cfenzo Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) mr HalTan sir: nope.. ikke i dag.. ånnlajn på skype, though.. (skypenick = cfenzo) Endret 4. april 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 NB! alle bildene er henta fra lordoftherings.net's offisielle postere.. all © til dem.. Noen spesiell grunn til at vi er veldig nøye med opphavsretten for tiden? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 I frykt for å forsøple compo-tråden må jeg gratulere PoleCat med seieren i den første compoen! Den sida var _vakker_! Hadde aldri trodd noen ville gjort så mye ut av en forholdsvis liten konkurranse! Flotte bidrag fra de andre deltakerene også, men akkurat denne gangen ser jeg hvorfor PoleCat tok det lengste strået. Stå på, godtfolk! Har jeg gått glipp av noe snop den tiden jeg var borte? Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 Du har ikke gått glipp av mye nei... Det merkes at det er påske og pent vær... Sitter inne med brist i anklen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Alle snakker som siden til PC. Hvorfor kan jeg ikke finne den noen sted? Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 compotråden. Side fire - nederst Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Den fyren minner mer og mer om en autist. Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 hehe, ingen kan si at han mangler kreativitet Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Noen spesiell grunn til at vi er veldig nøye med opphavsretten for tiden? Yes.. personlig erfaring fra at noen personer rett og slett har ett overanstrengt forhold til opphavsrett og mangel på sjønn når det gjelder bruk av andres hverker for educational purpose... (og da i en enda mildere grad enn her) og nei.. jeg har ikke tenkt å utdype mere.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 og nei.. jeg har ikke tenkt å utdype mere.. Så kjedelig du er da Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) Noen spesiell grunn til at vi er veldig nøye med opphavsretten for tiden? Yes.. personlig erfaring fra at noen personer rett og slett har ett overanstrengt forhold til opphavsrett og mangel på sjønn når det gjelder bruk av andres hverker for educational purpose... (og da i en enda mildere grad enn her) og nei.. jeg har ikke tenkt å utdype mere.. Jeg vet jeg vet jeg vet For the record, PoleCætt har tøff mouseover på ringen (hvem sin idè var det? Og hvem fant/klippet ut ringen? ) Grattis din dass. Endret 5. april 2004 av HalTan Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 For the record, PoleCætt har tøff mouseover på ringen (hvem sin idè var det? Og hvem fant/klippet ut ringen? ) Grattis din dass. Det mååååte komme hva? (dårlig taper du) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 For the record, PoleCætt har tøff mouseover på ringen (hvem sin idè var det? Og hvem fant/klippet ut ringen? ) Grattis din dass. Det mååååte komme hva? (dårlig taper du) Pass deg ellers forsvinner mine 4 poeng.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Det mååååte komme hva? Just for the fun of it (dårlig taper du) Nope, ligger bare 2 poeng bak deg også (... hadde du brukt den originale smultringen hadde Marvil grusa deg ) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (... hadde du brukt den originale smultringen hadde Marvil grusa deg ) HAY!!!!! Gjør vi narr igjen..? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (... hadde du brukt den originale smultringen hadde Marvil grusa deg ) DET er en annen sak... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Jepps, av begge Meso itto liko. Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 gimmi orginal smultring. Og nekter du spå tipper jeg hæltis har den liggende Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) <-- klikkpå! (uten melis eller skriverier) EDIT: Endret 5. april 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå