AnaXyd Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Nå syntes jeg kretser opplegget er ganske smart, og selv om man kan lage "kretser" som familie osv i Facebook også, er det utrolig mye lettere i G+. Men det er jo absolutt ingenting i veien for at Facebook "hermer" til seg kretser greia, og implementerer det selv. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Noen som kan anbefale et css/html grid framework? Nå er jeg lei av å designe og kode opp alt fra bunn, så tenkte å bruke frameworks på dette. Lenke til kommentar
Wedvich Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 (endret) 960.gs er genialt. Gå på CUSTOM CSS GENERATOR hvis du vil hoppe rett ut i det Endret 23. juli 2011 av Wedvich Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Takk for tips! Fant så utrolig mange, så greit å vite hvilken som anbefales. Da blir det 960.gs grid på meg! Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 (endret) Noen som har noen erfaringer med idium.no ? Er det umulig å lage en nettside uten og kunne HTML, CSS ++++ ? Er det ikke mulig og lage en hjemmeside enkelt som det skulle vært en plakat du lagde i diverse windows programmer? Endret 26. juli 2011 av Bobbylove Lenke til kommentar
Running_Target Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Noen som har noen erfaringer med idium.no ? Er det umulig å lage en nettside uten og kunne HTML, CSS ++++ ? Er det ikke mulig og lage en hjemmeside enkelt som det skulle vært en plakat du lagde i diverse windows programmer? Hei jeg har brukt Kompozer til å lage min siden. Det er veldig enkelt og du trenger ikke nevneverdig kunnskap. Kommer selvsagt an på hvor avansert siden skal være, men Kompozer funker uansett. programmet er gratis. og du finner det her http://www.kompozer.net/ Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Fungerer Kompozer på domeneshop sitt webhotell? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Og hvordan er denne med cross-browser støtte? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Hei. Er på utkikk etter ny webhost. Bruker for øyblikket www.subsys.no, som fungerer greit nok, men prisen er utrolig stiv. Samt om jeg skal kjøpe ekstra domene, må jeg kjøpe det hos de, for 225,- ekstra pr år. Jeg vil helst unngå useriøse firmaer som overselger pr server osv. Jeg kikket litt på domeneshop.no, kan disse anbefales? Jeg har et par domener der som jeg er fornøyd med, men har aldri leid FTP fra dem. Har Domeneshop.no serverene stående i norge, eller blir dem plassert i utlandet? (Siden domeneshop holder til i flere land). Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Eh, glem Domeneshop. Nå. Med en gang! Makan til drittleverandør. 15kr/mnd for 100MB? Lever de i steinalderen? Det er 180kr året, UTEN php! Nei, drit i Domeneshop du. Proisp.no kan jeg med glede anbefale. 10kr/mnd for 1000MB, og bra kundeservice. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Eventuelt hold deg til subsys. De veit hva de driver med, har finfin kundeservice og servere er plassert fint og trygt i serverhall i Oslo Lenke til kommentar
Merko Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Eventuelt hold deg til subsys. De veit hva de driver med, har finfin kundeservice og servere er plassert fint og trygt i serverhall i Oslo Ja, kan ikke klage på kundeservice, men liker ikke helt måten de styrer ting på. Hos alle andre steder jeg har leid webhotel, så har jeg alltid kunne brukt domener fra feks domeneshop.no, mens hos subsys vil de ha 225kr ekstra pr domene jeg vil ha på samme server Om jeg går for domeneshop, så går jeg for "Extra Large" pakken forresten. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Husk at domeneshop har sitt eget system for å styre serveren. Ikke cPanel eller lignende. Proisp koster det faktisk 99kr for 10000MB, så der var domeneshop billigere. Men småhotell på 100MB er jo latterlig at skal koste 15kr. One.com er vel billigst etter hva jeg veit og har hørt. De skal visstnok være greie også. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Har http://codenode.nl på one.com, av en eller annen grunn tar det ~8 sekunder før det begynner å laste. Support kunne ikke gjøre noe med det. Alt av DNS kan endres, så det er veldig positivt. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Se der ja, pussige greier. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Husk at domeneshop har sitt eget system for å styre serveren. Ikke cPanel eller lignende. Proisp koster det faktisk 99kr for 10000MB, så der var domeneshop billigere. Men småhotell på 100MB er jo latterlig at skal koste 15kr. One.com er vel billigst etter hva jeg veit og har hørt. De skal visstnok være greie også. Jepp. Er ikke avhengig av cPanel. Subsys har heller ingenting sånt, så det er jeg godt vandt med. Uansett, så får jeg google de forskjellige selskapene, så se evt 'ryktene' hos dem Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Jeg brukte ihvertfall Golarge før, og tenkte å finne noen som var litt bedre på kundeservice. Sjekket opp litt ang rykter selv, og havnet på Proisp. Du får søke selv, så mulig du finner ut det samme. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Bruk host1 med rabattkode nff ! One.com vil jeg STERKT fraråde. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Bruk host1 med rabattkode nff ! One.com vil jeg STERKT fraråde. Du henger der du også ja? Anbefaler host1 jeg også, de tillater mer innhold Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Holder en relativt lav profil, but yes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå