nett står det "Annonse" også ei pil bort på annonsen.. Hvorfor det..? Jeg skjønner da at det er en annonse..? Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Så folk ikke skal tro at det er redaksjonelt innhold tror jeg Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 OK, har noen lyst å fortelle meg WTF som feiler denne..? min gamle side CSS'en inneholder ikke noe som skal påvirke spes.. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Stor fordel å ha ulik farge på tekst og bakgrunn Ellers ser jeg ikke så mye feil, bortsett fra at du har et par unødvendige font-tags og noen class'er som ikke finnes i CSSen (EDIT: Evt. noen class'er som ikke eksisterer på siden.. elns) Endret 6. april 2004 av Loomy Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) OK, har noen lyst å fortelle meg WTF som feiler denne..? min gamle side CSS'en inneholder ikke noe som skal påvirke spes.. uten å være 100% sikker trooor jeg at css'en har falt bort edit: sjekket om css filen er der, evt. om den er flyttet Endret 6. april 2004 av Smidt Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Hm. Når jeg ser mer på koden så er det noe feil.. Dette er min gamle side, laget i FrontPage uten spesielt mye CSS.. Den var laget på tabeller ikke DIVs, så mylig jeg har lastet opp feil index.php.. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 jeg finner ikke noen diver i css'en. altså der feilen er. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 jeg finner ikke noen diver i css'en. altså der feilen er. Feilen er at den index.php-fila er den indexfila jeg bruker på min nåværende side. Jeg har lasta opp til feil mappe. Det er nok feilen.. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Noen som veit hvilken font det er brukt på de fleste tastatur? Altså skrifta på tastene? Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 *dyttepå mavva og mobbe for FP bruk* Aldr likt den siden, sp det er egentlig like greit at den ikke virker i det hele tatt lenger Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 *dyttepå mavva og mobbe for FP bruk* Aldr likt den siden, sp det er egentlig like greit at den ikke virker i det hele tatt lenger Hadde ikke du vært modifisert hadde jeg sagt noen ufine ting til deg.. For the record; Har slutta med FrontPage, satser 100% på håndkoding.. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Her har det vært _LITE_ liv i det siste. For de som så siden min før jeg bytta til random headers, er den bedre nå ? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Utrolig mange fine headere! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 (endret) Hehe, skal ikke si takk siden de er hentet på sxc.hu og bare har rotet litt med hue/saturation etc... Så jeg bør ikke ha statisk header? Eller kanskje jeg skal mekke noe som viser en bestemt header for hvilken dag det er? Endret 7. april 2004 av SirIce Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Jeg likte måten det var gjort på nå jeg. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Ok, kan vel bare ha det slik da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå