christinahk Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Jeg vet ikke om jeg tør å knote så mye i kodingene jeg.. :/ Rett og slett fordi det funka i går kveld, og jeg har samme problem selv om jeg bytter til andre design som er bygd opp på forskjellige måter. Har en snau følelse av at det er noe muffins med wordpress, for jeg oppdaterte til ny versjon i går. Kan jo kanskje prøve å innstallere den engelske istedet for den norske... f.eks.... Merkelige greier. Lenke til kommentar
christinahk Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Woho! Jeg fant ut! Var en sånn teit plugin som ødela, en "All in one SEO pack"... aner egentlig ikke hva det var, men teit var den. Nå er den borte og ting fungerer Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Jo flere plugins, jo større er sjansen for at det er svakheter i koden som gjør at siden din er sårbar for angrep. Lenke til kommentar
christinahk Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Jaha? Får ta en aldri så liten opprydning da Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 (endret) Av en eller annen grunn vil ikke margin-top virke for meg, jeg får brukt margin-left og right. det gjelder youtube videoen på denne siden: --- her er alt relevant css kode: #youtube{ display: block; border-radius:10px; height: 300px; width: 300px; margin-left:10px; background-color: #d4d5e1; float:left; } #youtube object{ margin-top:5px; margin-left:5px; } Endret 31. juli 2011 av LSĐ Lenke til kommentar
lassejl Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Sett på display:block; på #youtube object 1 Lenke til kommentar
N* Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Shit! Det er bare nye navn i webkafeen jo! Ingen av de gamle som er her? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Jeg er delvis gammel, men var aldri en av dem som brukte det som sin private chat. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Jeg er innom her en halv gang i blant, og er en av de originale folka. Så det så! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Noen som vet om et enkelt gratis foto-cms? Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Pixelpost eller Wordpress, heller mot sistnevnte med et photoblog-theme. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Pixelpost funket bra gitt! Takk for det! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Når vi først er inne på CMS; er det noen som har forslag til et CMS som er passende til helt grunnleggende innholds-publisering? Skal brukes til en veldig enkel blogg, hvor det hovedsaklig publiseres tekst og kanskje et bilde i ny og ne. Det er viktig at det er enkelt å integrere det med allerede eksisterende design. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Da sier jeg bare Wordpress. Enkelt å implementere! Bruker det til alt mulig idag selv, fra blogger til nettbutikker. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Joda wordpress er fin den, men hele admin-delen er jo alt for omfattende til det bruket jeg egentlig trenger den til. Finnes det virkelig ikke noe mindre og mer minimalistisk? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Absolutt, men du behøver jo ikke å bruke noe annet enn post menyen. Ellers har du jo cutenews, men det begynner å bli gammelt.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Cutenews er desverre for gammelt, men en oppdatert versjon som tilsvarer cutenews kunne fungert. Men, takk for hjelpen uansett. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Det har blitt så stille her den siste tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå